13:07

Concealer Palette & Eyeshadow Palette

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch paletek, które dostałam od firmy Banggood. Zapraszam! :)
15 Colors Concealer Palette (klik).
W opakowaniu znajduje się piętnaście kremowych korektorów do twarzy, które są w różnych odcieniach. Dzięki temu bez problemu dobierzemy coś do swojej cery. Zaczynając od lewej strony. Pierwszy to rozświetlacz, trzy kolejne to korektory do tzw. zadań specjalnych a pozostałe nadają się do konturowania twarzy.  Kremowa konsystencja sprawia, że bardzo przyjemnie się je nakłada i bez problemu można je ze sobą mieszać. Korektory te mają bardzo dobre krycie. Do zakupionej paletki dostajemy dodatkowo drewniany pędzelek do blendowania (o nim innym razem). Do gustu nie przypadło mi opakowanie, które jest plastikowe. Dlatego paletkę dodatkowo wkładam w papierowe opakowanie w którym przyszło :)

12 Colors Eyeshadow Palette Set (klik)
W tym przypadku opakowanie jest solidnie wykonane i zawiera 11 pięknie błyszczących cieni do powiek, 1 matowy (czarny), podwójny aplikator i lusterko z tyłu paletki. Nie trzeba się męczyć przy nakładaniu cieni bo pigmentacja jest bardzo dobra. No może oprócz czarnego bo tutaj jest troszkę gorzej.  Kolor długo utrzymuje się na powiece i nie osypuje się. Najbardziej spodobały mi się odcienie brązu, biały i szary. Na stronie Banggood są trzy wersje kolorystyczne ja dostałam tą z numerem 01.
Klik                                                                                              Klik
Pamiętajcie, że jest to tylko i wyłącznie moja opinia.

Proszę o kliki :)
Osoby które podadzą 3 ceny zostaną polecone w następnym poście :)
Snapchat: annks_20
Zapraszam! 

74 komentarze:

  1. Podobają mi się kolory z tej pierwszej paletki, zdecydowanie wybrałabym ją też dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow paletka z korektorami widać że pokaźna :)
    Cienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zamówienie!
    Urzekła mnie paletka korektorów :)
    Poklikane
    25,14 zł
    23,88 zł
    Pozdrawiam i czekam na post o pędzelku!!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie ta paletka z korektorami - akurat cieni jeszcze nie używam. Fajny post! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te brązy w na środkowym zdjęciu ale te na pierwszym także są ładne <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paletka! Śliczne kolory *_*

    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe kolorki w tej paletce cieni. :) Te korektory także posiadam. :)
    Kliknięte :* 25.14zł 23.88zł (nie wiem skąd wziąć trzecią cenę) ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna paleta ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super. Zanim weszłam na stronę spodziewałam się o wiele większej ceny, a tu proszę jestem miło zaskoczona i zainteresowana tą paletką :)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli chodzi o mnie to nie używam ani cieni ani korektorów ale mimo wszystko wyglądają ciekawie ;3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko używam, ale nie ukrywam, że też chciałabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kremowe cienie aczkolwiek niektóre z nich brzydko się marszczą. :(

    Zapraszam na nowego bloga : http://stylistfashioon.pl/?p=94

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wystarczyło przeczytać tylko jedno zdanie. To nie cienie a korektory :)

      Usuń
  14. Już nie raz spotkałam się z tą paletą korektorów, ale chyba w końcu się przekonam. Wygląda serio ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful palette :) I love the colours.

    Enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka fajna choć nie do końca odpowiada mi kolorystycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne odcienie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super paletki, przydałyby mi się :D Poklikane: 25.10zł 23.84zł 23.84zł
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio właśnie zastanawiam się nad zakupem tych korektorów, bo coraz częściej o nich słyszę
    Blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej palecie cieni brakowałoby mi matów - mam jedną kolorową paletę bez nich i dziennego makijażu przez to nie zrobie nią samą, muszę wykorzystać jeszcze jakieś inne cienie. Bez przynajmniej cielistego koloru ani rusz :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Im jestem starsza tym mniej się maluje. Uważam, że to wygląda okropnie, sztucznie. Szczególnie to jak widzę na youtube różne tutoriale i ile tego nakładają na twarz. Aż mnie ciarki przechodzą. Jestem zdania, że skoro ma sie już swoją twarz, to nie ma potrzeby malować sobie nowej. ;p

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję się tylko okazjonalnie :) Na co dzień (np. do pracy, na zakupy) nie nakładam makijażu :)

      Usuń
  22. Palety mają bardzo ładne kolory :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się niektóre kolory tych cieni jednak bałabym się zamawiać kosmetyki z takich stron.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne kolorki cieni:D korekory też fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne paletki! Bardziej do gustu przypadła mi ta pierwsza, ma bardzo ładne kolorki i jakoś nie przepadam za tymi świecącymi :) W linki poklikałam :)
    5.99, 5.69 :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka paleta korektorów nie jest mi potrzebna ;) Nie lubię konturować twarzy kremowymi produktami ;) Paletką też bym się raczej nie zainteresowała, bo jestem fanką matów ;) I na tak szalone kolory jestem za mało odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrawiam i obserwuję ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka do konturowania świetna, cienie do powiek mają dość niecodzienne, karnawałowe kolory :P

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pierwszą paletkę tylko w innych odcieniach i jest beznadziejna ;/

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. 5,99
    5,69
    trudno znaleźć cienie które są tanie i się nie osypują ;) Tobie się udało ;D być może i ja się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kolory. Bardziej podoba mi się pierwsza paletka :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  32. oooo coś dla mnie, ostatnim czasem lubuje się w tego typu produktach :)

    boziu jaka ty jesteś śliczna, taka naturalna <3

    oooo bardzo ciekawy konkurs :d Zyczę wszystkim powodzenia ;)

    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ym? A gdzie ja w tym poście jestem pokazana? :D

      Usuń
  33. Nie spodziewałam się tak dobrej jakości kosmetyków z tego typu strony, więc mile mnie zaskoczyłaś, aż kusi, żeby wypróbować :)

    Szczęśliwego nowego roku!

    Zapraszam do mnie (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne paletki! Ja jestem slaba w konturowaniu ale chetnie bym wypróbowałam tej paletki bo wyglada zachęcająco. A co do cieni to bylabym bardziej przekonana gdyby wszystkie byly matowe lub kremowe Ale bez brokatu. Buziaki
    Ceny: 5.99,5.69, 5.99 i 5.69

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolory prezentują się przepięknie! Zdecydowanie przydałaby się taka paletka każdej kobiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolory tej pierwszej zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne paletki, interesujące są te korektory, jak z trwałością? :)
    Poklikałam :)
    *15 Colors Concealer Palette Blending Makeup Brush Wooden Handle Multi-Function 25,10zł
    *12 Colors Eyeshadow Palette Set with Mirror Brush Sponge Waterproof Long Lasting Eye Makeup Cosmetic 23,84zł
    *15 Colors Concealer Palette Blending Makeup Brush Wooden Handle Multi-Function 25,10

    OdpowiedzUsuń
  38. Bałabym użyć się jakiegokolwiek kosmetyku pochodzącego od nieznanej firmy z chin... przeczytałam ostatnio artykuł o produkcji tanich kosmetyków i bardzo otworzyło mi to oczy. :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwsza paletka pod względem kolorów bardziej przypadła mi do gustu :)
    Ceny paletek - 23.84zł i 25.10zł
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj,
    Przyznam, ze nigdy nie testowałam tego typu korektorów. Na pewno wymaga to nieco wprawy, aby ładnie wyglądało. Cienie natomiast mają ładna pigmentację :)

    Zapraszam i pozdrawiam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. A ceny to: 5,99
    18,40
    23,84

    Pozdrawiam jeszcze raz
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się paletka z cieniami do powiek, dobrze wiedzieć, że te cienie mają dobrą pigmentację i też najbardziej spodobał mi się szary cień, ha ;)
    Cena paletki: 23.84 zł :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nigdy nie używałam kremowych cieni i jakoś nie mogę się do nich przekonać :D
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są cienie... Tak ciężko przeczytać jedno zdanie? ;/
      Ech ile można.

      Usuń
  44. genialne te paletki korektorów :D! chyba pierwszy raz się z czymś takim spotykam :D
    udanego tygodnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie stosowałam takich kremowych korektorów, staram się ograniczać makijaż do minimum i robię go tylko okazjonalnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  46. Skoro cienie się nie osypują i mają dobrą pigmentację to ode mnie duży dla nich plus! Jednakże kolory w tej paletce do mnie nie przemawiają. Mogłabym jedynie użyć brązów i czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. miałam taką podobną paletkę i ten różowy odcień był idealny pod oczy!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie dla mnie ale kolory są naprawdę mocne :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  49. jaka cudowna paletka a ile możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku super paletka na pewno dla każdego rodzaju cery znajdzie się odpowiedni kolor.
    Mówiłaś o 3 cenach no to tutaj masz:
    25.22
    23.95
    37.85
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Paletki bardzo ładne ale do mnie zdecydowanie przemawia bardziej pierwsza :)
    olinkablogxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jestem ciekawa obu tych paletek, a na tą korektorów już dawno mam chęć!
    Na moim blogu trwa konkurs, zapraszam do udziału :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zaciekawiła mnie paleta 15 ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. paletka z korektami bardzo fajna rzecz sama myślę nad kupnem ale takiej małej z Golden Rose, a tu jest plus bo mamy do konturowania i konturowania :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ludu ile odcieni korektorów, ja to mam dwa do zadań specjalnych, i dwa ''na wierzch'' że tak napisze a i tak stosuję rzadko. Nie lubię zaklejać twarzy mazidłami, co wcale nie oznacza, że mam jakaś super cerę. Oczy owszem podkreślam. Ładne cienie, ale znając siebie używałabym tylko brązów i szarości :D Czasem zaszaleję i zrobię sobie zielone kreski, a tak to zazwyczaj stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne kolory, paletka wydaje się bardzo wydajna :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Adorei!! Já comprei uma no Aliexpress e estou esperando chegar!
    Beijos

    https://devaneiosdeinverno.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ta pierwsza paletka z korektorami jest świetna :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  59. ta pierwsza paleta jest idealna! Jednak moje serce skradła czekoladowa od Makeup Revolution ;)
    Zapraszam do mnie: http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  60. a ja mimo tego, że korektory działają cuda , nie używam ich... nie potrafię:D

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny blog!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger