16:06

♥♥♥


 Każdy dzień jest wyjątkowy. Nigdy nie wiadomo co przyniesie los. Nie można tego przewidzieć ale można dążyć do tego by było dobrze. Te dążenia często są zgubne bo człowiek pragnie więcej i więcej nie zważając na nic. A może by tak na chwile się zatrzymać. Spojrzeć na ten świat z innej strony. Przemyśleć kilka spraw i zdecydować co tak naprawdę się liczy. Dla większości szczęście jest na wyciągnięcie ręki. Trzeba tylko to dostrzec.
"Tajemnicze" zdjęcia, które obiecałam. Barwy i efekt nie były robione w photoshopie. Jak na pierwszy raz jestem zadowolona z tego co wyszło :) Z czasem może będzie lepiej :D 
*Zdjęcia są mojego autorstwa.
 Zabraniam ich kopiowania.
Polub mnie na fb (klik) :)

53 komentarze:

  1. Zgadzam się, zdjęcia wyszły świetnie, uwielbiam zachody słońca!
    Tekst, choć zwięzły, to bardzo treściwy i wartościowy. Zgadzam się z Twoimi słowami - powinniśmy żyć chwilą i cieszyć się z wszystkich małych rzeczy, bo przecież świat jest taki piękny. :)

    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt! :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ujęcia :) a co do postu- masz rację. Szczęście wystarczy jedynie dostrzec. I nie przejmować się na zapas, bo tak jak napisałaś- nie wiadomo, co los przyniesie. A martwiąc się o to i tak nic nie zmienimy

    OdpowiedzUsuń
  3. warto docenić to co się ma w danej chwili, przestać biec i gonić nie wiadomo za czym :) piękne zdjęcia.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Czasami nie umiemy się cieszyć drobnostkami, a to one dają nam szczęście.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pierwsze zdjęcie. <3
    http://annesthesie.blogspot.com/2017/04/jak-stwierdzic-ze-to-miosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrze napisane!
    No jak na pierwszy raz te zdjęcia to powiem Ci, że wyszły.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcie :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla każdego szczęście jest na wyciągniecie ręki
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawde wyszlo pieknie :) wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. Czy ten pierwszy tekst, to cytat bo jest bardzo piękny. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem takiego zdania, że każdy dzień nas czegoś uczy i każdy dzień jest dla nas wyzwaniem.Każda chwila na swój sposób jest wspaniała i trzeba czerpać radość z życia, a nie tracić czas na smutki.Zawsze z jakieś sytuacji idzie wyjść ;)

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzamy się z tym, że szczęście jest na wyciągnięcie ręki. Tak jak w piosence "Barcelona" zespołu Pectus: "Szczęście jest tak bardzo blisko, jeśli tego chcesz". Trzeba po prostu nauczyć się dostrzegać, to co ważne.
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze jest takie sobie, ale drugie - cudo! Te gęściejsze gałązki wyostrzone są lepsze, niż wrzucone w tło.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, słońce daje ciekawą poświatę :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy efekt zdjęć, szczególnie jeśli nie przeszły przez photoshop :)
    http://blog-estery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny kadr, świetny efekt. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz racje, każdy dzień jest wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Nie ma dwóch takich samych dni. Pięknie wyszły Ci te zdjęcia! Mają coś w sobie magicznego.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kadry, coraz bardziej mnie zaskakujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia mają w sobie coś magicznego :D :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Inspirujące słowa i intrygujące zdjęcia- rewelacja!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie. Szczęście zazwyczaj mamy na wyciągnięcie ręki, lecz mamy założone na oczach jakieś klapki, które najzwyczajniej w świecie nie pozwalają nam tego dostrzec. Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia <3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia jak i treść posta ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem za dużo narzekamy :/. Wow, jak się nazywa taki efekt? Cudowne zdjęcia :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nawet nie mam pojęcia? :D

      Usuń
  27. Motywujący post, urzekające zdjęcia. Pozdrawiam! ;*

    CLLAUDIZZLE

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja przez kilka dni właśnie próbuje patrzeć z innej strony na świat i o wiele lepiej teraz mi się żyje. Przemyślany wpis. :)
    Bardzo dziękuję za odwiedznie mojego bloga. A co do zdjęcia, to bardzo ładnie ci to wyszło. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam Twoje zdjęcia, są magiczne i inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia! Jak na pierwszy raz to są naprawdę mega!
    Każdy dzień jest wyjatkowy i z każdego trzeba czerpać dobre rzeczy, nawet te najmniejsze. Według mnie nie ma nic złego w dążeniu do tego, żeby było dobrze, oby tylko nie zgubić po drodze tycb ludzi i rzeczy, które są najwazniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Powinniśmy doceniać to co mamy, a nie ciągle chcieć więcej, ale jesteśmy tylko ludźmi, a to gatunek chciwy...
    Zdjęcia cudowne, uwielbiam tę kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej robisz bardzo piękne zdjęcia szkoda że u mnie tak nie ma niestety pogoda nie rozpieszcza. mogłas by także wejść na mój blog dopiero zaczelam blogować ale będzie mi bardzo miło kiedy wejdziesz

    link:http://toffikochanypiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo sliczne robisz zdjęcia! Może wpadniesz też do mnie? http://toffikochanypiesek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tak, niektórzy nie dostrzegają szczęścia, mimo, ze mają je pod nosem... smutne to, ale jakże prawdziwe :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chciałabym sie kiedyś tak zatrzymać na chwile i zobaczyć na świat z innej perspektywy :) Piękne słowa :)
    Obserwuje i czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia wyszły Ci naprawdę piękne, mają w sobie "to coś". :) Poza tym całkowicie się z Tobą zgadzam - szczęście jest na wyciągnięcie ręki, trzeba tylko chcieć je dostrzec.
    Mam nadzieję, że miałaś udane oraz spokojne Święta, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Łał! Ale cudownie! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. rewelacyjny blog!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyszły :) teraz miałabyś wiosenne w śnieżnej odsłonie bo sypie :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :) Wierzę, że nie są z photoshopa, bo mi wyszły podobne :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. piękne zdjęcia,fajny efekt uzyskałaś bawiąc sie fotografią ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :)
    Każdy dzień jest wyjątkowy, należy tylko to dostrzec.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Popieram w 100 % a zajęcia są cudowne ! 😍😍



    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Czasem lubię sobie usiąść i spojrzeć na świat z innej perspektywy. Tak po prostu, przemyśleć pewne sprawy :). Uwielbiam takie zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger