16:06

# Solina. Kilka chwil..

Czasami człowiek do szczęścia dużo nie potrzebuje. Wystarczy miłe towarzystwo i chwila odpoczynku w urokliwym miejscu. Zwiedzanie a nawet same spacery po okolicy pozwalają na nabranie energii, która została utracona podczas wykonywania codziennej rutyny.

Kilka dni nad Soliną pozwoliło mi na złapanie oddechu i nie myśleniu ani o pracy ani o innych rzeczach. Nie wiedziałam, że m.in zwiedzanie muzeum lub wchodzenie w obcasach na górę (tak da się ale nie polecam) będzie tak dobrą zabawą.

Na tą chwilę nie mogę sobie wyobrazić lepszego zakończenia 2016 roku. Sylwestra nie obchodziliśmy hucznie. Wybraliśmy się do znajomych, którzy mieli niedaleko wynajęty domek. Przed północą poszliśmy na zaporę. Było pięknie. Nie, nie mam zdjęć tych wszystkich fajerwerków i widoków bo wtedy liczyły się chwile, które mogłam spędzić z moim chłopakiem :) 
 Jak spędziliście ostatnie dni starego roku? :)
*Jeśli masz zamiar pisać tylko "super zdjęcia, zapraszam" to od razu możesz kliknąć czerwony krzyżyk w prawym górnym rogu :)
Zdjęcia są autorstwa zarówno mojego jak i mojego ukochanego <3

Koniecznie zajrzyjcie do:

63 komentarze:

  1. Solina zimą...jeszcze nie widziałam ♥ Pięknie
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że tak miło zakończyłaś 2016 rok :). Piękne zdjęcia ! Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku świetne zakończenie roku, zdjęcia są przepiękne jak z bajki *_*
    Ja również zakończyłam rok w gronie świetnych osób :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że Twoje ostatnie dni starego roku były naprawdę magiczne oraz bardzo malownicze - osobiście też spędziłam Sylwestra u boku mojego ukochanego i tak jak i Ty też uważam, że często człowiek niewiele potrzebuje do szczęścia, tylko rzadko zdaje sobie z tego sprawę :)
    Pozdrawiam! :)
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urokliwe miejsce! Zgadzam się z Tobą, podróże, zarówno te bliskie jak i dalekie pozwalają nam naładować baterie do dalszego działaniami odrywają na chwile od rzeczywistości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNY POST I TE WIDOKI <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mnie ciarki przeszły jak sobie pomyślałam, jak to musiało pięknie wyglądać! Patrzę na te widoki i nie mogę przestać :)
    Ja Sylwestra spędziłam na domówce, także w sumie impreza jak impreza, ale również miło wspominam :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Soline. Nawet już nie pamiętam jak spędziłam te dni.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia! Uwielbiam takie klimatyczne miejsca, to cud, że są takie na Ziemi, piękno można znaleźć wszędzie!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie, aż chciałoby się tam być:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się te zdjęcia, cały blog jest w niesamowitej kolorystyce, bardzo mi się u Ciebie spodobalo i zostanę na dlużej :)
    u mnie w Borach Tucholskich jest rowniez wiele tak urokliwych miejsc :)
    pozdrawiam! tysiatestuje.blogspot.de :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze nie byłam w tych okolicach :)

      Usuń
  13. Ja w przyszłym roku też zamierzam wybrać się gdzieś na sylwestra, najlepiej w takie piękne miejsce jak ty... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Bardzo przyjemnie się czytało,pozostawiam obserwacje żeby zobaczyć jak się rozwijasz i jakie tematy podejmujesz ! Oraz serdecznie zapraszam do siebie reginaboguckaaa.blogspot.com :)
    Ja spędzam czas w Austrii na anrtach pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście przepięknie. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju widoki są naprawdę wspaniałe! <3 Spacery to faktycznie cudowna rzecz, która czasem pomaga nam odświeżyć umysł. :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są przepiękne. Fajnie że udało ci się odpocząć i oderwać od codzienności :) Najważniejsze by zacząć nowy rok w gronie ważnych dla nas osób i w przyjemnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę spędzonego sylwestra w taj pięknym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam w wakacje nad Soliną razem z chłopakiem i masz racje - miejsce OBŁĘDNE. Jak widzę po zdjęciach ( które swoją drogą są cudowne ) zimą wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh! Nawet nie wiedziałam,że Solina jest tak piękna o tej porze roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju te widoki są świetne! Zazdroszczę takiego odpoczynku. Po takim czymś aż po powrocie chce się żyć :3

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1 i przedostatnie najlepsze, chociaz wszystkie piękne... Cudowne miejsce, takie spokojne, skłaniające do refleksji. Takie kocham najbardziej. Dziękuję za komentarz u mnie. Z przyjemnością dodaję Cię do obserwowanych. Pozdrawiam Cię ciepło w ten mroźny poranek :)
    https://uwiecznij-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W Solinie byłam milion razy, jednak ani razu zimą! Naprawdę super widoki tam miałaś, miło, że odpoczęłaś od pracy i codziennych obowiązków ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia! Zazdroszczę takiego wyjazdu, rzeczywiście musiało byś świetnie:)
    Na drugi raz weź lepsze buciki! :D
    Moje ostatnie dni starego roku spędziłam z chłopakiem mieszkającym 400 km dalej:) Prawie tydzień razem. Coś wspaniałego:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Sylwestra, tak jak Ty, spędziłam z moim chłopakiem. Zdjęć nie mam. był to nasz pierwszy sylwester razem i kiedy pomyśle jak pięknie było wyjść razem i oglądać fajerwerki to przechodzą mnie ciarki i chciałabym wrócić do tej chwili, było tak pięknie!

    http://kmmbffl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnie dni starego roku spędziłam w pracy. zazdroszczę takich widoków - ja mogłam podziwiac jedynie biurko i monitor ;P
    (zamierzam sobie odbić ciężką pracę kilkoma wyjazdami w niedługim czasie)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tez bym chciała gdzieś jeszcze pojechać :)

      Usuń
  27. Cudowne zdjęcia ,chciałabym w końcu pojechać w góry. U mnie sylwester był w domu .

    OdpowiedzUsuń
  28. Solina to piękne miejsce... Piękne zdjęcia
    SHE IMAGINATION

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci przeogromnie takiego widoku <3
    Zapraszam również do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku ile śniegu!! Pięknie! Super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale tam jest cudownie! Muszę się tam kiedyś wybrać!:)
    Pozdrawiam

    Emilia Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj cudowne miejsca i piękne zdjęcia!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy tam nie byłam, za są tam piękne widoki :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeju jak pięknie ♥ uwielbiam spacerować i poznawać nowe miejsca.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Sympatycznie tu, ostatnie dni nowego roku ? Praca praca Praca... niestety. Ale sam sylwester ! Przemiło ! 15 informacja "Zbieraj się na sylwka na 19 " w tym pędzie i na takim spontanie ... cóż najlepszy sylwester w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia, sama bym z chęcią się wybrała w takie miejsce, jednak niestety środki mi na to nie pozwalają.

    M A R C E L I A (klik) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne widoki i zarazem zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne zdjęcia! Lubię zimę ale tylko ze względu na te piękne krajobrazy :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne te zdjęcia! Jak nie lubię zimy, tak te zdjęcia skradły me serce! <3 Solina to jest przepiękne miejsce. Ja także sylwestra nie obchodziłam hucznie, bo zostałam w domu :) Ale było super i ja się bardzo ciesze! Ja ostatnie dni roku spędziłam dobrze. Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie

    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chciałabym kiedyś pojechać w Bieszczady, nigdy tam nie byłam ;( Przepiękne zdjęcia, jak zobaczyłam te widoki to nie myślałam wgl że to Polska ;O Dobrze, że Wam się podobało. Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  41. jak tam cudownie! :) Fajnie jest wypocząć w tak pięknym miejscu zwłaszcza z ukochaną osobą :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękne zdjęcia! :O Jaki urokliwy zakątek. <3
    Ps. w obcasach na górę? Jak tooo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah. Nad Soliną spotkaliśmy znajomych i żadne z nas nie planowało wyjścia na górę więc nie każdy miał przystosowane buty. Ja miałam najgorsze bo botki na obcasie :D Ale udało się, nóg nie połamałam więc jest dobrze :)

      Usuń
  43. Taki sylwester byłby piękny...Śliczne zdjęcia ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne miejsce! Ma swój urok. Ja ostatnie dni swojego roku spędziłam w domu, chora, ale szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudne zdjęcia :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasem trzeba oderwać się od codzienności, wyjechać na kilka dni, spacerować... Bez telefonów, laptopów i Internetu... ;-)

    Piękne widoki!

    Pozdrawiam,
    Żwawy Leniwiec
    www.zwawyleniwiec.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia, zwłaszcza te ostatnie z niebem - sama uwielbiam je fotografować :)
    Zgadzam się z Tobą w kwestii tego odpoczynku i ucieczki od codzienności. Chyba każdy potrzebuje raz na czas czegoś takiego. Zwłaszcza jeśli jest możliwości wyjazdu w piękne miejsce ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Widoczki przepiękne! Zapraszam do nas❤ https://friendsblogglifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne widoki... myślę o wycieczce nad Solinę ale latem.
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zdjęcia :) mieszkam tak blisko Bieszczad, a nigdy nie byłam nad Soliną o tej porze. Miałaś piękne zakończenie roku :)
    widzę, że mamy podobnie- również cieszysz się chwilą nie dokumentując jej w telefonie :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger