11:17

Makro #10

*Uwaga. Z racji tego, że wyjeżdżam następny post pojawi się 26-27.02.2017*
Robiąc listę postanowień na 2017 rok nie wiedziałam, że tak szybko zacznę wszystko realizować. Po ostatnim przygnębiającym dla mnie czasie postanowiłam na osłodę kupić sobie nowy obiektyw. Co prawda miał być to późniejszy zakup no ale na co czekać? Z nowej zdobyczy jestem bardzo zadowolona jednak nie mogę jej w pełni wypróbować gdyż na dworze cały czas pada i jest ponuro. Na tygodniu wybieram się do Krakowa i mam nadzieję, że będzie w miarę ładnie.
Chciałabym zacząć robić zdjęcia nie tylko naturze ale też ludziom. Jednak czy coś z tego wyjdzie nie mam pojęcia... Między deszczem a mżawką szybko chwyciłam aparat w dłonie i powstało to co widzicie. Tak, wiem. Zdjęcia mają w sobie taki potencjał, że szok :D xD
Fb: KLIK
Instagram: KLIK

56 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się zdjęcia, wyglądają profesjonalnie. Zazdroszczę nowego obiektywu ja również się do tego zbieram, ale jeszcze trochę muszę poczekać z tym zakupem. Jakiego aparatu używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) Super wyostrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się Twoje zdjęcia :D Ja uwielbiam robić zdjęcia przyrodzie i zamierzam kupić sobie lepszy aparat. Mam nadzieję, że będę tu mogła oglądać więcej przyrodniczych zdjęć :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia mają w sobie potencjał! Są śliczne *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie cudowne! Sama chciałabym w najbliższym czasie zaopatrzyć się w nowy obiektyw, jednak jak na razie fundusze mi nie pozwalają :D Mogę wiedzieć jaki to dokładnie obiektyw? :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zdjęcia są po prostu przepiękne :-}
      Może w najbliższym czasie też spróbuję wykonać podobne :-}

      tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

      Usuń
    2. Świetne zdjęcia, wyglądają naprawdę profesjonalnie

      dose-of-blog.blogspot.com

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcia *.* Gratuluję zakupu i realizowania postanowień :)
    Zapraszam, Recenzje filmów - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, bardzo lubię fotografie makro! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! Uwielbiam takie zbliżenia z naturą :) Najbardziej podoba mi się pierwsza fotka, ale to dlatego że mam słabość do kropli na zdjęciach :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie piękne zdjęcia, najbardziej podobają mi się 3&4 ale reszta też powala na kolana :D Ogólnie jest coś takiego w deszczu co za każdym razem mnie zachwyca, świetnie to ujęłaś.
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku. Cudne, klimatyczne zdjęcia. Zajeżdżają trochę jesienią ^^
    Szczególnie podoba mi się pierwsze.

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNE ZDJĘCIA!<333
    Zawsze chciałam kupić sobie prawdziwy aparat i po prostu zacząć zabawę z fotografią,podziwiam wszystkie blogerki za ładne zdjęcia obojętnie czy to ludzie, zwierzęta czy roślinki :D
    pozdrawiam♥
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia pięknie :) dziś w Krakowie jest bardzo ładna pogoda :) jutro podobno ma być identyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdjęcia :) mam nadzieje, że niebawem zaczniesz także robić zdjęcia ludziom i pochwalisz się efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zdjecia sa przecudowne. Czekam na wiecej

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz talent. Ja to zawsze się męczę ze zdjęciami ,a i tak mi nie wychodzą takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia ♥ Szkoda, że mieszkasz tak daleko bo właśnie szukam osoby która byłaby chętna zrobić mi zdjęcia :D

    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam robić zdjęcia makro. Moim zdaniem zawsze wychodzą najładniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że kupiłaś sobie nowy obiektyw, szczerze powiedziawszy to faktycznie widać różnicę w zdjęciach, szczególnie podoba mi się pierwsze oraz ostatnie.
    Życzę Ci udanej wycieczki do Krakowa, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zdjęcia makro! Najwięcej frajdy daje mi robienie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknę ujęcia Kochana :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam makrofotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Początki zawsze są trudne, a u Ciebie widać, że umiesz uchwycić chwilę :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia. Bardzo zazdroszczę ;)
    Osobiście zdecydowanie wolę przyrodę niż ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czuję, że będzie super ;)))

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak opanujesz możliwość nowego obiektywu będzie zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, obiektyw się bardzo sprawdza!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia! <3
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też niedawno zakupiłam ten obiektyw i jestem bardzo zadowolona :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :)
    Jeśli znajdziesz czas, zapraszam do mnie
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładne zdjęcia :) Ja niestety nie mam czasu na takie przyjemności-fotografowanie :)
    Co do Twojego komentarza, błąd już poprawiony, dziękuje za zwrócenie uwagi :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze zdjęcie mnie urzekło. Sama mam zamiar trochę bardziej zgłębić tajniki fotografii :)
    http://malinowynotes.blogspot.com/2017/02/jesli-robisz-to-co-zawsze-robies.html

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjęcia

    I follow you via gfc.
    Fallow for fallow?
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju! Piękne zdjęcia! Widać, że masz do tego dryg! Wszystkie szczegóły oddane tak dokładnie - wiem, że zależy to w dużej części od sprzętu, ale naprawdę oglądając te zdjęcia wiem, że jest to Twoja pasja! Genialne!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę nowego zakupu. :(
    Zdjęcia przepiękne, super ostrość. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. CUDOWNE zdjęcia, już powtarzam Ci to setny raz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam fotografię w makro! :) Jeszcz gdy ma się taki obiektyw..
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie, zdjęcia bardzo udane. Bardzo chciałabym robić takie makro, ale niestety aparat kupuję dopiero w czerwcu.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi też się bardzo podobają ;).

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają. Mi osobiście nie jest potrzebny profesjonalny sprzęt do robienia zdjęć, mój telefon mi wystarcza :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na bloga. Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Podobają mi się te zdjęcia, szczególnie 1.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale to musiała być radość w próbowaniu nowego obiektywu! :)
    To pierwsze zdjęcie jest świetne, idealne ujęcie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia, bardzo profesjonalne! Sama musiałabym się zaopatrzyć w taki obiektyw :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne zdjęcia:-)
    Najbardziej podoba mi się nr 2 z kwiatem
    Czekam na relacje i foty z Krakowa :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też już czekam na tę wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zakup! Ja na razie robię zdjęcia obiektywem 75-300mm i jestem zadowolona, ale także planuję dokupić 50mm f/1.8 :)
    Miłego wyjazdu do Krakowa!

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia! ;D Cieszę się, że spełniasz marzenia ;)
    U mnie rozdanie.Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwsze zdjęcie jest bardzo ładne. Piękna kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger