18:02

Prezenty dla niego #1

Ostatnio na moim blogu pojawił się wpis z pomysłami na prezent dla kobiet. Teraz przyszedł czas aby przedstawić kilka propozycji dla facetów. Dużo osób twierdzi, że mężczyznom trudniej jest coś kupić. Siedząc nad tym postem stwierdziłam, że jest w tym dużo racji. Ciężko jest znaleźć tyle rzeczy ile można dać kobietom. Przecież misiem, kwiatami czy kosmetykami nie wypada ich obdarować. Wybierając prezent dla płci przeciwnej powinniśmy kierować się jego gustem i tym co lubi.

1. Zegarek - chyba każdy facet go ma a jeśli nie to i tak prędzej czy później go kupi chociażby do pracy. Myślę, że to dobry i praktyczny prezent. (Źródło zdj: brawat.pl tu i tu)
2. Perfumy - chyba jeden z najpopularniejszych prezentów. Tak samo jak w przypadku kobiet.. powinno znać się gust obdarowywanej osoby aby nie kupić zapachu, który nie będzie się podobał. (Źródło zdj: iperfumy.pl tu i tu
3. Koszulki - czasami warto postawić na coś innego i wybrać ciuszek z ciekawym nadrukiem. Nie zawsze musi być poważnie i uniwersalnie. (Źródło zdj: allegro tu i tu)
4. Portfel - przeważnie najszybciej psująca się rzecz u facetów. Dobry pomysł na prezent i oczywiście praktyczny. (Źródło zdj: allegro tu i tu)

5. Gry - idealny prezent dla facetów, którzy uwielbiają przebywać w wirtualnym świecie i "expić". (Źródło zdj: ceneo tu i tu)
6. Gadżety - jeśli będą one związane z jego pasją to powodzenie tego prezentu jest murowane! (Źródło zdj: ministerstwogadzetow.com tu i tu oraz allegro tu)
7. Zestaw kluczy - to raczej jest skierowane tylko dla tych, którzy lubią majsterkowanie. (Źródło zdj: allegro tu i tu)
8. Powerbank - yt, gry na telefonie, przeglądanie stron, korzystanie z gps lub pisanie ciągle sms'ów zabiera dużo baterii. Dla takiej osoby warto kupić powerbanka. (Źródło zdj: tu i tu 
*Post nie jest sponsorowany. Linki podane gdyż nie są to moje zdjęcia.

Jaki według Was jest najlepszy prezent dla faceta? :)

49 komentarzy:

  1. Portfel czy zegarek to na pewno świetne prezenty! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zegarek, perfumy, koszula, jakiś gadżet zawsze się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety wszystkie te prezenty już wykorzystałam, ale za to potwierdzam, że się sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze miałam problem z wybraniem prezentu dla brata, taty czy kolegi, zazwyczaj stawiałam na koszulkę, jednak nigdy nie pomyślałam np. o powerbanku :)

    Zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się z moim chłopakiem zawsze umawiam na robienie listy. Ja robię listę rzeczy, które chcę dostać i on. Mając ogromny wybór i tak nie wiem, co dostaniemy :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie, w przypadku kupowania prezentów dla facetów zawsze sprawdzały się jakieś zabawne gadżety, albo coś związane z grami :)

    http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje na prezent :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj mam problem gdy daje prezent jakiemuś koledze i zawsze gry wygrywają :))
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się ucieszył z zegarka i perfum xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybierałabym miedzy 2, 4 i 7.
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych propozycji jak dla mnie najlepszy jest powerbank. Dużo moich rówieśników używa telefonu i to często, więc to dobry pomysł ;)
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytając 'zestaw kluczy' i nie widzą zdjęcia, zastanawiałam się, jak on wcześniej wchodził do domu ;) Ja chyba postawię na perfumy. Zegarek też nie jest taki zły ;) Świetne pomysły, kochana! Ja mam co roku problem z prezentami ;) Mogłabyś podpowiedzieć też, co kupić mamie lub przyjaciółce? Bardzo byś mi pomogła ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post niżej są "Prezenty dla niej". W grudniu będzie część druga :)

      Usuń
  13. Świetne pomysły :)
    Fajne sa też te koszulki z napisami
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgodzę się, że dla faceta trudniej kupić jakieś prezent. Najczęściej to kupuję albo perfum, albo jakąś śmieszną koszulkę.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale przecież są kosmetyki dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście z prezentem dla mężczyzn jest troszkę ciężej, ja zawsze miałam problemy z ich kupnem :D
    Podałaś bardzo ciekawe propozycje, moim zdaniem najlepsze są perfumy, czy też jakieś narzędzia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne pomysły na prezent :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Straaasznie nie lubię wybierać prezentów dla chłopaka, nigdy nie wiem co kupić :D

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw gracza jak najbardziej na plus! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam zawsze stawiam na perfumy jeżeli chodzi o niego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie posty zwłaszcza, że kupowanie prezentów zawsze jest dla mnie ciężkie, bo nie chce nikogo zawieść :

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  22. ja w tym roku na prezent 'dla niego' wybieram grę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. W tym roku celuję w power bank. Miałam identyczny pomysł dla swojego faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście facetom o wiele trudniej jest coś wybrać, gdyż dziewczynę zadowoli zwykły kwiatek, biżuteria lub miś. Moim zdaniem koszulka i gry to idealne pomysły na prezent! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zainwestowałam w zegarek dla swojego chłopaka ;) mam nadzieję że mu się spodoba ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pomysły <3 Skorzystam na pewno ^^

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzadko sprawiałam prezent płci przeciwnej, jednak teraz chyba będę musiała się tego nauczyć. To odwieczny problem, zwłaszcza gdy jest się z kimś krótko.
    Jeszcze gorzej, jak starasz się być oryginalna i na siłę wymyślasz jakieś dziwactwa zamiast wybrać coś prostego jak na przykład perfumy na twojej liście.
    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne pomysły, a do tego nie drogie! Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja dla swojego chłopaka zawsze wiem co kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Awesome ideas! Thanks for sharing *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezu jak dobrze że trafiłam na ten post! Dzięki Tobie już wiem co kupić chłopakowi na gwiazdkę!
    Dziękuję, świetny post!
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra lista, niektórzy nie wiedzą co kupić dla chłopaka bądź dla taty. Tak więc bardzo pomocne :)
    Ja nie wiem co kupić, musiałabym znać tą osobę :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny wpis :)

    ja staram się uważnie słuchać mojego ukochanego :) żeby nie mieć problemu z wyborem prezentu ;p mój narzeczony na szczęście często wspomina co mu się podoba ;p

    bardzo fajny wpis, sama korzystam z pudeł :) dzięki nim można zachować porządek :)

    gorąco pozdrawiam ;*
    http://zanzadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne pomysły na prezenty dla niego, moja droga, szczególnie podoba mi się pomysł z powerbankiem oraz z oryginalnymi gadżetami :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne pomysły na prezenty.
    Napewno skorzystam.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super wpis ! Przyda się idealnie na okres świąteczny :) Zapraszam do mnie <3 www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pomysły :) Według mnie najlepsze to zegarek, gra i powerbank.
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam jakiś czas temu zegarek, ale jakoś nie bardzo ten pomysł przypadł go gustu :(

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Zegarka nie nosi, perfumy, koszulki, portfel już dostał, w gry nie gra, czasem włączy jakaś łamigłówkę na szybko, typem gadżeciaża nie jest, a z jego telefonu jedynie można zadzwonić i wysłać smsa :D Co roku mam trudne zadanie, ale wiem, że ostatnio gapił się na starą kultową gierkę z PRL-u ''Ruskie jajka'' i chyba w tym roku dostanie właśnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zależy jaki jest ON. Jeśli typowym gamerem dobrze jest zainwestować w gry PC lub PowerBanka.
    Koszulki wydają się być niezłym pomysłem, problem przychodzi wtedy, kiedy są za duże/za małe.
    Portfel i perfumy są, według mnie, najlepszym prezentem. Pokusić się można jeszcze o parę drobnych gadżetów, bo Panowie lubią takie rzeczy (nowoczesne sprzęty).
    Pozdrawiam serdecznie!:)
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomysły na prezent świetne, w końcu coś dla facetów bo jak dla mnie najtrudniej coś znaleźć :D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. GTA :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawe pomysły na prezenty .Zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/11/zyjemy-w-symulacji.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne i ciekawe pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam zawsze ogromny dylemat , gdy przychodzi moment , kiedy muszę coś zakupić mojemu chłopakowi , jednak na ostatnie okazję podarowałam mu czapkę z daszkiem ulubionej firmy i pasek od Ck :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nie mam komu kupować takich prezentów :/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger