12:26

Wrocławskie Zoo :)

W niedziele, 30 kwietnia, wybrałam się do wrocławskiego zoo. To co mnie z początku przeraziło to dwie ciągnące się w nieskończoność kolejki. Jednak nie było tak źle i w miarę szybko minęło. Zoo jest ogromne i mimo, że spędziłam tam kilka godzin to nie udało mi się wszystkiego zobaczyć jak np. oceanarium. Kolejka do niego była na dwie godziny. Mi by to nie przeszkadzało ale nie byłam sama więc musiałam się w jakiś sposób dostosować. Zdjęcia nie są najwspanialsze bo niektóre robione są przez szybę ale zawsze coś :)








42 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w zoo we Wrocławiu :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie zdjęcia wyszły naprawdę świetnie i nie widać, że niektóre z nich były robione przez szybę. I jak wrażenia z wrocławskiego zoo? Podobało Ci się?
    A co do Twojego pytania - zdjęcia przerabiam w Photoshopie (wersja: Adobe Photoshop CS2). :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobało lecz nie zobaczyłam wszystkiego :)

      Usuń
  3. jejku jak ja dawno w zoo nie byłam, zazdroszczę <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello sweetie;)

    I enjoy reading your blogpost- very nice pictures of cute animals;)
    Hugs to you from Germany
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata temu byłam w tym zoo i było bardzo fajnie :) Mnie udało się wszystko zobaczyć :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chodzić do Zoo! ♥

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się zdjęcia baaardzo podobają!
    We Wrocławiu miałam okazje być w marcu. Naprawdę cudowne miasto. Niestety nie mieliśmy okazji z chłopakiem wybrać się do zoo :/
    Oceanarium we Wrocławiu ponoć jest świetne! Szkoda, że nie udało Ci się go zobaczyć :/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam tam :) Szkoda, że nie byłaś w oceanarium, można było zobaczyć tam foki z bardzo bliska ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach nie cierpię kolejek :D Ale cudne zwierzaki, żyrafa mnie urzekła :D
    Pozdrawiam, Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja młodsza siostra teraz jest w ZOO, we Wrocławiu. Śliczne zdjęcia, a wieczorem mam zamiar obejrzeć te, które ona zrobi. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te zwierzątka ! W zoo zawsze również świetnie się bawię :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też byłam w tym Zoo tylko, że z wycieczką szkolną i Ci powiem bardzo mi się podobało. Zwiedziłam wszystko i szkoda, że nie byłaś w Oceanarium, bo jest tam nieziemsko! ^u^
    Co do zdjęć są bardzo ładne. Jeśli chcesz zapraszam do siebie! <3 http://thexlittlexrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. We Wrocławiu byłam kilka razy i w zoo też raz mi się zdarzyło :) Cudne zdjęcia,ale mimo to ten wąż (jak to zawsze u mnie bywa) wywołuje u mnie ciarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są na prawdę świetne i oddają urok Wrocławskiego zoo. Jest to jedno z tych zoo które mi się najbardziej podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i zwierzaczki :) Tak zaczęłam sobie porównywać i chyba w naszym Zamojskim zoo też są chyba wszystkie te zwierzaki :D Ja będąc w zoo najchętniej chodzę oglądać duże koty :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam w tym Zoo chyba z 5 razy i za każdym razem cieszę się jak małe dziecko :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Awwww ale tam cudownie, w dodatku masz takie piekne ujęcia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja dawno w Zoo nie byłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja dawno nie byłam w Zoo! Chyba muszę też się wybrać. Może tym razem wyląduje we Wrocławskim bo tam jeszcze nie byłam ;)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie byłam w tym zoo :) zdjęcia bardzo ładne ;)
    a kolejki faktycznie zniechęcają nieco...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wrocławskie ZOO! byłam w sierpniu, podczas długiego weekendu, akurat udało mi się przyjść rano gdy nie było ludzi, bo w momencie otwarcia kas(!!) kolejki były już kilometrowe (nie żartuję, szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia tych kolejek).. Ale zoo jest przepiękne i warte stania w tych kolejkach!<3 Mam nadzieję, że jeszcze uda Ci się kiedyś zobaczyć nieco więcej! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  26. Też byłam w tym zoo w tamtym roku i naprawdę jest tam tyle do obejrzenia, że spokojnie można planować tam wypad na cały dzień. Mi jakimś cudem udało się wszystko obejrzeć, ale tylko dzięki bardzo szybkiemu tempu :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie urocze. <3 Byłam w ubiegłym roku i miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zoo ale byłam tylko w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wrocław pozdrawia XD :)
    http://aramowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wrocławskie oceanarium na początku roku znalazło się w rankingu siedmiu najciekawszych miejsc do zobaczenia na świecie. Nie byłam jeszcze, teraz jak ciepło nie ma sensu tam jechać, bo tak jak zauważyłaś kolejki masakryczne. Najlepiej późną zimą albo jesienią. No i ceny wtedy niższe.

    OdpowiedzUsuń
  32. byłam tam, ale jeszcze jako dziecko :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koniecznie muszę zabrać swoją córkę do ZOO. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaszczura na końcu najlepsza :D
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam żyrafy ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zdjęcia, nigdy nie byłam we wrocławskim zoo, chyba pora żeby się w końcu wybrać

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger