13:41

Cele na nowy rok?

Rok 2016 był dla mnie w pewnym sensie przełomowy. Skończyłam technikum mechaniczne, zdałam maturę oraz egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie. Od lipca rozpoczęłam pracę, którą bardzo lubię i która mnie nie nudzi. Zaczęłam uczyć się angielskiego od podstaw. Zakończyłam wiele znajomości, które były jak pic na wodę..
W tym roku stawiam sobie kilka małych celów do których realizacji dążę od samego początku. Zapraszam do przeczytania :)

1. Minimum 24 przeczytanych książek.
W podstawówce i gimnazjum pochłaniałam książki jedna za drugą. Chodząc do technikum nie miałam czasu czytać nawet lektur. Brakowało mi tego więc od czerwca zaczęłam chodzić do biblioteki i na nowo zaczęło mnie to pochłaniać. W tym roku stawiam sobie cel, którym jest przeczytanie minimum 24-ech książek. 

2. Zmiana.
Moje włosy przez ponad cztery lata nie ulegały większym zmianom. Są długie, brązowe i nudne. Tak więc stwierdziłam, że nowy rok jest dobrym pretekstem by coś zmienić. Co z tego wyjdzie? Zobaczę za dwa tygodnie po wizycie u fryzjera.
3. Kupno obiektywu.
Odkąd pamiętam fotografia była czymś co uwielbiałam robić w wolnej chwili. Takie moje małe hobby, które pozwalało oderwać się od rzeczywistości. W kwietniu stałam się posiadaczką Canona 1200d.  Bardzo chciałabym rozwijać swoją pasję dlatego w 2017 roku chciałabym kupić nowy obiektyw do mojego aparatu.
4. Zaoszczędzić. 
Tutaj chyba nie muszę zbyt dużo pisać. Zaczęłam pracę więc chciałabym zaoszczędzić trochę grosza na przyszłość.
 5. Podróże. 
Uwielbiam jeździć w różne miejsca i zwiedzać okolice. Jest to najlepsza forma by odpocząć i naładować swoje "akumulatory". Ze względu na to, że jestem osobą pracującą i nie mam wakacji, ferii itp to stawiam sobie cel odwiedzenia czterech NOWYCH miejsc w Polsce i jedno za granicą.
6. Zdobyć nowych czytelników. 
Pisanie bloga to moja kolejna pasja, którą chciałabym rozwijać. I mimo, że nie jestem w tym najlepsza  (robię dużo błędów i moje zdania często nie mają składu, ładu i sensu) to uwielbiam pisać i póki co to się na pewno nie zmieni. Mam takie małe marzenie aby w tym roku zdobyć 150 nowych czytelników :)
7. Nauczyć się angielskiego.
Chciałabym nauczyć się angielskiego do takiego stopnia żeby pisanie i mówienie nie sprawiało mi trudności. Póki co chodzę na lekcje tego języka raz w tygodniu i wydaje mi się, że to zbyt mało. Nauka w domu nie może być trudna :D 
Chciałabym szczerze podziękować Wam, moim czytelnikom a także odwiedzającym, za cały miniony rok. Dziękuję za to, że wchodziliście na mojego bloga, czytaliście i komentowaliście.To wiele dla mnie znaczy! DZIEKUJĘ! :*
A wy macie jakieś nowe cele? :)

72 komentarze:

  1. Mam bardzo podobne cele :)
    Również chciałabym zaoszczędzić trochę pieniędzy, pozwiedzać kilka miejsc w Polsce!
    Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Pozdrawiam :) http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia w realizacji celów. Widać, że jesteś bardzo ambitna po 2016 roku... więc myślę, że wszystko się spełni! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, takie małe cele też są super! Teeeż strasznie chciałabym zmienić swoje włosy, a konkretnie zrobić grzywkę, ale obawiam się tego bardzo. Ja pierwszy raz swoje postanowienia wypisałam i postaram się je spełnić.
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe plany! Mam nadzieję, że wszystkie postanowienia uda Ci się zrealizować! :)
    Pozdrawiam!

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne postanowienia i oczywiście życzę Ci, aby udało się je zrealizować wszystkie ! :)
    Odnośnie języków jeśli masz zaoszczędzone parę groszy poczytaj http://globalsciencereview.com/ tutaj podobno da się zamówić programy do nauki języków, które przynoszą świetne rezultaty ! Sama odkładam, żeby spróbować :)

    Ps. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga, z miłą chęcią zaobserwuję Twojego bloga, żeby móc doglądać jak tam idą Twoje postanowienia i oczywiście żeby wspierać w wytrwaniu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zajrzę na tą stronę. Dzięki :)

      Usuń
  6. Ja kiedyś też sporo czytałam, ale w technikum nie ma na to czasu. Świetne cele. Życzę Ci powodzenia w ich spełnianiu.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również chciałabym kupić jakiś nowy obiektyw. Najlepiej jakąś przyjazną amatorom portretówkę :D
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci w tym Nowym Roku spełnienia wszystkich marzeń, realizacji wszystkich założonych celów, Twoje życie jest w Twoich rękach i jeśli tylko uwierzysz możesz wszystko xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne cele, mam nadzieję, że zrealizujesz każdy z nich :) Osobiście w 2017 również postaram się więcej czytać, dodatkowo chcę zacząć ćwiczyć, zobaczymy jak to wyjdzie ;)

    Poza tym, chcę Ci życzyć szczęśliwego Nowego Roku, Aniu!
    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizacji postawionych celów :)
    Najlepszego w 2017!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie powodzenia w realizacji swoich celów, mam nadzieję, że uda Ci się je wszystkie wypełnić. Szczęśliwego Nowego Roku, aby był jeszcze lepszy niż poprzedni!

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem większym leniuszkiem niż ty, bo wyznaczyłam sobie za cel tylko 12 książek :) Życzę, abyś mogła postawić plusik przy tych postanowieniach przy końcu roku!

    Może wpadniesz na krótkie życzenia? :) wesołego Nowego Roku!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też wyznaczyłam sobie 12 książek ale po przemyśleniu tego stwierdziłam, że to za mało :D

      Usuń
  13. Ja mam plan by w koncu obronic mgr, bo ciagle zwlekam z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ciekawe i ambitne cele :). Powodzenia w realizacji! :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. angielski i książki są też na mojej liście :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy New year!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to bym chciała chociaż z 5 książek przeczytać:) oszczędności... zgadzam się. Obiektyw... musze kupić najpier dobry aparat:-P podpunkt 6 i 7 - podpisuję się pod tym. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! Ja również mam swoje plany na ten rok:)
    Obserwujemy? Odpowiedź zostaw u mnie

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę przeczytać 100 książek w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś też byłam zafascynowana czytaniem.. Przez ostatni rok nie przeczytałam chyba żadnej i troszkę mnie to przeraża :( Super prowadzisz bloga. Obserwuję!
    Zapraszam do mnie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chcę dużo podróżować i zaoszczędzić trochę na te podróże xd
    Nauka języków jest super, ucz się ucz, polecam Ci taką stronę "memrise" to nauki słówek ;> jest super
    A tak to warto oglądać dużo filmów i słuchać radia w tym języku.
    Życze wytrwałości w postanowieniach i szczęśliwego 2017 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na pewno zajrzę na tą stronę :)

      Usuń
  22. Jestem ciekawa, jak pójdzie Ci z wyzwaniem czytelniczym. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty juz zdalas egzaminy zawodowe a ja mam pierwszy za 8 dni i w sumie sama nie wiem czy mam sie stresowac czy nie haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ambitne plany! Życzę powodzenia w ich realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne cele, mam nadzieje, że uda ci się je wszystkie zrealizować :)
    Obserwuje!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele Twoich celow pokrywa się z moimi ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ♥
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze to nie myślałam nad celami na nowy rok. Nie miałaś angielskiego w szkole, że uczysz się od podstaw? :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, miałam :) Ale przyznam, że zawsze trafiałam na kiepskich nauczycieli. Nie to żebym nie umiała bo dogadać zawsze się dogadam. Chcę umieć angielski perfekcyjnie dlatego warto sobie przypomnieć wszystko od początku :)

      Usuń
  30. Też w podstawówce dużo czytałam, a teraz z braku czasu robie to bardzo rzadko! Powodzenia w oszczędzaniu wiem sama,że to nie takie łatwe :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  31. 24 książki ? Dosyć dużo , ja chyba bym nie podołała. W tym roku chciałabym zrobić szpagat , wyrobić tyłek i nauczyć się angielskiego. A ty jaki sposób masz na naukę tego języka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie chodzę na kurs ale jest to tylko godzinka tygodniowo. Dodatkowo dostałam od nich kod dzięki któremu mam darmowe lekcje w internecie :) Poza tym warto pisać z kimś po angielsku. Kiedyś korzystałam z takiej aplikacji gdzie było można pogadać z ludźmi z zagranicy. Niestety nie pamiętam nazwy.. :)

      Usuń
    2. Muszę sobie poszukać jakieś aplikacje , a próbowałaś oglądać filmy po angielsku ?

      Usuń
    3. Oglądam filmy i seriale po angielsku ale z napisami polskimi. Mi to tak średnio pomaga bo ja często gdy oglądam coś to robię też inne rzeczy i nie skupiam się zbytnio. Słyszałam jeszcze, że czytanie książek (nie podręczników) po angielsku bardzo pomaga. Aktualnie szukam jakieś ciekawej do zamówienia :D

      Usuń
  32. Powodzenia w osiągnięciu wyznaczonych celów :)
    Do czytania książek chyba się przyłączę!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo to ja czekam na relację ze zmiany fryzury :D Ja z blondu stałam się brunetką :) zmiana na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego co najpiękniejsze w tym Nowym Roku! Dużo sukcesów w blogowaniu :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne noworoczne postanowienia :) moje są bardzo podobne :)

    poza tym podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga :) rozwijaj swoją pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne cele i postanowienia. Życzę powodzenia w ich realizacji :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. No to teraz zostało Ci już tylko 149 osób :)
    Powodzenia w realizacji planów, które wydają się dość przemyślane i ambitne!
    http://saraoskwarekportfolio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki chcesz kupić sobie obiektyw? :D
    Uwielbiam czytać blogi, gdzie autorka interesuje się fotografią <3
    Mamy to samo hobby :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem jaką gotówką będę dysponować :)

      Usuń
  39. Uwielbiam Charlotte Link, jej książki pochłaniam jak gąbka wodę, jeszcze polecam Ci ostatni hit ''Dziewczyna z pociągu'' i nie oglądaj filmu dopóki nie przeczytasz. Świetny thriller.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ambitnie ;) będę trzymać kciuki.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja z czytaniem mam tak, że bardzo późno mieliśmy w domu wifi. Tylko taki doczepiany ruter. Ale ja internetu do szczęścia nigdy nie potrzebowałam, więc czytałam na potęge. W gimnazjum byłam jedyną osobą w mojej klasie, która korzystała z biblioteki i na chwilę obecną nie mam znajomego mającego większą kolekcję książek niż ja. Niestety wraz z wifi pojawił się nowy sposób odpoczynku po nauce- you tube, filmy online itp. Obecnie czytam rzadko, a jak już to tylko po angielsku, żeby nadal była to jakaś forma nauki. Apropo angielskiego. Nie nauczysz się z podręczników angielskiego używanego na codzień. Mówię to jako osoba, która ma nie mówiącego po polsku rodzica (dla którego angielski nie jest ojczystym językiem, jednak ja nie mówię za dobrze w języku niderlandzkim). Poza gramatyką i podstawami typu kolory cześć jak się masz w rozmowach z tatą mało co z liceum czy gimnazjum poza gramatyką (byłam na poziomie rozszerzonym) mi się przydaje. Polecam Ci lekcje z native speakerem, filmy po angielsku lub seriale (najlepiej Friends albo How I Met Your Mother gdzie poznasz język używany na codzień) Dobrą opcją jest też założenie konta w serwisie Interpals i pisanie tam z ludźmi z całego świata (tam poznałam mojego przyjaciela Japończyka :)) Najwięcej daje rozmowa z obcokrajowcem i znajomość gramatyki. Jeśli chodzi o literaturę to idź do Empiku i kup sobie pierwszy tom z serii "Percy Jackson" książka fajna, a język baaardzo łatwy :D
    Pozdrawiam!
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podręczników przestałam się uczyć bo wiem, że oni idą pewnym schematem. Będąc w Anglii zobaczyłam jak to wszystko wygląda i jak ludzie mówią :) O dzięki, właśnie szukałam jakiejś książki do czytania po angielsku. A konto w serwisie chętnie założe. Dziękuję :)

      Usuń
  42. Języków fajnie się uczy, oglądając filmy! A na początku to nawet bajki dla dzieci :) Fajne postanowienia, ja nigdy nic nie planuję - i tak nigdy nic z moich planów nie wychodzi :DD

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne postanowienia. Oby sie spelnily :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Udanego długiego weekendu, Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj też chciałabym przeczytać przynajmniej 24. książki, ale raczej mi sie to nie uda - brak czasu, dużo nauki w szkole :(

    Życzę powodzenia w realizowaniu celów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też mam zamiar powrócić do książek ;) Chociaż jedna na miesiąc takie postanowienie :P U mnie największym problemem to byłoby chyba zaoszczędzenie pieniędzy. Zawsze coś musze kupić, albo jest jakaś okazja i chcąc nie chcąc muszę coś wydać :P
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. i just follow your blog. nice work <3
    greetings from Greece
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  48. Powodzenia w realizacji celów. Ja chcę schudnąć z 10 kg, by zmieścić tyłeczek w o rozmiar mniejsze dżinsy. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam podobny cel co do podróżowania :) jest tyle pięknych miejsc do zobaczenia.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim książkowym celem jest 56 na rok :P
    Nauka w domu nie jest trudna jednak chęć żeby się za nią zabrać już bardzo trudna! Powodzenia!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  51. Mamy dużo takich samych planów na ten rok :D. A co do aparatu i obiektywu to aparat mam taki sam i obiektyw też planuję kupić, ale jeszcze nie wiem kiedy to zrobię, ponieważ nie mam kiedy za bardzo robić zdjęć przez szkołę i obowiązki domowe, których mam teraz więcej. Też pochłaniam szybko książki, mam nadzieję, że uda Ci się powrócić do tego "drugiego świata". Powodzenia w Nowym Roku!
    https://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam podobne plany na 2017 jak twoje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne cele i postanowienia :) Mam nadzieję , że wszystkie uda Ci się spełnić :)
    Zapraszam do siebie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziękuję wszystkim za życzenia noworoczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Książki Charlotte Link są boskie :)Polecam wszystkim!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger