19:56

Zachód słońca ❤

Koc. Miłe towarzystwo. Aparat w dłoni. Statyw. Zachód słońca.
Zdecydowanie idealne zakończenie niedzielnego dnia. 
Od pewnego czasu po głowie chodził mi pewien pomysł na zdjęcia. Pogoda była tak piękna, że to nie mogło się nie udać! Zrealizowałam to co chciałam. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona z efektów. Ale o tym dowiecie się innym razem. Może uda mi się zrobić jeszcze coś lepszego. Zobaczymy.. W końcu apetyt rośnie w miarę jedzenia. A tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami i być może małym niedosytem jeśli chodzi o "tajemniczy pomysł" na zdjęcia :)

48 komentarzy:

  1. Zdjęcia zapierają dech w piersi.
    Bardzo się cieszę, że wróciłaś do fotografowania. Widać, że jesteś naprawdę w tym dobra i sprawia Ci wiele radości.
    Czekam na więcej kreatywnych zdjęć! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak pięknie! Ja dawniej uwielbiałam fotografować zachody słońca - mam pokaźną kolekcję takich zdjęć na dysku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jakie piękne <3 magiczne chwile :)

    pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są bardzo klimatyczne. Złapałam się na tym, że bardzo długo wpatrywałam się na trzecie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Zrobione w idealnym momencie ♥

    lifebysusanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia!! Aż się rozmarzyłam o wakacjach :D

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale te zdjęcia są piękne, jesteśmy pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog obserwuję . Wpisy super i napewno będę wchodzić i czytać..
    Pozdrawiam:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedzielny wieczór musiał Ci naprawdę miło zlecieć ;) Kocham oglądać zachody słońca :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, those Pictures are amazing,
    i simply love sunset in photography.
    you are really talented :D

    take a look at my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zakochana w zachodach słońca! Uwielbiam na nie patrzeć <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! 😍👏

    Zapraszam do mnie 😘https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne *-*, aż mi się tak wakacyjnie zrobiło ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ odstresowująco się ogląda te zdjęcia :) Choć wrodzona ciekawość męczy pytaniem co to za tajemniczy koncept? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie wyszły zdjęcia aż można się rozmarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja ale cudowne zfjęcia. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Mają super klimat.

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite zdjęcia , masz talent !
    Mam ogromną słabość do fotografowania zachodów słońca , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przy takim zachodzie słońca można się rozmarzyć, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Magiczne!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Można się zakochać w nich. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, magiczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne oczekiwania na wymarzoną chwilę , która dokładnie według tego schematu , została zatrzymana i będzie długo przywoływać to zdarzenie , wysiłek towarzyszący jej powstaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyszły ci te ujęcia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowite zdjęcia!! ����

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są cudowne! Mam nadzieję na więcej :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię zachody słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne zdjęcia. Tez lubię się czasem pobawić w fotografa, ale zdjęcia zachowuję dla siebie :)

    xclaudia-wojcik.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia ! Uwielbiam zachody słońca :D zostaje z tobą na dłużej mi się jeszcze w tym roku nie udało uchwycić zachodu słońca
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zatem jestem ciekawa tej tajemniczej sesji, co do tej to wyszła Ci naprawdę pięknie, bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie, jest magiczne i kojarzy mi się z latem :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia. Ja sama uwielbiam robić zdjęcia przyrody, zwłaszcza kiedy jestem na wakacjach i mogę zrobić zdjęcia pięknemu morzu :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaglądanie na Twojego bloga, to już u mnie pewna rutyna :D
    Piękne zdjęcia, zachody są magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trzecie zdjęcie skradło moje serce ! Pięknie jest :)

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. No to teraz zdradź kawałek tajemnicy co tam ci po głowie chodzi :) Zachody są piękne, ale ja ostatnio zakochałam się we wschodach. U mnie na blogu jakiś czas temu wrzuciłam piękny wschód - wiesz są dobre strony wracania z pracy po nocce - nie prześpisz tego zjawiska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już niedługo będą te zdjęcia na blogu :) Ach chciałabym sfotografować wschód słońca ale pierwsze zmiany mi to uniemożliwiają :)

      Usuń
  36. Uwielbiam zachody słońca, idealna pora na zdjęcia, wychodzą takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Magiczne zdjęcia! Uwielbiam zachody słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny zachód słońca! Ukazałaś bardzo fajny klimat :) Oby więcej takich zdjęć!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie fajne klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny zachód słońca :) Ale czekam na ten "tajemniczy pomysł" :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęć Ci wyszły. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Koc, miłe towarzystwo, aparat w dłoni i zachód słońca to idealny wieczór (prawie filmowy), o którym marzę *__*

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger