14:38

Zimowe inspiracje! Zły dzień?

Budzisz się w świętnym nastroju. Wyglądasz przez okno i wszystko jest pokryte białym puchem. Szczęśliwa ubierasz na piżame kurtkę, chwytasz aparat w ręce i lecisz na pole uwiecznić to piękno, które Cię otacza. Po kilku chwilach wracasz do domu. Jesteś zadowolona bo masz piękne zdjęcia "Makro" do nowego posta. Niczego nieświadoma siadasz przed kompueterem. Myszka odmawia Ci posłuszeństwa. Chcąc ją naprawić psuje się jeszcze bardziej. W efekcie biegniesz po to złośliwe małe urządzenie do rodziców. Ale, ale.. Żeby myszka zaczęła działać na Twoim komputerze musisz kliknąć w "zainstaluj sterowniki". Wtf?! Zdesperowana szukasz zapasowego "zwierzątka". W między czasie Twój mały palec u nogi obrywa o nóżkę stołu. No przecież on od tego jest! Mało tego.. W tym samym momencie zaczyna boleć Cię brzuch. Niesamowity efekt domina! 

I kiedy już sobie odpuszczasz przygotowanie posta na komputerze i bierzesz w obroty laptopa rodziców on nagle postanowił, że nie wczyta Ci karty. A co! Przecież może mieć taki kaprys. Próbujesz raz, drugi, trzeci. Przez kabelek też nie idzie. Ok. Zostaje jeszcze laptop siostry. Wkładasz kartę i sukces! Przerzucasz sobie zdjęcia. Czas je oglądnąc i ewentualnie poprawić. Nie, nie. Za dużo wymagasz. Programu nie interesuje to, że masz zły dzień i na to wszystko straciłaś jakieś 3 godziny. 
Cześć.. Właśnie przeżyłaś/eś część mojego dnia.. Już się boje co będzie dalej. Może  lepiej nie wychodzić z domu? Zastanawiam się tylko czy to złośliwość rzeczy martwych czy zwykły pech.. 
Zapraszam na mojego 
Facebook'a | Instagrama |
Zdjęcia pochodzą m.in z weheartit, tumbrl, google i nie są moją własnością.
Kolaże robiłam sama. 

65 komentarzy:

  1. Ja też często mam takie problemy z napisaniem posta xd Nie mogę zgrać zdjęć i wgl ;x
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami takie dni po prostu się zdarzają. Mi kolejnego dnia jest już lepiej! Świetne inspiracje!
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy się zachwycają śniegiem, a ja tam wole lato :D Jeszcze przed samymi świętami czy w ferie to nie jest źle, ale gdy idę do szkoły i mi zimno to jestem zła xd
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post,photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at my post :) -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/11/how-to-get-bigger-lashes-with-twinkdeals.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Ci bardzo. Jak czytam Twój post, to mój palec zaczyna dziwnie boleć! Zdjęcia makro są cudowne, ale jeszcze potem ile przerabiania jest! Mam nadzieję, że myszka już załatwiona nowa :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety tak się czasem zdarza, że dosłownie wszystko nie idzie po naszej myśli. Ale głowa do góry. A inspiracje jak zawsze są piękne *.*

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to jak piszesz i akcentujesz emocje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh bywają takie dni .. pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ech, jednorazowy wybryk pecha kochana! Też tak czasem mam :D Ze wszystko leci jak domino...
    udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu nie wyświetlały mi się twoje posty w liście czytelniczej mimo że miałam cię w obs. Więc teraz dołączyłam się i ponownie zaobserwowałam ;) mam nadzieję że twoje wpisy będą już u mnie widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne inspiracje :) uwielbiam takie zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miewam takie dni.. . Od wczoraj ciągnie się za mną pasmo jakiegoś pecha. I dotyczy tylko bloga ;( wtf?!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku... Miałaś ogromnego pecha, ale każdemu się zdarza... Nie poddawaj się! sliczne inspiracje <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy poranek :D. Na szczęście wszystko się dobrze kończy, ale lepiej nie ryzykować stwierdzeniem : ,, już gorzej być nie może " ! Świetny post ! Strasznie mi się podoba ta poduszka w choinki na zdjęciu !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuje...
    Mi czasem też zdarzają się takie dni i dosłownie cały czas siedzę wtedy w domu i jeśli nie muszę, nigdzie się nie ruszam (najbezpieczniej jest wtedy leżeć i kompletnie nic nie robić :D).
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może to tylko złożenie się kilku rzeczy na jedną=pech. Czasem tak jest, po prostu gorszy dzień. :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie cudowne inspiracji! ;) bardzo mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jeju jakie cudna inspiracje ♥

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, skąd ja to znam, niestety na złośliwość rzeczy martwych jeszcze nie wynaleziono lekarstwa ;) Aczkolwiek, wybrałaś naprawdę świetne zdjęcia, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to ciekawie zaczął sie dzień ale juz tak czasami jest zaczyna się pięknie poczy robi się nie fajnie i kończy sie mo też nie fajnie
    I ten mały palec który często obrywa auć :/
    http://littlehooope.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnie, bez nerwów... Jeżeli Cię to pocieszy mogę powiedzieć, że post przygotowany z takim poświęceniem czyta się 100000 razy lepiej :)

    Może wpadniesz na chwilkę? :) 11.11.2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  22. Skąd ja to znam. Najgorzej jest kiedy się coś tworzy na laptopie a to nagle UPS! laptop się wyłączył.. wtedy dostaje białej gorączki :O i nienawidzę tego bólu jak się o coś uderzę od razu myślę o tym jak to było gdy mnie nie bolało :D
    Świetne inspiracje ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. No rzeczywiście dzień nie był zbyt udany :/ Ale no nie zawsze może być "idealnie". Oby następny dzień przyniósł Ci coś przyjemnego i radosnego! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, to u mnie dzień jak co dzień. Zawsze, zawsze, zawsze. Spowodowane roztrzepaniem, nieuwagą, już nawet nie samą złośliwością rzeczy martwych. Ale nauczyłam się z tym żyć i jakoś leci.

    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Skad ja to znam... ;) inspiracje piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Złośliwośc rzeczy martwych":( też tak czasami mam... ale nie ma co się załąmwywać:) Głowa do góry:) Teraz może być już tylko lepiej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę pechowy dzień.. Mam nadzieję, że w kolejnej części spotkało Cię coś co mogło to zrekompensować! 😂
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że to złośliwość rzeczy martwych :) Jednak zdjęcia są cudowne <3 Chyba zacznę wpadać tu częściej. Przy okazji dzięki za pozytywny komentarz na moim blogu.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za zrządzenie losu, hehe. o_O :D

    Skąd ty takie piękne zdjęcia bierzesz. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z różnych stron np. weheartit lub tumbrl :)

      Usuń
    2. Pewnie długo ich szukałaś bo mają świetną jakość. ;3

      Usuń
  30. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super świąteczne inspiracje! A kiedy będziemy mogli zobaczyć Twoje zdjęcia makro? xD mam nadzieje że ostatecznie wszystko skonczyło się dobrze :D haha! no ale przygody dość niemiłe ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w tym miesiącu post z zdjęciami Makro się pojawi ale kiedy ... tego nie wiem :)

      Usuń
  32. Jejku wspolczuje tak strasznego dnia! W sumie to tylko kilka elementow a jak bardzo potrafia zepsuc nam nasz dzien!
    Zimowe inspiracje, muzyka, goraca herbata i chwila spokoju zawsze poprawiaja spokoj! Mam nadzieje ze szybko "dorobisz" sie dzialajacej myszki! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  33. Te zdjęcia są takie śliczne!Pokazują magię świąt!

    OdpowiedzUsuń
  34. To ewidentnie złośliwość martwych rzeczy , sama często tego doświadczam :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie posty z inspiracjami! Zawsze mi dają mnóstwo chęci i motywacji do zmian! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę że to złośliwość rzeczy martwych i mam nadzieję że później nie spotkało cie juz nic złego :) Ładne inspiracje!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie posty inspiracyjne! Zawsze dają mi mnóstwo motywacji i chęci do działana! <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Te kolory są piękne, takie jasne, a za oknem już od 15.00 ciemno :D hihi Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  39. must use slight cleansers or slight, unscented soap happy you probably did. care merchandise that not only assist to reverse and solve a ramification of
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie założenie kurtki na piżamę niewiele się zda, ciężko tak wylecieć na osiedlu pomiędzy bloki. ;) ale czasem i takie dni, gdy totalnie nic mi nie idzie, się zdarzają, wtedy lepiej do mnie nie podchodzić, o czym doskonale wie mój chłopak. ;) a inspiracje piękne. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nieciekawy miałaś dzień.. tak to niestety czasami jest. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Tak jakby wszystko się na nas uwzięło... Ale głowa do góry. Już na pewno będzie lepiej. :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię wpisy z takimi inspiracjami, zawsze znajdę coś ciekawego, coś co mnie zauroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Każdy z nas czasem ma takie kiepskie dni, ale mam nadzieję, że już się polepszyło! Cudowne inspiracje!! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  44. Haha niestety ja mam tak często, jeśli jednego dnia przytrafi mi się coś złego to potem cały dzień jest tylko coraz gorzej:D Totalne fatum!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jej! Mam u Ciebie ogrom inspiracji! :P melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie dziś komputery wymęczyły i to bardzo. 15 minut do oddania gotowej pracy, a program się zaciął i straciłam 1/4 grafiki którą robiłam :/ Na szczęście jakoś tam ją poskładałam potem do kupy. Ale co się nadenerwowałam...

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne inspiracje ;* mam dzisiaj jakiś słaby dzień, na nic nie mam ochoty.
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne inspiracje, uwielbiam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ooo to sporo rzeczy się skumulowało w jeden dzień ;) Głowa do góry, czasami każdy ma taki dzień, że wszystko się psuje i nic mu nie wychodzi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, po motywujący post! :P

    https://in-love-witch-dreams-margolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ach, te kolory na Twoim blogu wprawiają mnie w pozytywny nastój :) Zawsze masz takie spokojne, pastelowe, które wprawiają w uspokojenie :D Zakochać się można w tych barwach...

    OdpowiedzUsuń
  51. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne inspiracje :D cuć tą zimową atmosferę :D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Kosmetyki i kubki termiczne to jest to <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. O ludu, z tym palcem u nogi to też tak mam jak coś chcę zdziałać a nie mogę i na dodatek jeszcze gdzieś przywalę. Mało tego kiedy wbiegam po schodach często uderzam się piszczelą w TEN czuły punkt.

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger