17:15

Sandomierz!

W drugim tygodniu kwietnia wybraliśmy się do Sandomierza. Była to nasza druga i zapewne ostatnia wizyta w tym miejscu. Na początku pospacerowaliśmy. Później weszliśmy na Bramę Opatowską. W środku znajdują się zdjęcia a na samej górze jest punkt widokowy. Szczerze mówiąc widoki przez lunetę mnie nie zachwyciły. Później wybraliśmy się na Zamek w którym znajduje się Muzeum Okręgowe. Nigdy nie przepadałam za chodzeniem po muzeach ale ostatnio to się zmieniło. To tam najwięcej czasu spędziliśmy. Na koniec poszliśmy na lody i przy okazji chciałam zakupić krówki, które można dostać zapakowane w pudełeczka. W moim opakowaniu znajdowały się kamienie. Nie polecam.








38 komentarzy:

  1. Moi rodzice chcą tam jechać w weekend majowy mam nadzieję,że się nie zanudzę :D
    wojciechowska-olaa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie byłam w Sandomierzu i jakoś chyba nie chcę :D Współczuję z tymi krówkami :/ Robisz bardzo ładne zdjęcia :)
    candygirlyee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za polskimi miastami, ale takie starożytne zawsze mają ciekawe historie.

    MY BLOG- CLICK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :D
    Ładne widoki:D
    Zazdroszczę wycieczki :)

    Zapraszam:*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. So cool, I love it! ❤ Enjoy the day!

    Follow for follow? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne miasto, niestety nie miałam okazji do niego pojechać :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, dobrze wiedzieć o krówkach oraz o punkcie widokowym. Poza tym - zrobiłaś piękne zdjęcia, naprawdę mi się podobają.
    PS: Mam nadzieję, że miałaś udane Święta :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandomierz piękne miejsce, byłam tam dwa miesiące temu ;) piękne zdjęcia ;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wycieczka, gdyby nie te krówki.. Masakra :/.
    Mój blog - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :) niemiła przygoda z tymi kamieniami zamiast krówek :/ współczuję :/

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie pojechałabym do Sandomierza :) może w wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, chociaż wybieram się już jakoś o 3 lat... Wydaje się być ładnym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne zdjęcia.
    Mam nadzieję, że i ja kiedyś odwiedzę słynne miasto księdza Mateusza ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie byłam :) z chęcią muszę sie wybrać :D uwielbiam odkrywac nowe miejsca!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam tam jeszcze i uważam, że w tym roku nadeszła pora aby sie tam wybrać :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tam uwielbiam Sandomierz, od zawsze moje ulubione miasto <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też wybieram się do Sandomierza także dzięki za ostrzeżenie dotyczące krówek:)
    Fajnie że umieściłaś zdjęcia tego słynnego rynku:)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post! :D
    Sandomierz wydaje mi się bardzo ładny i wart zobaczenia, szczególnie elementy starej architektury i rynek. Chciałabym tam kiedyś pojechać ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne miasto, kojarzy mi się z serialem Ojciec Mateusz! :D Chętnie się tam kiedyś wybiorę i też pocykam jakieś zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam jeszcze w tym mieście, ale zachęciłaś mnie tymi zdjęciami do jego odwiedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kamienie? Nie sądziłam, że ludzi stać na takie coś. A spotkałaś księdza Mateusza? Nigdy nie byłam w Sandomierzu. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy tam nie byłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam w Sandomierzu, bardzo tam ładnie♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam w Sandomierzu kilka razy:) Ale jak to kamienie? Ja krówki zawsze luzem kupuję. :)

    Pozdrawiam,
    egzemplarz (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, mamy podobne odczucia jeśli chodzi o Sandomierz. Niestety nie powala na kolana :)
    xcapableofanything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :). Też byłam w Sandomierzu, jednak nie próbowałam tamtejszych krówek. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. chciałabym zobaczyć to miasto na żywo, wygląda ślicznie...
    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia - pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. haha te krówki :D
    piękne miejsce :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam w Sandomierzu, ale jeśli chodzi o zdjęcia są przepiękne! Najbardziej spodobały mi się dwa pierwsze i to ostatnie. Uwielbiam robić zdjęcia takich miejsc i Ci powiem, że aż mnie zainspirowało do namalowania (Mam duszę artystyczną hihi).
    Pozdrawiam ciepło!^u^
    http://thexlittlexrose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger