11:41

...

 Czarno-białe zdjęcia choć mogą wydawać się proste, banalne i zwykłe to mają coś w sobie co mnie zachwyca. Do tej pory na moim blogu nie było zbyt dużo zdjęć w tych kolorach. Nawet nie wiem czy było chociaż jedno ale teraz chciałabym to zmienić. Niektórzy mogą powiedzieć, że czarno-białe zdjęcia są ponure i przygnębiające jednak dla mnie mają niesamowity klimat, nawet jeśli ujęcia nie są zbyt wymagające i profesjonalne :)
Zdjęcia są moją własnością. 
 Wolicie czarno-białe zdjęcia czy w kolorze? 
Bądź na bieżąco - Facebook

46 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, czarno-białe kadry także mają swój klimat. Ja jednak wolę kolorowe zdjęcia ;) Miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są piękne! Mają w sobie taką głębie, zmuszają do zastanowienia. Uwielbiam ten rodzaj :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czarno-białe zdjęcia:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt nadaje taką sentymentalność zdjęciom :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno białe zdjęcia też mają swój urok. Wszystko tak naprawdę zależy od tego jaki klimat chcemy oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarne mają w sobie jakiś magiczny klimat. Zazwyzaj wyglądają bardzo "fachowo". Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie czarno-białe zdjęcia mają niesamowity urok oraz klimat. Przeważnie najczęściej używam tej koloryzacji do moich zdjęć. Zdjęcia wydają mi się wtedy jakieś takie ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham czarno-białe zdjęcia zawsze wyglądają ślicznie :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarno- biale zdjecia maja saoj klimat. Ja postanowilam wstawiac juz tylko takie na bloga

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno białe zdjęcia mają taki tajemniczy klimat :)
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie też świetne wyglądają w czerni bieli <3


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czarno białe zdjęcia. Trzy pierwsze mi się najbardziej spodobały z Twojego postu. :D

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kadry. Osobiście bardzo lubię biało-czarną fotografię, jest bardzo klimatyczna :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkowicie się z Tobą zgadzam - czarno-białe zdjęcia są bardzo klimatyczne oraz mają "to coś", czego kolorowe zdjęcia nigdy nie będą miały :) Świetne zdjęcia, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam takie zdjęcia! (Mam nawet drugiego instagrama na którym mam tylko zdjęcia czarno-białe). Uważam, że nie raz więcej widać na takim zdjęciu. ➥ przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki klimat na zdjęciach :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Ja wolę fotografie w kolorze, jednak niektóre zdjęcia zdecydowanie lepiej wyglądają w wersji czarno-białej :) Od jakiegoś czasu przymierzam się do fotografowania w czarno-bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze powiem, że wolę zdjęcia w naturalnych kolorach 😊
    Ale czasami tez zdarza mi się dodać ten efekt 😜
    http://stylelifetravelfood.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  19. osobiście bardzo lubię takie zdjęcia :) również uważam, że mają w sobie niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarno-białe zdjęcia pozostawiają więcej możliwości dla wyobraźni :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne ujęcia, bardzo mi się podobają <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To prawda, że czarno-białe zdjęcia mają coś w sobie. Czasami coś może się wydawać piękniejsze w szarych barwach x

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku!! Zdjęcia są piekne! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje zdjęcia są piękne i faktycznie mają swój unikalny klimat. Nie są z pewnością mroczne, raczej... kurczę nie umiem znaleźć odpowiednich słów.
    W każdym razie są piękne.

    Tylkotowszystkoijeszczetroche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ♥ jestem wielką fanką ciemnych zdjęć, ostatnio zdjęcia na bloga przyciemniam a nie rozjaśniam (co zawsze robiłam) i efekt bardziej mi się podoba
    http://riwlawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanego popołudnia, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się w 100%-czarno białe fotki też mają swój urok.Mi niekiedy bardziej podobają niż te kolorowe :).Ciężko mi zdecydować które wolę-kolorowe czy czarno-białe...I te są fajne i te są fajne:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam czarno-białe zdjęcia, mają swój urok :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się bardzo podobają zdjęcia i takie i takie :) Czarno biale są mega klimatyczne!
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. po co sie dzielić i wybierać pomiędzy b&w a kolorem, jeżeli można wybrać to i to. Uwielbiam zdjęcia czarno-białe, są swietnym elementym do wzbogacenia zdjęcia albo nawet i całej sesji :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Czarno-białe zdjęcie mają coś w sobie - taką głębie, która powoduje, że są przepiękne! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zależy.... czarno-białe zdjęcia maja klimat ale chyba kolory bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam na nowy wpis Kochana! :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. ja takze jestem ogromna fanka czarno-bialych fotek! maja swoj klimat ;)

    pozdrawiam!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Czarno-białe zdjęcia mają w sobie coś magicznego :D Uwielbiam np. przeglądać zdjęcia z XX-wieku. Są niesamowite!
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Czyżbym widziała tu Kraków? :) Lubię wszelakie zdjęcia, byleby dobre. Czarno -białe mają klimat, niestety ta metoda jest często nadużywana przez początkujących, bo kolorem trudniej się operuje, a taka jednolita gama pozwala wygładzić wiele niedoskonałości. Najbardziej podoba mi się jego użycie na dwóch pierwszych zdjęciach, do starych kamienic to pasuje, ale szare niebo - to już trochę przygnębiające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kraków :) Ja właśnie jestem początkująca. Właściwie robię zdjęcia bo sprawia mi to przyjemność ale nie znam się zbyt dobrze. Jednak są to jedne z nielicznych zdjęć, które są w takich kolorach :)

      Usuń
  38. Lubię i zdjęcia w kolorze, i czarno-białe. To w sumie zależy od tego, jaki klimat chcę nadać zdjęciu.
    No i czarno-białe fotografie mogą nas tez uratować, kiedy kolory nie bedą nam się podobały, haha
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Moim zdaniem kolor albo czarno-białe zależą po prostu od klimatu danego zdjęcia. Raz by pasowało to, innym razem drugie.
    Każde natomiast mimo swej prostoty tworzą niesamowity klimat. Niektórzy naprawdę pięknie potrafią je uchwycić.
    Wcale nie wydają mi się ponure:)
    Jeśli to Twoje zdjęcia to naprawdę piękne!

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I to jest to co lubię, czarno białe zdjęcia mają w sobie tą głębię.

    OdpowiedzUsuń
  41. Najładniejsze zdjęcia z tej serii to 2, 3 i 4. Ja bardziej lubię zdjęcia w kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam czarno-biale zdjecia - mam ich wiele w ramkach

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger