10:08

Świąteczny przegląd Rosewholesale

Myślałam, że gorsze dni mam już za sobą.. a jednak pasmo "nieszczęść" ciągnie się za mną. Miałam przygotować post z ozdobami świątecznymi (diy) lecz nie dość, że złapała mnie grypa żołądkowa to jeszcze z kaloryferu kapała mi woda w wyniku czego mam zalaną podłogę. Dlatego wolny czas poświęcam na sprzątanie.

Dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem asortymentu ze sklepu Rosewholesale. Nie ukrywam, że zaproponowali mi oni współpracę. Jak się domyślacie postanowiłam spróbować. Zanim się zdecydowałam przeglądnęłam ich asortyment i jak zawsze poczytałam trochę opinii. Rosewholesale to sklep internetowy, który ma bardzo szeroką ofertę. Znajdziemy tam zarówno rzeczy dla kobiet jak i mężczyzn.  Ceny są przystępne zwłaszcza gdy trafimy na promocje i zniżki. Bardzo dużo ciuchów oraz akcesoriów mi się spodobało. wielki plus za to, że można tam znaleźć również coś do domu.  Zapraszam na mini przegląd!

Klik                                                       Klik                                             Klik   

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
 Klik                                   Klik                                  Klik

````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
 Klik                                    Klik                                  Klik

 ````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
 Klik                                         Klik                                  Klik

Facebook Rosewholesale: https://www.facebook.com/rosewhs/

  ````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
Z racji tego, że mi pomagacie i to także wasza zasługa postanowiłam zamówić trzy rzeczy, które będą rozdane dla Was.  
Jeśli podasz 5 cen ( do 21.12.2016) Twój blog:
-zostanie polecony na miesiąc w zakładce "polecane" 
- dodatkowo zostanie polecony w następnym poście
-weźmie udział w losowaniu rzeczy, które zamówiłam z myślą o Was (wygrywają 2 osoby)

64 komentarze:

  1. Podobają mi się pierwsze botki. Lubię świąteczne swetry ale prawdę mówiąc w tym roku nie znalazłam nic dla siebie. Z reguły wybieram rzeczy dość oryginalne, a obecnie asortyment sieciówek nie grzeszy oryginalnością. Na szukanie w internecie nie miałam czasu. Życzę Wesołych Świąt!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. amazing :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania w świąteczne motywy :) Legginsy w renifery są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mają śliczne sweterki <3 poklikane :*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, a te ostatnie buty są po prostu przecudne.

    https://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie oczekuję na paczkę z tego sklepu :D Ciekawe kiedy dojdzie. Fajne propozycje, szczególnie sweterki świąteczne <3 Poklikane kochana, oto ceny: 10,62$, 7,80$, 9,86$, 8$, 15,08$ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna jest ta bluzka czerwona z reniferem. Poklikałam w linki.
    Buty: 8$. 15,08$. 12,87$. Torebki: 16,04$ 11,84$.
    Bardzo byłoby mi miło jeśli poleciłabyś mój blog, natomiast nie muszę brać udział w losowaniu rzeczy. Dam szansę innym i życzę im powodzenia!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biorę udziału, alecz życzę powodzenia. Śliczne te sweterki w moim guście.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana! Poklikane! Te pierwsze buty ja też mam, tylko trochę wyższe :)
    Obserwujemy?
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ten 2 sweterek i 1 zestaw torebek <3 Boskie!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie buciki skradły moje serduszko!
    Co do bluzek, to moim zdaniem mają dużo lepsze niż ostatnia, ale każdemu podoba się coś innego. Lubię RoseWholeSale :) Poklikane i życzę powodzenia.

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy :) Bardzo podobają mi się świąteczne sweterki i leginsy :)
    Poklikałam :) 9.86, 7.80, 6.60, 5.60, 15.08 :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tuniczka z reniferem cudna, w oko wpadły mi bordowe mukluki prezentowane przy leginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy, najbardziej podobają mi się wzorzyste świąteczne legginsy! ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam życzę wszystkim powodzenia w konkursie ;)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek 3.54$
    Pędzle 5.09$
    Beżowa torebka 16.04$
    Botki 8.00$
    Bluza 7.80$

    Cudne ciuszki. Fajnie, że zgodziłaś się na współpracę. Mam nadzieję, że ubrania przyjdą takie jak na zdjęciach. Koniecznie napisz o tym post!!! Jeśli tak to być może zamówię coś z tej strony. :)
    Pozdrawiam
    klik

    OdpowiedzUsuń
  18. $9.86 $7.80 $6.60 $21.33 $5.60

    Śliczny jest ten sweterek szary *.*

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O jeju, ogromnie podoba mi się ta czerwona torba, jest śliczna i w dodatku nie kosztuje dużo. c:
    Czerwona torba: $11.84
    Niebieska torba: $21.33
    Kremowa torba: $16.04
    Buty z futerkiem: $15.08
    Szary sweterek: $9.86

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeci sweterek jest prześliczny ! :3

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy <3 te sweterki cudne :)
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeeju, jak ja uwielbiam ubrania z motywem świątecznym :3 Piękne rzeczy wybrałaś!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie cierpię takich "świątecznych" ciuszków. Ale buciki świetne!
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy i trzeci sweterek sa świetne!
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ;).
    $9.86;$7.80;$10.62;$5.60;$7.40
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ubrania ze świątecznym motywem! ;) Poklikane ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię ten sklep, mają naprawdę świetne rzeczy, poza tym zamówienie jest dość szybko realizowane ;) Wybrałaś fajne rzeczy, oczywiście kliknęłam, oby Ci to pomogło, Aniu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie kiczowate wzory jednak sa chetnie przez nas wybierane i kupowane :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się te granatowe torby. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo za polecenie! :) Oczywiście dzisiaj nie mogłam nie kliknąć! sweter $9.86 leginsy $6.60, $7.40, buty $8, torebka $11.84

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję bardzo za polecenie! :) Oczywiście dzisiaj również nie mogłam nie kliknąć! sweter $9.86 leginsy $6.60, $7.40, buty $8, torebka $11.84

    Może wpadniesz powdychać troszkę klimatu świąt? :) Christmas Tag

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy bardzo fajne :) Najbardziej spodobały mi się sweterki ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Te bluzki są cudne , ta 3 z reniferem , cudowna <33
    Buty też są mega
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com - Proszę o poklikanie w linki odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne te sweterki! :)

    Sweterek 1 - $9.86
    Sweterek 2 - $7.80
    Sweterek 3 - $10.62
    Buty 1 - $8.00
    Buty 3 - $12.87

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mają ciekawy asortyment :) Śliczne sweterki <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne są te 2 pierwsze sweterki. Owocnej współpracy! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję kolejnej współpracy, mam nadzieję, że również będzie udana jak w przypadku ZAFUL :)
    Dużo zdrówka Ci życzę na święta!

    Poklikałam:
    $9,86
    $7,80
    $10,62
    $6,60
    $7,40
    $5,60
    $11,84

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne ciuszki wybrałaś :) Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Juz drugi raz pisze ten komentarz bo komputer mi sie zawieszal i mam nadzieje ze tym razem w koncu sie uda, haha!
    Bardzo mi przykro kochana ze masz takie pasmo nieszczesc ale teraz idealnie cie rozumiem sama przed chwila sie wywrocilam i stluklam sobie stope i to w takim stopniu ze chodze z placzem wiec zycze sobie powodzenia na zakupach swiatecznych ktore mialam zaplanowane wczoraj! Co do kapania to tutaj tez rozumiem bo zbiornik z woda ktory mam w garderobie zaczal przeciekac i zalal wszystkie ciuchy taki przyjemny akcent swiateczny <3
    Wybralas bardzo fajne rzeczy kochana dlatego klikanie w linki to byla wrecz przyjemnosc <3
    1. Bluza z kapturem - $7.80
    2. Czarne leginsy z bialym motywem - $6.60
    3. Czarne leginsy z czerwonym motywem - $5.60
    4. Czarne buciki z czarnym futerkiem - $12.87
    5. Torebka z czerwonymi kwiatami - $11.84
    Przy okazji ta torebka z czerwonymi kwiatami jest mega przesliczna!

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne rzeczy wybrałaś Kochana! widać, że masz gust ;)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebki mnie urzekły! Oczywiście poklikane ;) Pozdrawiam! :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne ubrania! bardzo podobają mi się botki pierwsze od lewej strony :)
    http://xkareen.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania i komentowania bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger