17:19

OOTD | Zaful & Rosewholesale

 Niedawno przyszły do mnie dwie paczki. Jedna była ze sklepu Zaful a druga z Rosewholesale. Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona. No może oprócz jednego ciuszka, który jest za duży. Nie popatrzyłam na wymiary tylko stwierdziłam, że jak jedna bluzka jest w odpowiednim rozmiarze to druga też. Przerobię ją leciutko i dopiero wtedy ją pokaże. Wybrałam kilka rzeczy m.in body, legginsy, bluzkę z nadrukiem, zegarek, buty. Legginsy wykonane są z porządnego materiału, który bez problemu się rozciąga i dopasowuje do naszej figury. Body zauroczyło mnie od razu jak je zobaczyłam więc musiałam je mieć. I nie zawiodłam się! Stworzyłam trzy zestawy, które zawierają rzeczy właśnie z tych stron. Jak możecie zauważyć buty pojawiają się na każdym zdjęciu. Jestem w nich po prostu zakochana *.*
 Kurka - Reserved 
 Bluzka - Klik
Legginsy - Klik
Buty - Klik
Zegarek - Klik
Koszula -Prezent
Legginsy - Miejscowy sklep
Torebka - Bazarek
Buty - Klik
Narzutka - Bazarek
Body - Klik
Legginsy - Klik
Zegarek - Klik
Buty - Klik
 Dodatkowo (tak jak obiecałam) zamówiłam trzy rzeczy dla osób, które pod jednym z postów podały ceny. Poprzez losowanie wyłoniłam dwie osoby.
Zegarek i choker wygrywa: modoemi
Pędzelki wygrywa: sarowly

* Za podanie 3 cen polecę Twojego 
bloga w następnym poście :)

47 komentarzy:

  1. Fajne propozycje zestawów :)
    Poklikałam- 11.67$, 5.57$, 13.99$, 1.27$ :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje ułożyłaś, najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka, koszula w czerwoną kratkę i te buty ze wszystkich zdjęć! Są super, zupełnie w moim stylu.
    Kliknęłam - 11,67$, 5,57$, 5,85$, 1,27$, 6,22$, 13,99$

    Kochana serio wygrałam pędzelki? Ale super! Cieszę się niezmiernie :> mam napisać do Ciebie na maila czy Ty napiszesz? jak coś mój mail: rzepkasarah@gmail.com

    Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na początku tygodnia przesyłka dojdzie :)

      Usuń
  3. Wszystkie trzy zestawy bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Bardzo mi się podobają!
    Najbardziej podoba mi się czerwone body i bluza *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze dwie stylizacje są świertne. Szczegolnie koszula w kratę ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore



    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/khaki-shorts.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te zestawy <3
    Najbardziej zestaw 3 przypadł mi do gustu :)
    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jesteś zadowolona z rzeczy, które zamówiłaś w tym sklepie - osobiście też lubię oba i uważam, że jakościowo mają naprawdę dobre ciuchy. Poza tym kliknęłam w leginsy oraz buty, które swoją drogą były bardzo tanie! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. woow! rzeczy faktycznie są genialne ;3 zdecydowanie moje serce skradła ta torebeczka ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! buuuziaczki ;3
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Czerwona bluzka ♥♥♥ Świetne rzeczy
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zestawiki ♡♡♡
    Pierwsza bluzka: 4,94$
    Pierwsze legginsy: 11,67$
    Trzecie,z zestawu, buty: 7,33$
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś rewelacyjne zestawy! *.* Buty rzeczywiście rewelacyjne! :)
    Poklikane! :* 11.67$ 5.57$ 13.99$ 5.85$ 1.27$ 7.27$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwone body sa cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy! :) Ostatnio często widzę na blogach ubrania z Zaful i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje buty wyglądają świetnie :) Fajne zakupy zrobiłaś :) Czekam, aż pokażesz tą bluzkę, bo jestem ciekawa jak wygląda :D
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Same cudowne rzeczy, aż ciężko napisać co bardziej mi się podoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się ta bluzka z pierwszego zdjęcia, body, zegarek i pędzle :)
    Oto ceny: zegarek $5,57, body $13,99, pędzle $7,27
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Same ładne rzeczy sobie wybrałaś. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ta kurtka z reserved, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wspolpracy! Wybralas super zestawy. Ciuchy w moim guscie tak samo jak buty, zegarek, dodatki i te pedzelki. Maja naprawde piekny kolor! Ja sie zbieram do swojej wspolpracy ale troche sie obawiam poniewaz moj blog jie jest jeszcze 'znany'. Powodzenia buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Bardzo podobają mi się te outfity :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zestawienia. A możesz dodać też więcej zdjęć na tobie ;) Jak dla mnie o niebo lepiej to wygląda niż złożone i leżące ubrania ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę. Wolę dodać takie zdjęcia niż byle jakie. Wracając z pracy jest już ciemno więc o dobre zdjęcia ciężko :)

      Usuń
  23. Ale świetne rzeczy! <3 Bardzo podobają mi się te body <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne body i zegarek! Zazdroszczę osobie, która wygrała pędzelki :D
    Ceny: $11.67, $13.99, $5.57
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy wybrałaś! :)
    Super ,ze zamawiasz coś w zamian za pomoc za kliknięcia, też muszę tak kiedyś zrobić ;)
    Obserwuję ;)
    My blog(Click)♥
    Zapraszam, mam nadzieję, że również dodasz do obserwowanych, jeśli Ci sie u mnie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek 5.85
    choker 1.27
    pedzle 7.27

    Prosze :) swietne stylizacje ! Obserwuje, bo widze, ze warto. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio zamawiałam z zaful i zamiast s dostałam 4xl :C

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zamówienie :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Legginsy: $11.67
    Zegarek: $5.57
    Body: $13.99

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rzeczy, najbardziej spodobał mi się pierwszy OOTD :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie skomponowane outfity. ;) Chyba 2 podoba mi się najbardziej.
    Gratulacje dla wylosowanych osób! Zazdroszczę pędzelków :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne pędzelki i płaszczyk, klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje mi się że zamówienie całkiem udane .
    Bluza -4,94
    Leginsy -11,67
    Buty -7,33

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawy stworzyłaś z tych rzeczy :) czerwone body jest bardzo ładne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zegarek 5,85
    Choker 1,27
    Pędzle 7,27

    Pozdrawiam :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe stylizacje! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rzeczy wybrałaś :) Tutaj ceny: 5.95$ 1.21$ 7.27$
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  37. Zakochałam się w koszuli<3<3<3
    Narzutka też jest piękna - ten kolorek:)
    Body są BOSKIE:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zegarek i koszula wydają się świetne! Poklikałam w linki :) 11.67$, 5.57$, 13.99$
    all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ładne stylizacje, jak dla mnie najładniejsza jest ta druga
    http://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zestawy! Idealnie dopasowane :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger