21:48

Filmy #2

Hej! 
Chciałabym żeby na moim blogu pojawiało się więcej postów ze zdjęciami mojego autorstwa. Dzisiaj niestety nie udało mi się wszystkiego dograć gdyż ostatnie dni w pracy były bardzo ciężkie. Ale nie narzekam i przygotowałam kolejny post z serii "Filmy". Zapraszam!
 "I że Cię nie opuszczę.."
"Żona Leo w wyniku wypadku samochodowego traci pamięć. Bohater robi wszystko, by znów się w nim zakochała."

Film oparty na faktach. Przedstawiona jest tu historia kobiety, która podczas wypadku samochodowego straciła częściowo pamięć. Nie pamięta swojego męża i tego co wydarzyło się kilka lat wcześniej. Czy bohaterzy zakochali się w sobie na nowo? Czy kobieta odzyskała pamięć?  Obejrzycie a się przekonacie :)
"Wołyń"
"Ojciec Zosi postanawia wydać ją za najbogatszego we wsi wdowca z dwójką dzieci, nie bacząc na to, że córka kocha ukraińskiego chłopca. Wkrótce życie lokalnej społeczności diametralnie zmienia II wojna światowa."

Na ten film wybrałam się do kina. Nie jest to mój ulubiony gatunek ale jak już oglądam film o takiej tematyce to przeważnie mnie wciąga. Tu także tak było. Nie mogę powiedzieć, że ten film mi się podobał bo tak naprawdę  jak coś przedstawiające wydarzenia wojenne może zachwycać? Ale warto obejrzeć (jeśli ktoś lubi takie gatunki). 
"Czarny łabędź"
"Amerykański thriller psychologiczny w reżyserii Darrena Aronofsky’ego. W rolach głównych wystąpiły Natalie Portman oraz Mila Kunis, które wcieliły się w role nowojorskich baletnic występujących w Jeziorze łabędzim.Nina desperacko pragnie zdobyć rolę w "Jeziorze łabędzim". Gdy jej marzenie się spełnia, odkrywa swoją mroczną stronę."

Według mnie ten film nie należy do lekkich i z początku był dla mnie torturą ale dałam mu szansę. Szczerze powiedziawszy z początku nie za bardzo go zrozumiałam i w sumie po zakończeniu seansu pozostało kilka "niedomówień" jednak uważam, że ten film jest warty obejrzenia. 
"Lustra"
"Ben rozpoczyna pracę jako stróż w opuszczonym centrum handlowym. Mężczyzna zauważa, że lustra, które się tam znajdują, nie są zwyczajne."

Horrory to gatunek, który kiedyś mogłam oglądać bez przerwy. Mało, który potrafił mnie zachwycić i zostawić jakiś ślad w mojej pamięci. "Lustra" to film, który zrobił na mnie dobre wrażenie. Podobało mi się od początku do samego końca. Dla mnie jest to jeden z lepszych horrorów.
 ------------------------------------------------------------------
Może polecicie jakieś filmy? :)
 

48 komentarzy:

  1. Ja niestety nie polecę ci żadnych filmów ponieważ nie przepadam za ich oglądaniem. Ale fajny post przyda się tym którzy są miłośnikami filmów.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam 1 i 3 film <3
    Co do 2 filmu to nie moje klimaty nie lubię takich ciężkich filmów
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie oglądałam i bardzo mi się podobały :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I też Cię nie opuszczę jest teraz na mojej liście,,do obejrzenia,,Pozdrawiam
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tylko "Luster" :) Polecam: "Kwiat pustyni", "Chce się żyć", "Lion. Droga do domu", "La la land" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielona mila,dziewczyna z pociągu no i piętno
    Ten ostatni to żaden horror bardziej komedia :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wołyń ciągnie mnie do siebie od dawna. To naprawdę poruszająca tematyka. Fajnie, że zgromadziłaś tu kilka filmów, które mogą zainteresować wiele osób.
    Lubię wracać na Twojego bloga, więc zostawiam obserwację by zaglądać tu częściej.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć wolę filmy lekkie i przyjemne, zdecydowanie popieram twoje zdanie w kwestii Czarnego Łabędzia. Genialny scenariusz i fabuła plus świetna gra Portman! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe propozycje, uwielbiam organizować w soboty spotkania z koleżankami przy filmie. Mój ulubiony film nosi tytuł "do utraty sił" bardzo ciekawy i wciągający. Polecam.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę obejrzeć ten pierwszy film :) Ciekawa historia.

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam "Czarny łabędź" kilka lat temu. Faktycznie film był dosyć cięż. Mam kilka ulubionych filmów. Jednym z nich jest "Norbit" i wszystkie części Kac Vegas. Te filmy zawsze poprawiają mi humor :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. dzisiaj ogladam czarnego labedzia. i ze cie nie opuszcze.. swiwetny film. pozdrawiam i zapraszam do wziecia udzialu u mnie w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam czarnego łabędzia! super film :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z tych filmów nie widziałam, ale po opisie spodobał mi się "Wołyń"- lubię też filmy historyczne. Polecam Ci film "Wyspa tajemnic" jest naprawdę wybitny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią obejrzę któryś z tych filmów,bo ostatnio nie oglądałam nic nowego

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda cudownie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. po maturze muszę koniecznie obejrzeć te filmy ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  19. Te filmy raczej nie wpasowują się w mój gust ale chętnie bym sprawdziła ten "Czarny łabędź" :)
    Pozdrawiam
    https://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedyny jaki oglądałam to wołyń, i niestety nie podobał mi się zbytnio, wszyscy bohaterowie mi się mylili :D Do tego nie zrozumiałam końca! :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zrozumiałam końcówki :D

      Usuń
  21. Właśnie, trudno jest oceniać filmy wojenne, bo nie można powiedzieć, że są ,,fajne''. Słyszałam o tych filach i muszę je obejrzeć ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale wszystkie są na mojej filmowej liście!!!
    Szczególnie Wołyń, gdyż z tym miejscem związana jest historia mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio poszukiwałam fajnych filmów i ty mi w tym pomoglas. Teraz wiem co obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam na Wołyniu - tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam 3 pierwsze filmy i podobał mi się tylko 1. "Wołyń" był dla mnie zbyt drastyczny, natomiast co do filmu "Czarny łabędź" mam podobne odczucia jak ty, nie rozumiem go.

    OdpowiedzUsuń
  26. "lustra" i "i że cię nie opuszczę" oba bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I że Cię nie opuszczę- piekny film :) Uwielbiam taką tematykę i powiem szczerzę, że zaintrygował mnie również film LUSTRA, często mam problem ze znalezieniem czegoś fajnego na wieczór, dlatego zawsze z chęcią czytam różne recenzje na blogach, dziękuję!
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam tylko "I że cię nie opuszczę" :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektóre filmy już obejrzałam, do tych pozostałych zajrzę dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię horrory, dlatego też z chęcią obejrzę Lustra - nigdy nie słyszałam o tym filmie :) Co do "I, że Cię nie opuszczę" to znam ten dramat i bardzo mi się podoba, jak z resztą wszystkie filmy na podstawie książek Sparksa :) (Polecam "Ostatnią piosenkę", to piękny i wzruszający film)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam "Ostatnią piosenkę" i bardzo mi się podobał :)

      Usuń
  31. Ja to raczej należę do tych osób, które horrory omijają naprawdę wielkimi łukami ;) W duchy nie wierzę, w demony też nie, ale horrory tak strasznie psują mi głowę, że później boję się wszystkiego... ale dalej ze świadomością że tego nie ma ;) Ciężkie do zrozumienia, bo czasami sama tego nie rozumiem, ale tak jest ;) Jestem zdecydowanym wielbicielem komedii, przygodówek oraz takich życiowych filmów. Zainteresowała mnie twoja pierwsza propozycja i na pewno z niej skorzystam ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z tych filmów to widziałam tylko ' Lustra ' i polecam ,a reszta .. No cóż, nie widziałam więc mam zajęcie na najbliższy weekend ♥
    Zapraszam http://seemixieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. oglądałam film I że Cię nie opuszczę... bardzo fajny:)
    Świetny post, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tej listy tylko "Wołynia" nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dwa pierwsze filmy oglądałam.
    "Wołyń" rzeczywiście jest wartym uwagi filmem, choć dosyć ciężkim, jak na filmy o wojnie przystało. Strasznie, drastycznie przedstawiony i do tego dłuugi.
    Horrorów nie oglądam, ale polecam serię "Więzień Labiryntu", "Nerve", "Pasażerowie" i ogólnie wszystkie filmy z Jennifer Lawrence.

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam "Wołyń" i "Lustra" :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam tylko "I, że Cię nie opuszczę". O reszcie słyszałam, ale dotychczas nie miałam okazji ani zbytniej chęci obejrzenia ich

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale lubię horrory i chyba obejrzę ''Lustra''. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy jest totalnie moim mast have uwielbiam go oglądać i wogóle mi się nie nudzi a oglądnełam go już ponad 4 razy ;)♥

    Mój blog: http://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki za post, bo ostatnio szukałam dobrych filmów o miłości na wolny wieczór :)

    http://frankybronky.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Franky Bronky

    OdpowiedzUsuń
  41. Widziałam wszystkie i wszystkie mi się podobały. To może ja polecę polskie produkcje: "Ostatnia rodzina", "Moje córki krowy", "Prosta historia o morderstwie". Obecnie poluję na "Las 4 rano" zwiastuny zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  42. " I że Cię nie opuszczę" wspaniały film 🎥 takie lubię najbardziej 😍 Zapraszam do mnie 👍

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger