14:14

Wrocław cz. 1

Mój powrót na blogosferę opóźnił się o trzy dni. W ostatnich dniach wiele się zmieniło i potrzebowałam więcej czasu na odpoczynek. Coś się skończyło ale też coś się zaczęło. Czuję, że wpakowałam się w coś nierealnego. W coś co nie ma prawa bytu. W coś co na dłuższą metę nie wypali. Czas pokaże jak to wszystko się ułoży. Teraz wracam do swojego małego zakątka. Posty nadal będą pojawiać się systematycznie, tak jak to było przed małą przerwą. A teraz mam dla Was kilka zdjęć z wyjazdu do Wrocławia. Będą jeszcze dwie części :)  





24 komentarze:

  1. Fajny ten Wrocław, czekam na resztę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Wrocław, mimo że jeszcze nigdy tam nie byłam, ale chciałabym go odwiedzić i zobaczyć jego piękno na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello dear,
    You have really nice blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know, please.
    Xoxo,
    https://lifella2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tam nie byłam, ale bardzo bym chciała. Piękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia bardzo ładne, ale szkoda, że jest ich tak mało. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję odwiedzić Wrocław, nigdy nie byłam, a wszyscy tak zachwalają! Życzę aby to coś nierealnego stało się rzeczywistością i żebyś uwierzyła, ze się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze na moście z kłódkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też byłam we Wrocławiu :) piękne miejsca i ludzie bardzo otwarci mam nadzieję że jeszcze kiedyś tam pojadę :)
    zapraszam też do mnie http://krystalicznaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny Wrocław :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia z kłódkami są wspaniałe. Nie wiem, o czym piszesz, ale powodzenia, cokolwiek by to nie było ;) Czekam na pozostałe części, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że "coś, co nie ma prawa bytu" ułoży się tak, że jednak będzie miało :) Poza tym - świetne zdjęcia, jestem we Wrocławiu co tydzień, uwielbiam to miasto, także fajnie będzie poczytać Twoje opinie na temat Wrocławia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tam nie byłam ale u nas też jest taki most/kładka gdzie wieszają kłódki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tak to w życiu bywa- coś się kończy, a coś zaczyna ;) życzę Ci, aby wszystko skończyło się pomyślnie dla Ciebie ;*
    zdjęcia piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe ujęcia. Mam w planach odwiedzić to miasto i liczę, że aura będzie sprzyjać robieniu zdjęć na mojego bloga, do którego odwiedzenia serdecznie zapraszam. Nie obrażę się także, jeśli zobaczę Twoją obserwacje. Nie będę dłużna i zrobię to samo. Pozdrawiam!
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia ;). Chciałabym pojechaćx do Wrocławia i przypiąć kłódkę na most :D
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uderzyło mnie przykładanie przez Panią tak wielkiej wagi do systematyczności. Wrócę, będę systematyczna...a po co tak...przecież pomysł nie przychodzi na zawołanie, myśl, ciekawy człowiek na drodze, pragnienie.Z Wrocławia, raz tam byłam, gdzieś na rynku, pamiętam knajpkę i tam siedziałyśmy przy herbacie i patrzyłyśmy sobie w oczy i było nam tak cudownie że nie miało znaczenia gdzie jesteśmy . Kłódki...ileż moich by tam wisiało ale ja nie wieszam...mam przytoczone do nóg, głowy, serca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest ważna i ją lubię. Nie piszę na siłę bo do tej pory nie brakowało mi pomysłów. Jeśli miałabym jakiś zastój to oczywiście wolałabym przeczekać :)

      Usuń
  17. Mogłaś dać znać, że byłaś we Wrocławiu :D Liczę, że wszystko u Ciebie wypali i się ułoży ;)Nie możesz być taką pesymistką! Wrocław jest piękny, ale nie lubię Sky Towra, psuje klimat miasta...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Uwielbiam zwyczaj zawieszania kłódek. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrocław - stolica mojego województwa! Zachwyca pięknem <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne te zdjęcie :) Zazdroszczę nigdy nie byłam we Wrocławiu.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wrocław mam bardzo blisko, ale nie przepadam za nim tak bardzo. Nie lubię tłumów...
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czas pokaże, racja :) Nie ma co gdybać :) Piękne zdjęcia ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger