11:02

Eyeshadow Blush Makeup Kit & Rings

Niecały miesiąc temu zrezygnowałam z współpracy z Zaful i Rosewholesale. Jednak zostały mi dwie rzeczy do pokazania i chcę żeby z mojej strony było wszystko ładnie zakończone. Czy podejmę się jeszcze współpracy tego nie wiem. Na razie skupiam się na tym co jest teraz :)
Mimo, że nie maluję się zbyt często to gdy zobaczyłam tą paletkę na stronie wiedziałam, że ją zamówię. Ot, taki kaprys. Po otworzeniu przesyłki moim oczom ukazało się tekturowe pudełko, które skrywało w sobie zestaw do makijażu. W paletce znajduje się: 72 szt kolorowych cieni, dwa pędzelki,  roże/ rozświetlacze(?), lusterko. Zacznijmy od tych małych, okrągłych cieni. Ich pigmentacja jest bardzo dobra. Wystarczy niewielka ilość by było je widać na powiekach. Trzymają się dość długo i nie osypują się co jest dodatkowym plusem. Poniżej znajduje się dwanaście kremowych cieni. Szczerze powiedziawszy na początku myślałam, że są to błyszczyki takie jak można znaleźć w zestawach dla dzieci. Na pewno tych cieni nie będę używać. Ich konsystencja jest dziwna i trudno je nałożyć na powiekę. Na samym końcu mamy sześć sztuk rozświetlaczy/ różów. Z tego jestem zadowolona gdyż tak samo jak w przypadku tych okrągłych cieni, pigmentacja jest bardzo dobra i łatwo można je nanieść na twarz. 
(Nie wiem czy będę jej używać. To był po prostu kaprys.)
 Gdy robiłam post z rzeczami, które otrzymałam od Zaful te pierścionki gdzieś mi się zawieruszyły. Ale znalazłam i postanowiłam je pokazać bo są piękne. W zestawie znajduje się 12 różnych pierścionków. Ich kolor to złoty. Wykonane są z stopu metali. Rozmiar mają jeden i przez to pasują mi tylko na dwa palce. Minął miesiąc odkąd je mam i póki co są w nienaruszonym stanie.


57 komentarzy:

  1. Przydałaby mi się taka paletka! :) Szkoda, że wszystkie pierścionki mają jeden rozmiar... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też tak mam-kaprys zamówie czy kupię w sklepie coś a pozniej to leży i miejsce zajmuje ;)
    a na te paletę sama się chyba skusze ;)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takich no name paletek się boję, ale muszę przyznać, że wygląda imponująco :) Mnogość kolorów jest powalająca

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierscionki jak i paletka cieni sa swietne :) no i szkoda, ze zakonczylas wspolprace... Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość wygląda super, jednak większość paletki nie dla mnie, ja oscyluję w szarościach i czerniach :)


    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Co skłoniło Cię do rezygnacji z tych współprac? Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu taka podjęłam decyzję.

      Usuń
  7. Paletka wydaję się być naprawdę ciekawa! Ja jednak raczej bym jej nie używała, gdyż nie maluję się takimi szalonymi kolorami :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta paletka wygląda cudownie! Też bym sobie ją zamówiła pomimo tych klejących się (?) cieni :D i oczywiście pierścionki równie cudowne! <3
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego zrezygnowałaś ze współpracy? Paletka wygląda zachęcająco, ale fakt, że za tą cenę nie spodziewałabym się czegoś dobrego patrząc na ilość produktów w jednym:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu podjęłam taką decyzję. Nie wszystko zawsze jest kolorowo :)

      Usuń
  10. Ile ta paletka ma kolorów *.* szkoda ze te pierścionki mają tylko jeden rozmiar.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka bardzo mi się podoba! Super wybór :)
    Pierścionki również piękne:)
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierścionki przypadły mi do gustu,ale paletka ma jak dla mnie zbyt kolorowe odcienie :)

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Marzę o takiej palecie :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dłuższy czas myślę o zamówieniu tej palety :) Ja akurat za pierścionkami z chińskich stron nie przepadam, bo zawsze są na mnie za duże :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka cieni zupełnie nie moja ale pierścionki całkiem fajne :)
    Szkoda że zrezygnowałaś ale życzę ci abyś podjęła inne fajne współprace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JAKA PIĘKNA PALETA <3
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta cudo <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ta paletka cudnie wygląda, chciałabym coś takiego ale z innej firmy np.Inglot

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na makijaz z tą paletką, ja jakoś wolę mieć dużo mniejszych palet :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie rzeczy super ;), na pewno dzięki tej paletce można zrobić mnóstwo kombinacji.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierścionki ładne, a paletka wygląda imponująco, to jednak nie zdecydowałabym się na zakup kosmetyków z chin :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jeny jakie kolory tej paletki <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka razy miałam taki kaprys, nieprzemyslany xd
    Piersionki - super!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten zestaw jest świetny. Do mnie zawsze przychodzi uszkodzony :/

    dziękuję za komentarz i odwiedziny.
    Zapraszam częściej.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super produkty!
    Te cienie są cuuuudne *-*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad:http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka z bardzo interesującymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam złoto i wszystko pozłacane, to chyba przez obrączkę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Amazing palette you got! :)
    I like your blog too.
    Kathy's delight

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne te pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie wyglądają kusząco, ale ja zdecydowanie wolę neutralne kolory w brązowych odcieniach :) Zapraszam do siebie http://lebbrosso.blogspot.com/2017/02/moja-kolekcja-lakierow-hybrydowych.html

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładne pierścionki, takie delikatne :) wyglądają na dobrze wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Paletka robi wrażenie, jednak dla mnie są to chyba za odważne kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Awesome! Happy weekend. :)

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Zakochałam się w tej paletce i chce ją mieć! *.*

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna paletka<3 odrazu się zakochałam

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Paletka świetna <3 a pierścionki także mam i są fajne :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna paletka, bardzo ładne odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. też podobała mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Paletka cudo ;D chociaż nie do końca moje kolory ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Wow! Wow! Ale kolorów:D aż dostaam zawrotów głowy:D piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie lubię takich Chińskich paletek, zawsze staram się kupować kosmetyki, które nie są testowane na zwierzętach :) A z tymi pierścionkami Kochana to myślę, że jest to zestaw nuckle rings , dlatego mają jeden rozmiar , ja mam takie ale z Banggood . Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Paletka wygląda ładnie, ale nie zamówiłabym kosmetyków z Chin. Bałabym się o ich skład i to że są testowane na zwierzętach :<

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna paletka! Sama taką chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierścionki śliczne, paleta robi wrażenie, choć przyznam, że kolory to totalnie nie mój gust :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna paletka :) myśle, ze warto w taka zainwestować :)

    Jeśli chodzi o pierścionki to również bardzo mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wow jaka paleta ! Ile świetnych kolorów !
    A z tymi pierścionkami to szkoda, że tylko jeden rozmiar. :(

    OdpowiedzUsuń
  47. wow jaka wypasiona paleta ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger