15:20

Włosy vs Zima. Moja pielęgnacja włosów zimą!

Zima to okres w którym nasze włosy są bardziej narażone na zniszczenia. Nie służy im mróz i szybkie zmiany temperatur. Niestety nie jesteśmy w stanie tego uniknąć. Osoby, którym zależy na tym by mieć piękne, niezniszczone włosy wzmacniają swoją codzienną pielęgnację. Suche, łamliwe strączki mnie nie interesują dlatego ja również zaczęłam walczyć z negatywnymi skutkami zimy. Moje włosy przez kilka lat były bardzo długie i szczerze powiedziawszy nie przywiązywałam dużej wagi by o nie zadbać. Non stop się plątały, miałam problemy z rozczesywaniem no i końcówki już były bardzo zniszczone. W końcu wybrałam się do fryzjera i postanowiłam zmienić swoje podejście. Teraz czas na zimową pielęgnacje!

  Włosy myję co dwa dni głównie szamponem z Timotei. Ten który aktualnie używam zawiera ekstrakt z rumianku i podkreśla jasne pasma. Testowałam mnóstwo szamponów jednak ten jest najlepszy. Nie obciąża włosów i co najważniejsze nie muszę martwić się o łupież. Po wizycie u fryzjera zaopatrzyłam się dodatkowo w nowy (jak dla mnie) produkt jakim jest  Matrix Total Results So Silver. Jest to szampon, który pielęgnuje farbowane włosy neutralizując żółty odcień. Najlepiej używać go co 7-10 dni. 
W mojej zimowej pielęgnacji nie może zabraknąć masek do włosów. Od roku używam tylko tych z Kallosa. Aktualnie mam maskę w kremie Kallos Keratin do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym włosów. Co dwa dni po myciu nakładam ją na ok. 10-15 minut po czym dokładnie spłukuję. Jestem zadowolona z jej działania gdyż włosy są wygładzone, lepiej się rozczesują i co najważniejsze(!) nie puszą się. 
Matrix Oil Winders Amazonian Murumuru jest to również nowość w mojej włosowej pielęgnacji. Olejek zakupiłam w salonie fryzjerskim i jestem w nim zakochana. Włosy są niezwykle miękkie, wygładzone i łatwiejsze w rozczesywaniu. Olejek można stosować zarówno na wilgotne jak i na suche włosy. Jest to produkt bez spłukiwania a mimo to nie pozostawia tłustego efektu. 
Ostatnim krokiem w mojej zimowej pielęgnacji jest ampułka a w niej: keratynowa kuracja intensywnie odbudowująca do włosów zniszczonych. Szczerze powiem, że nie wiem czy działa. Stosują ją co tydzień jako zabezpieczenie przed rozdwajającymi się końcówkami i zniszczeniami, które mogłyby powstać przez używanie prostownicy. Jedna ampułka to koszt ok 10 zł ale w przypadku długich włosów wystarcza na 3-4 użycia. 

Jak Wy dbacie o swoje włosy w zimie? :)

Strona Rabble przygotowała dla wszystkich kody rabatowe!
Kody Rabatowe Sephora
Kody Rabatowe Douglas

52 komentarze:

  1. Ja myje je codziennie i to wystarcza;)
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się po tym poście jak totalna łamaga, bo jedyne co robie z włosami to po prostu myje je szamponem jaki mi wpadnie w ręce :D Nawet nie chce mi się nakładać odżywki XD Czas chyba to zmienić! :D
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam bursztynu z jantaru i bardzo polecam nie tylko do włosów, ale i do brwi :) powiem tyle, że brwi rosną tam, gdzie nigdy nie rosły haha, a włosy urosły jakieś 4 cm w miesiac ♥
    www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio polubiłam szampony z Timotei, moje włosy są po nich bardzo lśniące i puszyste!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tej maseczki z Kallosa, jest super :)

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatkowe odżywienie i zabezpieczenie olejkiem to podstawa:)
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedynie myje włosy i podcinam końcówki. Wyglądają naprawdę dobrze. Może kiedyś sięgnę po których z tych kosmetyków bo naprawdę mnie nimi zainteresowałaś.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie niestety nie pielęgnuję szczególnie moich włosów. Trzeba to zmienic... Ciekawy post! :)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zawsze problem z moimi włosami zimą ;-) muszę wykorzystać twoje sposoby
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam kiedyś tej kreatyny, ale bardzo krótko i nie mogę nawet napisać jak to u mnie działało :D Nie dbam o swoje włosy ani w lecie ani w zimie, zwyczajnie mi się nie chce :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Też używam tej maski z Kallosa! :)

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nigdy nie miałam problemów z włosami, aż do tej zimy. Są w dość nieciekawym stanie, zwłaszcza grzywka. Muszę coś z nimi zrobić, ten olejek wygląda ciekawie. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam żadnych z tych produktów :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio stawiam na jak najbardziej naturalne kosmetyki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zimą moje włosy potrzebują dużego nawilżenia, a więc stosuje wszelkie produkty, które do tego się nadają :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy czekają na ścięcie, ale niestety nie mam kiedy zapisać się do fryzjera. Też myję je co dwa dni. Używam szamponu z babydream i stosuję odżywkę z placenty, czasami końcówki smaruję olejkiem arganowym. :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG. EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastic post, I verty like it :)

    new post
    https://www.instagram.com/ilijac/
    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzywalam kiedyś szamponu z Timotei, nie pamiętam którego, ale wiem że przepięknie pachnial :) a zapach utrzymywał się nawet po wysuszeniu włosów - coś pieknego

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używam odżywki do włosów w sprayu Gliss Kur, super się dzięki niej rozczesuje włosy i nie puszą się aż tak. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty! Ja także mam maskę z Kallosa i jest jej tak dużo że nie wiem kiedy ją zużyję :D Co powiesz na wspólną obserwacje? Oczywiście jeśli spodoba ci się mój blog :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje włosy też cierpią zimą. Jeden z moich sprawdzonych sposobów na pielęgnację ich to olejowanie. Używałam wielu olejków, ale arganowy sprawdza się u mnie najlepiej. Spróbuj koniecznie, polecam. Buziaki! ;)
    http://rosjanka-oficjalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Maski do włosów z Kallosa są na prawdę świetne i mają cudne zapachy xd
    Zapraszam również do siebie: Moj blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację♥
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Maski z kallosą są jednymi z moich ulubionych produktów do włosów. Oprócz tego nawilżam włosy olejem kokosowym lub olejkiem arganowym ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie maski z kallosa to strzał w dziesiątkę! Używałam bananowej przez jakiś czas i widziałam ogromne postępy.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że z wielkim sercem dbasz o swoje włoski ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tę maskę z Kallosa bym sobie kupiła! ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie zauważyłam pogorszenia stanu moich włosów na zimę. Mam tą maskę do włosów ale nie jestem w stanie stwierdzić czy działa .

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować olejek z Matrixa :) zaciekawił mnie ten produkt :)

    ja ostatnio stosuję szampon, mgiełkę i odżywkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też powinnam jakoś bardziej zadbać o włosy, ale jakoś zawsze odkładam kupno odżywki na później ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  31. Dość często narzekam na moje włosy i chyba zastosuje jakiś dobry szampon na nie :) Trochę mi otworzyłaś oczy, dziękuję! Zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio postanowiłam, że zetnę włosy, bo sa już za długie :D Miałam kiedyś szampon z Timotei i lubię ta firmę ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  33. Przymierzam się do zakupu maski do włosów. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze mówiąc nie mam jakiejś specjalnej kuracji na nie. Na co dzień używam szamponu i odżywki z pantine + olejku arganowego z tej samej firmy. Jednak zauważyłam, ze im dłuższe są tym bardziej się wysuszają i łamią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zimą staram się częściej robić różnego typu maski na włosy oraz chronić je przed mrozem nosząc czapkę;p Zdecydowanie rzadziej suszę je suszarką i nakłądam na końcówki olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwszy raz widzę tą ampułkę z Loreal'a!! :0
    http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju, dawno temu używałam tego szamponu. Chyba muszę do niego wrócić.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Timotei szampon miałam ale inny i miał piękny zapach,włosy po nim cudo :) !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam odżywek i szamponu z Kallos'a jestem z nich bardzo zadowolona :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajne produkty
    O tej masce do włosów już słyszałam :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Też znam firmę Matrix i kiedy używałam ich produktów to również byłam zadowolona z efektu :) Zaciekawiłaś mnie tą ampułką z Loreala, zdradziłabyś, gdzie można ją dostać, bo chętnie przetestowałabym ją na swoich włosach? :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą ampułkę kupiłam w salonie fryzjerskim ale jak wpisze się w google "ampułka keratyna loreal" to wyskoczy strona na której można kupić bodajże za ok. 8zł :)

      Usuń
  42. Ciekawych produktów używasz, ale ja zawsze stawiam na produkty z ziaji! mimo wszystko sa one najlepsze jak dla mnie
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje włosy zimą to porażka. Jeszcze je farbuję to już na 100%. Odzywki, maski idą w ruch a do mycia tylko naturalne szampony.

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam maskę z kallosa, ale waniliową.
    Pozdrawiam i obserwuję
    kosmetyczny-kuferek-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo wiele osób poleca tę maskę do włosów:) Ciekawe jak u mnie by się sprawdziła.
    Kosmetyków z Timotei również kiedyś używałam, ale z czasem zaczęły mi wysuszać skórę :/
    Teraz moje serduszko należy do Sylveco <3
    Wspaniałe rabaty:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja oprócz szamponu używam na przemian odżywki błyskawicznej i olejku (dwa razy odżywka, raz olejek i tak w kółko) :D

    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Od jakiegoś czasu interesuje się swoimi włosami, bo po farbowaniu nieco się zniszczyły :(
    Używam maski kallosa, ale tylko jako odżywka przed myciem szamponem, bo inaczej za bardzo przesuszała moje włosy :(, oprócz tego ziołowy szampon, co jakiś czas maska loreal od fryzjera. Do kazdego rozczesywania uzywam takie "psikadło" z dove a wieczorami na koncowki nakladam olejek arganowy/tsubaki w jednym. Myślę, że po regularnym stosowaniu i podcinaniu włosów poprawiły się one bardzo.
    Ups, troszkę się rozpisałam ! :D
    ----
    https://something-4-every1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wiele dobrego słyszałam już o maskach z Kallosa, koniecznie musze sięgnąć po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba wypróbuję tę maskę Kallosa, skoro, jak piszesz, zapobiega puszeniu się włosów :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger