17:37

Ulubieńcy #6 i bubel...

 Hej! 
Ostatni ulubieńcy byli pół roku temu więc dziś przychodzę do Was z nowymi produktami/rzeczami, które mi się spodobały. Dodatkowo do tego postu postanowiłam dołączyć jednego bubla, którym jestem rozczarowana.
 Mgiełka do ciała "Spiced Mango". Ma słodki, świeży zapach, czyli taki jaki lubię najbardziej. Buteleczka jest o pojemności 200 ml. O dziwo, zapach na ciele utrzymuje się dość długo. Wiem, że są jeszcze cztery inne warianty zapachowe i na pewno się na nie skuszę.

 Matrix Oil Winders Amazonian Murumuru jest to olejek, który zakupiłam w salonie fryzjerskim. Po jego zastosowaniu włosy są miękkie, wygładzone i łatwiejsze w rozczesywaniu. Olejek można stosować zarówno na wilgotne jak i na suche włosy. 
 Candy Cane Lane i Strawberry Buttercream są moimi faworytami z całej kolekcji (wosków i świeczek) którą posiadam. Pierwszy jest delikatny, słodki z nutką mięty a drugi przyjemny i owocowy. Idealne!
Kolczyki i wisiorek w kształcie motylków. Ten zestaw dostałam od chłopaka na święta i jestem zakochana w tym motywie. No czyż motylki nie są urocze? *.* 
Niedawno zmieniłam telefon i miałam problem ze znalezieniem szkła oraz etui na mój model. Z pomocą przyszło mi allegro. Skusiłam się na dwa wzory, które najbardziej mi się podobały. Niestety zawiodłam się. Szkło, które było dołączone do zamówienia nie pasowało na mój telefon i nie dało się po nim pisać. Etui natomiast nie były dopasowane a nadruk po bokach zaczął się ścierać. Szkoda.

Jacy są Wasi ulubieńcy? :)
Polub mnie na Facebooku (klik) :)

66 komentarzy:

  1. Szkoda, że szkło i etui się nie sprawdziło. Też niedługo wymieniam telefon i obym nie trafiła na taki 'bubel'.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten motylkowy zestaw to po prostu numer 1! *-* Sama ostatnio zaopatrzyłam się w kilka mgiełek,świetna sprawa. Szkoda, że szkło i etui się nie sprawdziły. ://
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię palic woski
    obserwuje
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten olejek mnie zainteresował, tylko czy nie będzie przetłuszczał włosów? a te motylki! jejku! są takie słodkie, że sama chciałabym takie dostać, albo chociaż kupić ;)

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek nie przetłuszcza włosów. Nawet jak nakłada się na suche włosy :

      Usuń
  5. Bardzo mnie ciekawi olejek do włosów, bo moje ostatnio zrobiły się takie suche :D
    Pozdrawiam :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam twoich ulubieńców, szkoda że niedopasowane etui i szkło... Ale w galerii kupisz w kwocie 35zł ja tyle płaciłam i na miejscu ci dopasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie kupię :) Szukałam po całym moim miasteczku. W galerii a także w każdym sklepie z telefonami i akcesoriami. Jedyne jakie mieli to etui z klapką, której nie cierpię :)

      Usuń
  7. Z tymi etui trzeba uważać. Sprzedawcy często za grosze kupują na chinskich stronach, a później sprzedają w Internecie za o wiele, wiele wyższą cenę.
    Z Twojego postu bardzo przypadła mi do gustu biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super produkty. Jestem ciekawa pierwszej mgiełki. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna mgiełka ;)
    Moim ulubieńcem jest tusz do rzęs Ace of face no.4 :)
    Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny ulubieńcy! Chciałabym miec kiedyś kominek i woski z yankee candle ^^
    Obserwujemy? :) zacznij i daj znać na pewno się odwdzięczę ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne rzeczy :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o szkła na telefon to też mam z tym problem, na mój telefon nie ma "idealnego" szkła i troszkę zostawia miejsca po bokach. Tak chyba czasami jest...

    Uwielbiam woski i świeczki z Yankee Candle :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że tak się stało. Niemniej jednak efekt pandy super wygląda :)
    coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta mgiełka jest kusząca, musi mieć świetny zapach :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. A tą mgiełkę mango gdzie można dorwać?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne obudowy na telefon:) Hmm co jest moim ulubieńcem... chyba korektor loreal:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam prawie taką samą mgiełkę do ciała, tylko inny zapach, bardzo ładnie pachnie

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  18. YC w proszku? pierwsze widzę! ale to chyba bardziej praktyczne niż te tarty, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One były w tartach ale rozkruszyłam i włożyłam do woreczków żeby zapachy się ze sobą nie mieszały :)

      Usuń
  19. termin mam na 28.05, ale czas mi szybko ucieka! :O dziękuję za miłe słowa! :) ja już Ciebie obserwuję od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy szkoda tylko, że taka lipa z obudowami ;( Ta z pandami jest przesłodka sama bym taką zamówiła ;)

    http://przymierzakwm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chciałabym wypróbować tą mgiełkę z Matrixa, dobrze wiedzieć, że faktycznie działa i sprawia, że włosy są miękkie :) A co do etui i szkiełka to szkoda, że ten zakup nie był udany.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków, ale olejku poszukam, mam malutką manię na tle olejków do moich włosów. Zestaw śliczny, ja dostałam serduszka ;) Co do etui, miałam podobnie, wycięte były dobrze, jednak szybko się zniszczyły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam kosmetyki o zapachu mango ;). Szkoda z tymi etui, ale moja siostra też kupiła jedno przez allegro i też się zaczęło ścierać :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam żadnej z tych rzeczy ;o najbardziej podobają mi się case'y ^^ Szkoda, że nie były dopasowane ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda tych pokrowców, ale niestety czasem buble się kupuję :( YC to moi ulubieńccy! DObry pomysł w ogóle z tymi samerkami, muszę tez tak robić :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ochotę powąchać te woski

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  28. Motylki oczywiście urocze. Szkoda że takie dziadostwo z tego szkła.

    OdpowiedzUsuń
  29. Etui z pandami śliczne szkoda, że bubel :(
    Nie miałam jeszcze wosków z tej firmy i muszę się skusić bo wszędzie o nich głośno :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post! Uwielbiam czytać o ulubieńcach, ale fajnie że napisałaś też o bublach bo w tedy wiem na co mam uważać :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super produkty :) Ten olejek do włosów zdecydowanie by mi się przydał :) Chyba będę go musiała przetestować :) buziaki

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna wydaje się być ta mgiełka do ciała, nie spotkałam się z nią wcześniej, a że je bardzo lubię, to muszę się zapoznać bliżej z tą marką. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mgiełka do ciała mnie ciekawi. Uwielbiam mango :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolczyki! Współczuję sytuacji że szkłem i case...
    Moim ulubieńcem życia jest pizza, haha.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Świeczki są świetne:D Szkoda tylko że cena spora:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super obudowy :)
    Można wiedzieć gdzie kupiłaś ten wosk w woreczkach i normalny? Od miesiąca szukam w każdym sklepie i nic nie mogę znaleźć, a z wysyłką mi się nie opłaca :/
    Zapraszam do siebie :) lebbrosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk w woreczkach to nic innego jak ten normalny tylko rozkruszony. Jest mi go tak wygodniej przechowywać :) Woski kupuję stacjonarnie w mini galerii na stoisku Yankee :)

      Usuń
  37. Taka mgiełka kusi :D Zwłaszcza, że kończy mi się jedna z avonu i czas zakupić drugą :D

    OdpowiedzUsuń
  38. kosmetyki Matrix do włosów są bardzo dobre, również teraz zamierzam kupić :) zestaw z motylkami przeuroczy :) dobry gust ma Twój chłopak! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnio również zamówiłam etui... Niestety nadruk jest rozciągnięty oraz również po bokach się trochę ściera..
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie słodkie , świeże mgiełki <3
    A ten case w pandy jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolczyki motylki są bardzo urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  42. What a wonderful review! Great products!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  43. Motylki są urocze, pomyślałam o tym zanim przeczytałam że tak samo uważasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Case na telefon śliczne, szczególnie ten Londyński, szkoda tylko, że okazały się tak beznadziejnie wykonane

    amateurphotographywithart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. szkoda, że nadruk się z etui ściera, bo są przepiękne. ja etui na mój telefon zamawiam z chin, mają ogromny wybór i wszystko tanie ;)
    MOJE DOROSŁE ŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Mgiełka mango to również mój ulubieniec! Uwielbiam ten zapach i od razu wyobrażam sobie soczysty smak owocu. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem ciekawa tej mgiełki do ciała. Zwykle ich zapach nie utrzymuje się zbyt długo, ale jeśli piszesz, że ta, której używałaś zostaje na ciele i jest wyczuwalna po dłuższym czasie, to czuję się skuszona. :)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. pierwsza mgiełka mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używałam zarówno olejku ani mgiełki ,ale od dłuższego czasu się do tego zabieram.Czasem etui z allegro nie jest godne polecenia,ale to zależy od tego jaki sprzedawca.

    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie piękne casy na telefon <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim jest chyba pomadka z Lovely :)
    Super są te etui super jest ten motyw z Anglią :*
    Mało brakuje mi do 130 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Ooo piękne są te kolczyki! ♥

    Pozdrawiam cieplutko,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawi mnie olejek z Matrixa. Mgiełka musi genialnie pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja koleżanka miała taką samą mgielke 😍 cudownie pachnie ;)
    http://lifebyshatris.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  55. Untuk master seo... ayo bergabung sekarang juga... Kontes seo berhadiah jutaan rupaih...

    info lebih lanjut di - http://www.borneoqq.xyz/2017/01/borneopokercom-bandar-poker-online-serta-bandar-q-online-terpercaya-di-indonesia.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Również posiadam te pierwsze perfumy Mango, bardzo lubię ich zapach :D Śliczna jest ta biżuteria z motywem motylków ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ooo nie znam nic z tych produktów :/
    szkoda, że etui się nie sprawdziło :/

    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger