14:37

Prezenty dla niej #1

Na wielu blogach, portalach i forach można zauważyć zdziwienie, które dotyczy wyświetlanych reklam lub świątecznego asortymentu sklepów. To prawda, że ledwo minie Wszystkich Świętych a już pojawiają się dekoracje ale tak jest co roku i już powinno się przywyknąć. Zwłaszcza, że my nie mamy na to wpływu. Do świąt został jeszcze ponad miesiąc a do mikołajek trzy tygodnie. Wiele osób szuka pomysłu na prezenty dla najbliższych. Ja już powoli też się rozglądam bo nie lubię odkładać wszystkiego na ostatnią chwilę. Postanowiłam, że zrobię mini serię, która będzie przedstawiać pomysły na prezenty. Dzisiaj coś dla grupy damskiej :)

 1. Perfumy - to jeden z najczęściej wybieranych podarunków dla drugiej osoby. Niestety często bywa nietrafiony. Wybierając odpowiedni zapach powinniśmy bardzo dobrze znać drugą osobę i jej gust żeby nie popełnić błędu. (źródło zdj: allegro tu i tu)
2. Zegarki - podobno tego gadżetu nie wypada dawać ale wiele kobiet je uwielbia. Idealne na co dzień i jako dodatek do stylizacji. (źródło zdj: allegro tu i tu)
3. Karta podarunkowa - idealny pomysł na prezent jeśli nie wiemy co kupić drugiej osobie. Bon do ulubionej sieciówki jest dużo lepszy niż kupienie czegoś nietrafionego lub w złym rozmiarze. (źródło zdj: h&m, empik)
4. Książki - jeśli ktoś jest tzw. molem książkowym to taki podarunek będzie trafiony. Oczywiście wypada wiedzieć jaki rodzaj preferuje dana osoba. (źródło zdj:empik tu, tu i tu)
5. Planszówki - kto nie lubi od czasu do czasu posiedzieć ze znajomymi i pograć w gry? Będąc w Krakowie miałam okazje być w trzech miejscach gdzie można było spotkać się ze znajomymi i pograć w planszówki. Gdy zobaczyłam jak oblegane są te knajpki stwierdziłam, że to świetny pomysł na prezent. (źródło zdj:allegro  tu i tu
6. Etui na telefon -  jeśli ktoś z waszych najbliższych lubi różnorodność i często zmienia etui lub szybko je psuje to warto postawić na taki prezent. (źródło zdj: allegro)
7. Kubki - spotkałam już kilka osób, które je kolekcjonują. Jak wiadomo kubków nigdy za wiele zwłaszcza z fajnymi nadrukami. (źródło zdj: empik tu i tu)
Post nie jest sponsorowany linki podane ponieważ zdjęcia pochodzą z różnych stron i nie są moją własnością :)

PS. Na blogu pojawił się nowy szablon. Jak Wam się podoba ? :)
Zapraszam na mojego
 

63 komentarze:

  1. To prawda, ostatnio byłam w Niemczech i tam już choinki stoją w najlepsze, dekoracje są gotowe i wszelkie słodkości w świątecznym klimacie dumnie stoją na półkach ;)

    Perfumy to zawsze dobry wybór, która z nas nie cieszy się na widok pięknie pachnącego flakoniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnóstwo dużo fajnych rzeczy :) ciekawe propozycje pokazałaś:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ciekawa książka jest zdecydowanie idealnym prezentem :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje! Karta podarunkowa jest bardzo fajnym pomysłem, sądząc po własnych nietrafionych prezentach dla mnie których nie nosiłam/ używałam wolę dostać bon i sama taki bon podarunkowy komuś zakupić. Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga : iobiektywwsercu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to prawda od razu po wszystkich świętych choinki i ozdoby w sklepach. Ale w sumie jest też to dobry sposób na wcześniejsze kupowanie, żeby nie pchać się w ten tłum dwa dni przed gwiazdką.
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek to na pewno idealny prezent ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku proszę Gwiazdkę o bony lub karty podarunkowe, uważam, że to dobry pomysł na prezent, ponieważ sami możemy dostosować podarunek do naszych potrzeb :) A szablon jest super, nagłówek jest bardzo ładny :D

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam planszówki, także podobnie jak i Ty uważam, że to świetna propozycja na prezent :) Poza tym karty podarunkowe też są dobre, bo obdarowany wybierze sobie co tylko chce, w swoim stylu. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post. Gdybym miała wybierać to chciałabym dostać książki, jednak uważam że na prezenty jest jeszcze czas.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły na prezent. Uważam że chyba najlepiej trafnym prezentem jest zawsze karta podarunkowa, lubię takie dostawać :D a oprócz tego różne świeczniczki, bombki i inne świąteczne dekoracje *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe pomysły :) Post przydatny, tym bardziej, że muszę się już oglądać za prezentami na mikołajki... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tak, zdecydowanie wszystko chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zobaczyłam zdj Kubków to od razu uśmiech :)) Obserwacja za obserwacje ? zapraszam :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne pomysły. Mi jest bardzo miło gdy dostaje książki.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za podsunięcie kilku pomysłów. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na post, ja najbardziej bym się ucieszyła z jakiś porządnych perfum, bo wszystkie mi się pokończyły i mam same resztki. ;)
    Obserwuję!;**

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej ucieszyłabym się z perfum oraz karty podarunkowej- w tym wypadku kupię sobie co chce i ktoś nie ryzykuje czy dobrze trafił z prezentem czy nie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam dostawać perfumy i kominy!I nigdy nie narzekałam że nie pasuje mi zapach perfum albo kolor komina:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Blog <3


    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Wspólna obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak piszesz mi już to któryś raz z rzędu.. Zmień chociaż treść.

      Usuń
  20. Chętnie przygarnęłabym wszystkie z wymienionych przez Ciebie prezentów!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw, ale dla mnie karta podarunkowa to pójście po najmniejszej linii oporu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom karta podarunkowa to jeden z najlepszych prezentów. wystarczy przeczytać komentarze :) Kwestia gustu.

      Usuń
  22. Nie wiedziałam, że nie wypada dawać zegarka w prezencie. Z jakiego powodu? Podoba mi się też opcja z kartą podarunkową. Do tego mieszkam w dużym mieście i teraz chyba każda galeria handlowa sprzedaje takie karty, który dotyczą każdego sklepu w galerii. Świetne rozwiązanie, bo osoba obdarowana ma większą elastyczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z tym związany jakiś zabobon :D Ale nie wiem dokładnie. Po prostu jak chciałam kupić komuś zegarek to ciągle mi mówiono, że nie wypada :)

      Usuń
  23. Etui na telefon to super pomysł! Sama bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne pomysły ;) ja zawsze mam problem aby wymyślić fajny prezent ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na razie nie zastanawiam się jeszcze co kupić na święta dla bliskich. Znając mnie będę robić zakupy na ostatni moment.

    Pozdrawiam kochana:*
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. O, perfumy, tak! Raz w życiu dostałam na urodziny perfumy, których flakonik mam do dziś :3 Zgodzę się też z książkami, myślę, że często obdarowany literaturą zastanawia się, dlaczego dostał tą a nie inną książkę i tym bardziej chce ją przeczytać.
    Nie jestem jedynie zwolenniczką kart prezentowych. Otrzymałam taką w zeszłym roku na wigilię klasową od koleżanki i, hm, nie ukrywam, widząc jakie kreatywne rzeczy inni dostali byłam dość rozczarowana. Kubki moim zdaniem to trochę tandeta.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko propozycje. Jedni będą zadowoleni z kart inni nie. Co do kubków to znam mnóstwo osób, które je uwielbia i kolekcjonuje. I często o nie proszą więc myślę, że to również kwestia gustu :)

      Usuń
  27. Fajny kubek to zawsze dobry pomysł :) Tak samo książki <3

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysl z bonem na zakupy! Obserwuje! Zapraszam do mnie
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne pomysły! Jak widać, dla dziewczyny dużo łatwiej kupić prezent niż dla mężczyzny:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Najczęściej kupuje biżuterię. Perfum bym się bała komuś podarować a nóż nie spasuje.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem te świąteczne reklamy pojawiają się zdecydowanie za szybko, człowiek nie zdąży się zastanowić i w mgnieniu oka bombardowany jest sloganami. Moim zdaniem podałaś bardzo interesujące pomysły na prezent <3 Ja osobiście bardzo ucieszyłabym się z karty podarunkowej bądź dobrej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukam jakiegoś fajnego prezentu dla przyjaciółki :)
    Może skorzystam z twojej propozycji ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też już się rozglądam za prezentami, ale wiem, że łatwiej będę miała kupić prezent dla siostry niż dla mojego chłopaka, z nimi jest większy problem haha :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Karty podarunkowe zawsze kojarzyły mi się z taką bardziej kulturalną wersją dawania pieniędzy jako prezentu. Mi to osobiście nie przeszkadza i ucieszyłabym się z bonu, np. do empika <3 ale w przypadku niektórych osób to może być ryzykowny pomysł na podarunek.

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny jest ten szablon, mam wrażenie że nazwa bloga też chyba zmieniona :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa bloga zmieniona już ponad miesiąc temu :)

      Usuń
  36. Ja tam uwielbiam te reklamy, bo onse sprawiają, że aż chce się śpiewać "Last Christmas" :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne pomysły, z pewnością za jakiś czas z nich skorzystam. :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysły :) Dzisiaj moja mama ma urodziny.. bardzo długo szukałam czegoś odpowiedniego i stwierdziłam, że postawię na coś sprawdzonego- dobre wino porzeczkowe i bukiet kwiatów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealnie! Karta podarunkowa to świetny prezent :)
    Ale śliczne te zegarki *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja chyba najbardziej ucieszyłabym się z perfum albo zegarka ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio właśnie zorganizowałyśmy sobie z koleżankami takie losowanie, która której robi prezent na Mikołajki. Póki co cały czas mam wątpliwości, co kupić, ale na pewno mam teraz bardziej nakreślony pogląd. Takie wpisy zawsze mogą się komuś przydać. ;)
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten drugi zegarek jest śliczny, do tego nie drogi ;) ja kolekcjonuję kubki :D.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślę ,że bym się najbardziej ucieszyła z perfum. Kocham perfumy wszystkie rodzaje. W sumie karta podarunkowa to tez fajny pomysł napewno bym się ucieszyła.
    tylkomarzeniablog.blogspot.com
    A i oczywiście obserwuje bardzo podoba mi się twój blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Super nowy szablon! Ja bardzo bym się ucieszyła z książek, casów na telefon, bo wiecznie szkoda mi na nie pieniędzy i z monopoly :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Halo, halo! Kochana, wyślij mi w wolnej chwili swoje fotki z projektu październikowego :) mój adres email znajdziesz w zakładce KONTAKT <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kubeczki i zegarynki mogłabym dostawać co roku :) Co do szablonu, zaglądam tu od niedawna i szczerze słabo kojarzę ten starszy, ale ten całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pomysły :)
    Szablon bardzo mi się podoba :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja bym się ucieszyła gdyby ktoś zakupił mi Chloe Love Story ! :) I uważam, że karta podarunkowa to chyba najlepszy prezent. Ten co dostanie sobie taką kartę sam sobie coś wybierze w swoim guście a nie będzie posiadał rzeczy której nigdy nie ubierze bo ktoś mu to podarował a nie wypada powiedzieć że brzydkie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne pomysły. Właśnie sie zastanawiałam co kupic mojej koleżance z klasy na paczki mikołajkowe. :) Pozdrawiam! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Często mam problem z kupnem prezentu dla kogoś, wiec ten post myślę że mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  51. pomysły na prezent fajne i inspirujące :) Już trzeba zacząć szukać prezentów dla bliskich, a takie posty są bardzo przydatne ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Bony i kubki to zawsze najbardziej uniwersalne prezenty, ale dostając zegarek, flakonik perfum, książkę, etui czy planszówkę raczej nie byłabym zadowolona. Zapomniałaś za to o słodyczach! :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam CK i wersję "Obsession Night" :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger