19:20

21.

Nie próbujcie zrozumieć tych zdjęć. Nie są one czymś niezwykłym. Kilka zdjęć, które bardzo lubię, połączone w jedno. To taki misz masz. Dokładnie taki, jaki mam często w głowie podczas przemyśleń. Dla kogoś nic to nie znaczy, jest dziwne... Dla mnie zawarte są tam wspomnienia i szczęście. Pamiętam kiedy były zrobione, pamiętam kto mi towarzyszył, pamiętam miejsce i pogodę. Patrząc na to wszystko i łącząc w całość jestem zaskoczona jak ten czas szybko leci. Najpiękniejsze chwile przemijają w oka mgnieniu. Znikają i zostawiają po sobie tylko wspomnienia. Szkoda, że chociaż na chwilę nie można się zatrzymać. Kolejny rok za mną. Gdzieś wewnątrz nadal jestem dzieciakiem. Tęsknie za beztroskim i radosnym dzieciństwem..
To nie wróci. Lata płyną, sytuacje się zmieniają a odpowiedzialność zwiększa. Trzeba wszystko przyjąć na klatę i iść dalej.

Polub mnie na facebooku (klik) ! :)

42 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z nałożeniem zdjęć na siebie :) też tęsknię za dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na połączenie zdjęć, coś innego i ciekawego! Masz rację, czas ucieka i nie da się tego powstrzymać, patrzę na zdjęcia, przypominam sobie wspomnienia, chwile, uczucia, które mi wtedy towarzyszyły, wydaje się to tak bliskie a jednocześnie tak odległe. Minęło kilka lat. Kiedy uciekły te wszystkie dni? Sama nie wiem

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, że post był krótki przeczytałam informację o Tobie i mimo, że to w dzisiejszym świecie nic nowego... W każdym razie gratulację Pani mechanik! Kobieta skarb dla wielu mężczyzn. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach a z iloma stereotypami się spotkałam :D

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :) Widać na nim sierpniowe pola i rumianek :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny post! A te zdjęcia połączone w jedno, mistrzostwo <3

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe... Ja jeszcze nie próbowałam robić takiego czegoś, ale wygląda ciekawie :D Chyba muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe zdjęcia :) A zgodzę się z tym, że nasze myśli w głowie to jedna wielka plątanina wspomnień, zawodów oraz przemyśleń :)

    Zapraszam do siebie :)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poniekąd rozumiem co masz na myśli. Sama czasem nie mogę ogarnąć tego, co siedzi mi w głowie. ;) Ładne zdjęcia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie zdjęcia są prześwietne, jedne z najlepszych jakie widziałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjecia faktycznie nie sa do rozumienia i ogarniecia ale sa na swój sposób piekne i tajemnicze :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/trendionpl-mydekowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio zdałam sobię sprawę. że mam już 18 lat i tak naprawde już dużo życia za mną i przynam, że poczułam lekki lęk. że tego czasu zostało mi niewiele
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja nie cierpię kiedy mam miszmasz w głowie... Wtedy gubię wszystko, pozytywne wspomnienia, chwilę obecną, rzeczy, które mam zrobić, marzenia. Nie cierpię tego

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy pierwszym zdjęciu wyszła fajna ekspresja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy pomysł. Jak przystało na artystkę - zaskakujesz. ^^
    Obserwuję i pozdrawiam!

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda ten czas tak szybko leci i zostają tylko wspomnienia.:)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem chyba jedną z niewielu osób, które kompletnie nie przejmują się swoim wiekiem (przynajmniej na razie) :) Ale czas tak szybko biegnie, że czasami warto się zatrzymać i przemyśleć :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, to co piękne mija zwykle bardzo szybko. Trzeba trwać w takich chwilach jak najdłużej i czerpać z nich pełną piersią :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite połączenie, bardzo kreatywne i fajny opis do zdjęcia,lubię takie krótkie i zwięzłe posty
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo często tęsknię za czasem kiedy byłam dzieckiem, za beztroską ... Ale wspomnienia są piękne. Trzeba żyć jakoś dalej i pogodzić się z tym, że czas leci do przodu . Zdjęcia mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Często mam takie natłoki myśli z przeszłości.
    Podoba mi się ten obrazek.
    Mam pozytywne odczucia, ale wiem, że wtedy też nie czułam się do końca doskonale.
    Mam nadzieję, że tak samo dobrze będę wspominać za parę lat to, co jest teraz.
    Ciekawe zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zdjęcia za wspomnienia :D
    Zapraszam na nowy post http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie ciekawe takie zdjęcia, aż mi się przypomniało jak byłam w podstawówce i robiłam takie efekty ze zdjęciami (ja+chłopak który mi się podobał) aż wstyd się przyznawać, ale teraz mam z tego niezły ubaw. Kolejny rok za Tobą - 21? Wychodzi, że jesteśmy w tym samym wieku :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny jest taki misz masz, coś innego! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Super blog i piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.
    Obserwuję :)
    https://e-ster85.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny post:) biala-wiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa koncepcja :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oryginalne fotografie, taka sztuka nowoczesna :) Wiać, że jesteś kreatywna :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie można zaglądać w przeszłość. Niech przyjdzie do historii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. To prawda, szkoda że czasem nie można się zatrzymać. Czas tak szybko leci, a na koniec zostają nam wyłącznie same wspomnienia. Ładne zdjęcia :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie połączone zdjęcia to bardzo fajny pomysł. Szkoda, że nie potrafię takich ;x
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci to wyszło, chyba stworzyłaś jakiś rodzaj sztuki, który jest bardzo oryginalny ;) momentami te zdjęcia przypominają obrazy! Szczególnie drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie tutaj u Ciebie! Zdjęcia mają piękny przekaz :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety czas płynie coraz szybciej, też czasami myślę, że szkoda, że nie można wrócić do pewnych chwil. Zrobiłaś genialne przeróbki, bardzo podoba mi się miks z pierwszego zdjęcia.
    PS: Domyślam się, że 21 w tytule odnosi się do urodzin, także - wszystkiego najlepszego, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  35. podoba mi się takie "poskładane" zdjęcie ;) także często wracam wspomnieniami do dzieciństwa ;) ale sama nie wiem, czy za nim tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger