15:08

Bordo, czerwień...

Hej! 
Co tam u Was?  
Przez dwa dni miałam bardzo mało czasu na cokolwiek. I tak będzie w każdy piątek i sobotę ze względu na to, że chodzę do dorywczej pracy. Ale nie mam zamiaru niczego zaniedbywać. Dzięki temu, że oceny są już prawie pewne to mam więcej czasu na inne rzeczy. A dzisiaj dodaje drugi post z nowej serii, którą wymyśliłam. Pytałam Was o to jaki kolor ma się pojawić w następnej notce i najwięcej głosów miał bordowy/czerwony. Oczywiście były inne propozycje ale pomyślałam, że ten odcień będzie odpowiedni do zbliżającego się czasu jakim są święta. Jak widać zmieniłam troszkę design bloga i tak będzie za każdym razem gdy będą pojawiać się posty w konkretnym kolorze. Mam nadzieję, że kolaże Wam się spodobają. Buziaki :*




Po prawej stronie znajduje się "ankieta" w której możecie zaznaczyć jaki kolor ma być następny.

28 komentarzy:

  1. Świetny post!
    Zapraszam:
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony kojarzył mi się zawsze z dojrzałością, może dlatego, że moja mama zawsze malowała sobie paznokcie na ten właśnie kolor. ;-).
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony u mnie tez gości na swieta w połączeniu z bielą np ;-)
    Ale i srebro -złoto-brąz taki wyglada fajnie :-)

    Pyrtunia.blogspot.com

    A co do inspiracji kolarz super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ulubionym kolorem obecnie jest bordowy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kolor bordowy, szczególnie pasuje on do jesieni. :)
    W ankiecie zagłosowałam na kolor niebieski, ale nie mam pewności, czy zatrybiło, bo widzę tylko jeden głos na fiolet. :c
    http://zadumam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bardzo dobrze czuję w takich kolorach :) Mam bordową bluzę i jest moją ulubioną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory bardzo do mnie pasują:) piękne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne obrazki, takie świąteczne ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzięłam udział w ankiecie, fajny pomysł z tymi ankietami, bardzo podoba mi się to, że czytelnicy przyczyniają się do tego jaki będzie kolejny post;>

    Czerwony i bordowy faktycznie bardzo na czasie jeśli chodzi o święta, zrobiłaś bardzo fajne miksy zdjęć.

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny post, ogólnie pomysł bardzo mi się podoba :D

    Seria świąteczna :)
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, uwielbiam takie inspiracje !
    Kochana mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kolor bordowy.. przez jakis czas miałam na niego "faze" i wszystko kupowałam bordowe xdd

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham ten kolorek. Ahh, zazdroszczę pracy dorywczej :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy post :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post i swietne zdjecia. :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uu bardzo mi się podoba ten kolor a zwłaszcza ubrań ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim ulubionym kolorem został - jasny fioletowy :D
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście uwielbiam borodowy kolor, a te buty w kolorze wina z Twojego kolażu są przepiękne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bordowy i złoty to idealne połączenie <3 Bardzo fajny post <3
    Zapraszam na nową notkę na mym blogu http://nataliaxxxsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super boordo! <3 Ogólnie super blog!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam bordo w stylizacjach! a czerwień kojarzy mi się ze świętami;p piękne inspiracje;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, idealnie, nastrojowo :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne inspiracje;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger