17:28

Kwietniowe inspiracje! / Zmiany!

Na blogu pojawia się coraz więcej postów ze zdjęciami mojego autorstwa. Jestem zadowolona bo ostatnio częściej sięgam po aparat. Brakowało mi tego. Wiosna dużo mi ułatwiła. Każdy dzień jest dłuższy i dzięki temu mogę wyjśc na pole jak jest jeszcze widno. Jeszcze bardziej upewniłam się w tym że uwielbiam robić zdjęcia dlatego na blogu pojawią się małe zmiany w postach. To co zamierzam: koniec z ulubieńcami, koniec z filmową serią, inspiracje raz na miesiąc, więcej i jeszcze więcej zdjęć. Chcę prowadzić bloga z pasją i dla pasji. Krótko i zwięźle. Same konkrety! W przerwie między kolejnymi postami ze zdjęciami zapraszam na kwietniowe inspiracje. 
PS: W następnym poście zobaczycie zdjęcia, które zostawiłam na "deser" :) 

41 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i we wprowadzaniu tych wszystkich zmian. Wszystko brzmi naprawdę ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super inspiracje :D
    Bardzo mi się podobają :D
    a BUTY MEGAA <3

    Zapraszam:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne inspiracje! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Szczególnie drugi kolaż. Zakochałam się w nim <3


    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! ;] Lubię czytać, a raczej oglądać konkretne posty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kochamy wiosnę i cieszymy się, że już jest :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie największą motywacją do robienia zdjęć był właśnie Twój blog! Ale to już wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać! Mam nadzieję, że nadal będziesz robić zdjęcia :)

      Usuń
  8. Bellissimo
    Ti seguo passa da me https://testoprovo.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany idealne na wiosne! Racja, dzień jest coraz dłuższy, wszystko budzi się do życia, a światło jest idealne do robienia zdjęć. Łap za aparat i do dzieła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne inspiracje! Wpadły mi w oko buty w kwiaty, z chęcią bym je przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje :) Ubraniowe zwłaszcza .

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna inspiracje <3
    Czekam na posty ze zdjęciami wykonanymi przez ciebie :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia aż motywują do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne inspiracje :) uwielbiam kwiaty i wiosnę! zauważyłam właśnie ostatnio że dużo zdjęć swojego autorstwa publikujesz, lubię twoje kadry ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne inspiracje.
    Podobają mi się fluxy z pierwszego kolażu, ale niestety w Polsce nie mogłam ich dostać, więc postawiłam na czarne :)

    KIERUNKOWY48 (klik)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te Twoje posty! Zawsze inspirują i jest na czym zawiesić oko :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne inspiracje <3 Mega mi sie podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne inspiracje chyba najbardziej podoba mi się parę zakryta kwiatami *.*
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne inspiracje, super że robisz coraz więcej własnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne inspiracje, uwielbiam oglądać takie piękne zdjęcia, które cieszą oko :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te rzeczy są takie dziewczęce,bardzo mi się podobają:)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne, wiosenne inspiracje. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne inspiracje :) zachwycam się wszystkimi :) ja również uwielbiam te długie wiosenne dni. Wreszcie nie trzeba się tak bardzo spieszyć, żeby zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie będzie zobaczyć tu zdjęcia twojego autorstwa :)
    Fajne inspiracje!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż miło popatrzeć, przyjemne dla oka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście uwielbiam kwiecień, jeden z bardziej ulubionych miesięcy. Inspiracje wyszukane i wpisują się w klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny mix zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowite inspiracje ! Spełniaj się i dodawaj jak najwiecej zdjeć tak jak mowisz najważniejsze zeby było z pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się te zmiany :) Także myślę, że wszystko będzie pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę genialne zdjęcia. Są bardzo inspirujące. Nie ma to jak trochę inspiracji na wiosnę, w pełni się z Tobą zgodzę, najważniejsze jest by robić coś w zgodzie z sobą. Zdjęcia naprawdę mi się podobają, czekam na więcej. Pozdrawiam :)
    Zapraszam także do mnie: http://jednawielkaniewiadoa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też ostatnio robię coraz więcej zdjęć i jestem z tego powodu mega dumna :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne inspiracje ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę ładne inspiracje :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne inspiracje, nawet mam podobne Fluxy do tych przedstawionych przez Ciebie i bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. te zdjęcia są cudowne wow
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger