11:05

Makro #9

Ostatnie dni nie były najlepsze. Ba, nadal nie są ale lekka poprawa nastąpiła. Codzienna rutyna (którą lubiłam) została przerwana. Pierwszy raz trafiłam na drugie zmiany. To pozwoliło mi chociaż na chwilę wziąć aparat w ręce i zrobić kilka zdjęć. Btw nie jestem z nich zadowolona. Śnieg zaczął topnieć i przez to krajobraz nie jest już taki piękny dlatego skupiłam się na "detalach". Ostatni post z tej serii był w listopadzie. Później nie miałam ani warunków ani czasu. Teraz wracam do tego co kocham. Chcę znaleźć na to więcej czasu. 


54 komentarze:

  1. To ostatnie zdjecie jest takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie jesteś zadowolona z tych zdjęć, przecież są naprawdę fajne, uważam, że fotki przyrody robione z takie bliska są prześliczne :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobały mi się zdjęcia detali :) lubię podziwiać Twoje zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna perspektywa! Bardzo mi się tu podoba! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. coś pięknego!
    zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/ ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia!!!
    Bardzo ładny wygląd bloga, taki minimalistyczny :)
    aangelika-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam makro <3 mam nawet specjalny obiektyw do telefonu żeby takie wykonać. Twoje zdjęcia są świetne, naprawdę dobra robota :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze, że wracasz do tego co kochasz czyli zdjęcia ;)
    Piękne ujęcia zdjęć ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja takich pięknych zdjęć robić nie umiem, więc podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, też lubię fotografować takie detale. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo łądne zdjecia! jak mozna nie byc z nich zadowolonym! cudo! :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia bardzo ładne. Mi nawet podoba się taki topniejący krajobraz, ale nie w mieście tylko gdzieś na łąkach albo małych miasteczkach. Mam nadzieję, że znajdziesz więcej czasu!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  13. MI OSOBIŚCIE SIĘ ZDJĘCIA BARDZO PODOBAJĄ!!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam makrofotografię, kiedyś to była moja pasja. Mam dużo zdjęć zrobionych właśnie wtedy, teraz to i czasu i sprzętu brak :P

    OdpowiedzUsuń
  15. zdjęcia zimą nigdy nie wychodzą za dobrze, bo zazwyczaj operator kamery cierpi na brak czucia w palcach :D ale ostatnie jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. i nie łam się, w końcu wszystko nam się jakoś poukłada! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ps. dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznem zimowe kadry ;)
    Najbardziej podoba mi się to ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie zdjęcia, ten dmuchawiec cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że już się lepiej czujesz:-)Już niedługo wiosna :-)
    Czekam na kolejne posty
    trzymaj się cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tą serię :) Zdjęcia śliczne. Ostatnie jest mega *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowite ujęcia :) ważne, że robisz to co kochasz :P

    OdpowiedzUsuń
  23. nie jestem milosniczka ani zimy, ani sniegu wiec fakt ze wlasnie za oknem swieci piekne slonce, napawa mnie radoscia
    sliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zdjęcia w makro.
    Ostatnie moim zdaniem najlepsze:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam fotografie makro :) Cudne zdjęcia szczególnie to dmuchawcem ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo jakie piękne zdjęcia. Ja niestety nie mam takiego talentu, bo jedyny z lepszych aparatów który mam to ten na zębach :D A co do czasu masz rację, powinien być jakiś dodatkowy dzień w tygodniu. Zostanę u ciebie na dłużej hah!
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie i pierwsze zdjęcie najlepsze! *-*
    Obserwuję ;D
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnie zdjęcie jest super :). Pozostałe też niczego sobie, ale ostatnie najlepsze. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Och jak ja nienawidzę drugich zmian.... zdjęcia... co tu dużo pisać - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie śnieg nie odpuszcza i nie chce stopnieć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy i jesteśmy pod wrażeniem, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  32. To ostatnie zdjęcie jest piękne ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnie zdjęcie mnie urzekło. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  34. az mnie zachecilas do kupna jakiegos lepszego aparatu! zdjecia sa wprost fenomenalne :)


    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne zdjęcia. Masz talent do robienia zdjęć.
    Zostaję na dłużej. Obserwuję.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne zdjęcia. Podziwiam zapał i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I tak zdjęcia pięknie wyszły :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekamy na Ciebie :)
    Zdjęcia są piękne!

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne zdjęcia. Śnieg topnieje i mam nadzieję że już na stałe ;) żeby znowu była wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze <3 życzę Ci, żebyś znalazła więcej czasu na to, co kochasz, bo nie ma nic cenniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładne zdjęcia :) to ostatnie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowite zdjęcia, jestem pod ogromnym wrażeniem tych ujęć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. super ci zdjęcia wychodzą ! :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  44. Dobrze jest czasami na chwilę się zatrzymać i zauważyć takie małe, chodź pełne uroku szczegóły :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  45. Cieszę się, że czujesz się trochę lepiej, co do zdjęć to naprawdę nie są złe, szczególnie zauroczyło mnie to ostatnie :) Także widzisz, drugie zmiany służą rozwijaniu Twojej pasji do fotografii:)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdzieś takiego dmuchawca znalazła o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj małe oszustwo :D Bo to zdjęcie było robione gdzieś na jesień :D

      Usuń
  47. Pięknie:) I zgadzam się z innymi, że ostatnie zdjęcie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne te zdjęcia, szczególnie ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Przedostatnie zdjęcie jest super :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger