09:16

22032017

Bez dwóch zdań wiosna się już zaczęła i wszystko wokół budzi się do życia. Niektórzy odczuwają tzw. przesilenie wiosenne i przez to nic im się nie chce. Na niektórych za to wiosna wpływa bardzo pozytywnie. Nowa motywacja do działania i nowe chęci. 
Są też osoby, które wszystko widzą w szarych kolorach i zamiast cieszyć się z tego, że pogoda jest coraz lepsza to ciągle wybiegają w przyszłość i już marzą o lecie.  Można powiedzieć, że w tej całej pogoni za wszystkim co dla nas wydaje się idealne zapominamy o tym co dzieje się dookoła.
Wczoraj pogoda była fantastyczna. Słońce świeciło, kwiatki rozkwitły, pszczółki zaczęły latać. Szybka decyzja, aparat w dłonie i w piżamie na pole. Dobrze mieszkać na wsi :D
Podczas robienia zdjęć "przypelętał" się futrzak, który musiał być w centrum uwagi. Dlatego dzisiaj nie ma kwiatków, pszczółek i innych takich a kotełek, który chce mieć swoje 5 minut sławy :D 

Polub mnie na fb - klik! :)

47 komentarzy:

  1. Słodki kociak :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stworzenie! I bardzo fajne zdjęcia, chętnie powiesiłabym je na ścianie w antyramie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, od kilku dni pogoda jest wręcz fenomenalna :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje ludziom cały czas nic nie pasuje :/ a gdyby zatrzymali się na chwile zobaczyli by jak piękna może być wiosna

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, takie wiosenne :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie bardzo wpływa sama bieżąca pogoda, np niskie ciśnienie, ale trzeba z tym walczyć.
    Śliczny kotek!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kicia, a każda kicia goni za sławą. Teraz ma swoje kilka minut, aby ją podziwiać. Z pewnością będzie się za to przymilać i prosić o jeszcze. Serdecznie pozdrawiam, przesyłam uśmiechy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że kotek chciał być w centrum uwagi, bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie na którym Twój model myje łapkę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki piękny kociak! Mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super kotek - model :) gdy miałam psa, to uwielbiałam mu robić foty

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze zdjęcia^^ Powinniśmy się cieszyć tym co obecnie mamy. Dobrze to ujęłaś, jak będziemy ciągle patrzyć w przyszłość, przegapimy to co się dzieje teraz.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja to znam, gdy chcesz zrobić zdjęcie zwierzakowi to ci ucieknie, ale gdy akurat chcesz sfotografować coś innego to zwierzak ciśnie się do kadru 😂 Swoją drogą piękne zdjęcia, też uwielbiam zwierzęta i życie na wsi 😁 Na mnie wiosna wpływa zdecydowanie pozytywnie, jakoś tak cała zimę mogę chodzić znuzona, ale gdy zaczyna się wiosna to mam ochotę działać 😁 http://shareyourdreamswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie niestety nie widać żadnych oznak wiosny, ponuro i mokro, prawie jak na jesień - tyle dobrze, że liście nie przyczepiają się do butów :D
    Kocham zdjęcia kociaków, Twoje bardzo mi się podobają! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki uroczy kotek :) Ja cieszę się z nadejścia wiosny, bardzo na nią czekałam, bo zimy nie lubię - praktycznie cały czas jest ciemno. Im dłużej świeci słońce tym dla mnie lepiej, ale wolę nie zastanawiać się, kiedy nadejdzie lato - wiosna mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To chyba dobrze, że spotkałaś tego kota, bo wyszedł naprawdę świetnie
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie też piękna pogoda :) Aż chce się wyjść i oddychać.. Też znam urok życia na wsi, gdy w piżamie można wyjść na ogród :D Zwykle mam tak latem, kiedy mam wolne od uczelni, jeszcze przed śniadaniem wybiegam i zrywam warzywa :D Kotek piękny, mój też dziś zażywał kąpieli słonecznych :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki sympatyczny kociak <3

    http://kaayen.blogspot.com

    Wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej mam identycznego kotka :) świetne zdjęcia robisz ;P pozdrawiam gorąco ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesłodki kociak! Ja też już czuję wiosnę, dzisiaj nawet słońce się pokazało. Lada dzień będzie coraz cieplej :)

    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale słodziutki kotełek! Ja mam coraz więcej chęci do życia. Jest piękna pogoda i nie potrafiłabym siedzieć ciągle w domu. Przesilenie wiosenne też na mnie działa, ale udaje mi się je pokonać.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na razie odczuwam motywację z wiosny, choć wiem, że za jakiś miesiąc złapie mnie przesilenie. zazwyczaj w kwietni nic mi się nie chce i nie jestem w stanie się do niczego zmusić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie należę do tej grupy, co cieszy się z wiosny. Niby mam obsesję na punkcie zimy, ale już mam jej dość i chcę wiosny, kwiatów, zieleni wokół! Tęsknię za tym bardzo. Pjona! Ja też mieszkam na wsi i również nie narzekam. ;) Ten kot jest uroczy, jejku! Idealny model! :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Odczuwam to przesilenie wiosenne aż za bardzo. Mam nadzieję, że jak najszybciej mi to przejdzie :P Mega podobają mi się zdjęcia tego kotka. Jego futerko idealnie wpasowuje się w kolor tła :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojejuuuuu jakie słodziutkie zdjęcia! Uwielbiam koty, a ten jest podobny do mojego :3


    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki słodziak! *.* <3 Piękne zdjęcia! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w twoich zdjęciach :)
    robisz boskie zdjęcia :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, piękny kociak. U mnie raczej pada i nowych zdjęć nie robiłam :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny kotek! Na fotografiach wygląda tak słodko.
    Ja również cieszę się wiosną :)

    Pozdrawiam i zapraszam; mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także czuję już wiosnę i dzięki temu mam pełno pozytywnej energii oraz chęci do działania ;) Cudny kotek i wspaniałe zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki fajny kociak :D Wiadomo, zasłużył na chwilę uwagi. Wiosna jest piękna, świat budzi się do życia :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za ten wpis - dał mi motywacje :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię wiosnę, ale mnie często w ponure dni boli głowa. W dniu wiosny było tak pięknie, a później pogoda się popsuła. Trudny był dla mnie ten okres. Bardzo marze o lecie.
    Ale piękne zdjęcia robisz *.*
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy miałam kota też lubiłam mu robić zdjęcia :) Twoje wyszły świetne!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Na mnie też wiosna działa pozytywnie i zawsze dodaje mi sił oraz energii. Fajnie piszesz, czekam na Twoje dłuższe teksty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zwierzątko :) taka mała gwiazdka tego posta
    a co do pogody to naprawdę miło, że robi się cieplej i jest wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcia są cudowne! Koty to najpiękniejsze stworzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki słodziak ♥
    zapraszam :D
    http://natalieeee98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jestem z tych, którzy bardzo mocno odczuwają przesilenie - najchętniej cały dzień spędzałabym w łóżku ;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger