16:37

Byc sobą i robić to co się kocha.. :)

Złe dni a nawet tygodnie zdarzają się każdemu. Coraz mniej rzeczy, czynności czy osób jest w stanie wywołać uśmiech. Często takiej "chandrze" towarzyszą przemyślenia. Na początku może nie są one zbyt dobre ale zawsze wszystko wraca do normy. Czas pomaga zrozumieć co w życiu jest ważne, czy to co się robi na co dzień ma sens, czy sprawia nam to wszystko radość. I następuję przełom. U mnie nastąpił. Wzięłam się w garść. Odrzuciłam wszystkie negatywne myśli. Ot tak z dnia na dzień. Obudziłam się i stwierdziłam, że koniec tego. Oczywiście mogę siedzieć i zamulać ale wtedy życie ucieknie mi w mgnieniu oka i to w taki beznadziejny sposób. A naprawdę nie chciałabym tego.
Jedyne czego chcę to być SOBĄ,  mieć czas na swoje pasje i kontynuować to co sprawia mi radość i przyjemność (przestać przejmować się m.in spamami). Takim "czymś" jest m.in blogowanie. Niektórzy radzili żebym dała sobie czas a inni dopowiedzieli sobie coś czego nie napisałam i czego nawet nie miałam na myśli. Nie przejmuję się już niczym. A tak poza tym! Jestem kobietą i moje humorki zmieniają się w zależności od dnia, miesiąca czy pory roku :D 

Co sprawia Wam radość?  Jak udaje Wam się wyjść z chandry/złego humoru?

33 komentarze:

  1. Mi sprawia radość spędzanie czasu na spacerze oraz wszelkie prace plastyczne ;) bardzo mnie to uspokaja i daje ogromną satysfakcję :) Myślę, że to właśnie odnalezienie swojej pasji daje naprawdę niezmierną radość ;) Warto mieć swoje zainteresowania ;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja np. już mam trzeci smutny dzień. Możliwe, że jest to taki rodzaj "depresji powyjazdowej". Spędziłam wspaniały weekend z moim chłopakiem i świadomość, że widzimy się dopiero za jakiś czas mnie dobija. Wiem, że niedługo mi to przejdzie i znowu w spokoju będę odliczać dni do jego przyjazdu bez łez w oczach.
    Co sprawia mi radość? Na pewno spotkania z moją przyjaciółką i jej głupkowaty humor, jedzenie, rysowanie, książki. Nie trzeba wiele by dzień stał się lepszy:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi radość sprawiają nawet najmniejsze rzeczy. Gdy mam zły humor to oglądam moich ulubionych youtuberów którzy zawsze mi go poprawią :) Zapraszam do mnie xnebeska.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma co się użalać nad sobą :) w końcu będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba tez potrzebuje takiego wybudzenia z tej zlej monotonii, chociaz mysle ze z kazdym dniem jest juz coraz pozytywniej u mnie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyj swoim życiem, nie marnuj go zamartwianiem się o mało istotne rzeczy. Powodzenia! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi chandra zdarza się od często od pewnego czasu. W tego zastanawiam się, co ją wywołuje, po czym staram się tego unikać. Nie zawsze jest to możliwe, ale myślę, że najlepszym sposobem na pozbycie się jej jest po prostu zajęcie się czymś innym. Ja zazwyczaj siadam, owijam się kocem i czytam książkę.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że wzięłaś się w garść! Ja ostatnio też miewam gorsze chwile, jednak herbatka, jakiś dobry film i wyciszenie mi pomaga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi radość sprawia herbatka, dobra muzyka i blogowanie. To mój ulubiony sposób na poprawę humoru:)) Bardzo spodobał mi się ten mem ze stichem, jest bardzo prawdziwy :))

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak mam czasami i po prostu czekam aż przejdzie, albo idę spać. If nothing goes right, go to sleep XD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, złe dni ma każdy... Najważniejsze to pozwolić sobie na to, żeby przez chwilę po prostu odpocząć a potem ruszyć z całą mocą :) wtedy mamy na to siłę. Mi największą radość sprawiają na ten moment zajęcia z dziećmi, które prowadzę a jak mam bardzo zły humor to przytulam się do mojego psa (podobno zabawa ze zwierzętami pomaga wytwarzać endorfiny, haha ;p)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wszystko ujęłaś. Ważne jest to, żeby się nie przejmować i działać dalej :) tak jak ty to zrobiłaś :) Post daje do myślenia.
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię blogować, chociaż wiem, że nie robię tego zbyt dobrze, ale pomimo tego staram się (:
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie! Kobieta zmienną jest i nic się na to nie poradzi :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie jesień jest czasem kiedy bardzo często mam zły humor i zaczynam głębiej myśleć nad swoim życiem, zwykle potrzeba kilka tygodni żebym wzięła się w garść i zaczęła w końcu robić coś pożytecznego, tak jak ty staram się wtedy robić to co mi sprawia przyjemność :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tytuł bardzo motywujący :)
    Prawdziwe słowa i trzymaj się ich ^^ sama kocham pisać i ucieczka do mijego 'świata' zawsze uszczęśliwia a komentarze podtrzymują na duchu bo wiem że mogę sie czymś podzielić :*
    Pozdrawiam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najczęściej pomagają po prostu przyjaciele albo dobry film ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgadza się - czas pomaga nam zrozumieć co jest ważne, którzy ludzie są ważni, jakie mamy cele. Trzeba wziąć si w garsc i próowac, nawet jeśli idziemy pod górkę - w końcu chcemy zdobyć szczyt :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Też blogowanie sprawia mi radość i w sumie to jest jakiś sposób na oderwanie się od rzeczywistości, problemów.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami być sobą jest wyzwaniem! Kiedy mam gorszę dni zawszę mogę liczyć na przyjaciół oni zawszę mi pomogą! :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nad sobą nigdy się nie użalam. Chyba nie mam na to czasu :) też jestem kobietą i też mam masę humorów, ale tak to już z nami, kobietami jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uważam, że czas pozwala nam poukładać sprawy. Znaleźć jakąś hierarchię wartości. Często to co kiedyś wydawało nam się problemem teraz jest tylko nic nie znaczącą błahostkom.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi radość sprawiają same najmniejsze rzeczy :) Zły humor zawsze poprawiają mi moje ulubione piosenki :D
    Obserwuje i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi jest źle od ostatni paru dni. Jakaś depresja mnie złapała i czuję się zupełnie jak na obrazku z postu :( jak sobie radzę? Hmm nie radzę :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazwyczaj dzięki obecności drugiej osoby poprawia mi się humor, lub słuchając radosnej muzyki:) Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakiś czas temu własnie u mnie nastąpił przełom. CIągle narzekałam że mam zbyt zbudowane nogi, krzywy i duży nos po złamaniach, mało włosów z powodu choroby itp....aż w końcu powiedział DOŚĆ! Pomyślałam' Co jest z moim myśleniem do cholery'? W końcu zrozumiałam, że zapomniałam o luzie i o tym że trzeba mieć dystans do siebie, tak jak kiedyś miałam. W koncu zrozumiałam, że trzeba się cieszyć z tego co się ma . Buziaczki Kochana :*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie złe dni ostatnio przytrafiają się nieco częściej niż wcześniej, jednak masz rację, najważniejsze jest aby niczym się nie przejmować i realizować się na swój własny sposób, bez uwzględnienia czyichś "opinii".

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Może to głupie, ale pojawiające się słońce po zimie, deszczu, sniegu - sprawia mi taką radość i napędza motorek w tyłku, ze szok! :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Możesz napisać coś kiedyś o Twojej pracy? To całkiem ciekawe i oryginalne...
    zapraszam ---------> VANILOVE

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy ma gorszy dzień i to normalne, ale trzeba umieć się z tego podnieść :) pełna mobilizacja i do boju, bo kto da radę jak nie ja/Ty? Trzeba w siebie wierzyć i nie dać sobie wmówić, że jesteśmy gorsi :)
    Cieszę się, że trafiłam na Twój blog - dodaję do obserwowanych i będe tutaj częściej zaglądać ;)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Radość to dobra książka i gorąca herbata, uśmiech ukochanej osoby, podroże i ich planowanie ;)
    Pozdrawiam,
    Olga

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger