18:22

Wiosenne inspiracje!

Marzec to miesiąc za którym nie specjalnie przepadam. Niby już niedługo zaczyna się wiosna ale krajobraz kojarzy mi się z późną jesienią. Mimo, że temperatury są coraz wyższe, słychać śpiew ptaków i powietrze jest bardziej rześkie to wychodząc na zdjęcia większość wychodzi ponuro. Wiem, że wszystko dopiero budzi się do życia ale już nie mogę się doczekać. Inspiracje pomagają mi w jakiś sposób wytrwać w dobrym humorze gdy czekam na tę piękną porę roku ! :)
*zdjęcia nie są moje, stworzyłam jedynie z nich kolaże 
Jak Wam się podobają inspiracje? :)
Polub mnie na fb- klik

39 komentarzy:

  1. Inspiracje cudowne ja osobiście lubię sobie usiąść i przeczytać książke jak jest troszke gorsza pogoda ale wole lato chyba jak wiekszość
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne inspiracje,
    ja już czuję wiosne <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty :D Prześliczne inspiracje :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie inspiracje... :)
    te barwy mają w sobie coś magicznego i niesamowicie cieszą oczy.. :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post and beautiful photo!
    I'd be happy Friendship blogging ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie inspiracje piękne :) Uwielbiam kwiaty więc bardzo przyjemnie mi się patrzy na takie zdjęcia :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało Ci się znaleźć naprawdę cudowne inspiracje! :)
    Ja tam lubię marzec ze względu na to, że właśnie mogę oglądać tą budzącą się do życia przyrodę. Ale no np. dziś za oknem mam śnieg, co nie do końca przypomina mi o wiośnie! :DD

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie inspiracje. Oglądałam z przyjemnością :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje. Podoba mi się motyw kwiatków. Planuję na wiosnę ożywić nimi pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aż się miło robi, jak patrzy na takie ciepłe kolory. Wiosennie u Ciebie! Ja kocham ten okres, kiedy wszystko budzi się do życia <3
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, też nie średnio lubię marzec ;/.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspirację, od razu czuć wiosnę, mimo, że krajobraz jeszcze nie do końca wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wiosnę i wszystko, co jest z nią związane! Zdjęcia kwiatów są przepiękne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka zdjęć! Uwielbiam takie inspiracje ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne inspiracje! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje. Zakochałam się w nich. <3
    Pierwszy kolaż dla mnie najlepszy.

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, też już nie mogę doczekać się wiosny! Staram się ją trochę sprowadzić, żeby wyjść z tej zimowej szarości i udekorowałam pokój bukietem żywych kwiatów, troszeczkę mi teraz lepiej ;)

    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale świetne inspiracje! Od razu na nich czuć wiosnę nie to co za oknem :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również marzec nie jest moją ulubioną porą w roku ,ale motywuje to ,że co raz bliżej lato :) A co do zdjęć to bardzo fajnie ze sobą współgrają ♥
    Zapraszam http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam posty z inspiracjami. Tym bardziej, że nie mogę doczekać się już wiosny.

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i bardzo dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje, czuć w nich wiosnę :) Co do marca to ja akurat lubię ten miesiąc, choć szczerze powiedziawszy wolałabym aby ten miesiąc był trochę cieplejszy :)

    Udanego piątku, Aniu!
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne inspiracje! cudowne to zdjęcia kwiatów <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna to piękna pora roku :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały wpis, piękne inspiracje! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojeju jakie piękne inspiracje <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam juz na wiosne z niecierpliwoscią ! :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsbluebery3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorystyka zdjęć fajnie zachowana. Ja patrząc na pogodę za oknem wcale nie czuję, że już niedługo wiosna. Staram się wprowadzać wiosenny klimat w domu poprzez rozmrażanie truskawek i robienie shaków. Wtedy czuję się jakby były już wakacje, a nie wiosna. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Super inspiracje, powoli już czuć wiosnę, więc tym bardziej mile się ogląda takie zdjęcia :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne inspiracje. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia :) Czekam na następny post :D
    Pozdrawiam,
    simplylifebydominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne Inspiracje! 😍 Bardzo lubię takie zdjęcia! 😍

    Pozdrawiam 😘

    https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger