18:46

Świąteczny czas..

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Wiem, że są osoby, które nie lubią tego okresu i chciałyby żeby szybko się zakończył. Sama przez to przechodziłam.W świętach widziałam dużo sztuczności i nie rozumiałam dlaczego niektórzy ludzie dopiero w tym czasie postanawiają być mili (nadal tego nie pojmuję).  Ale z roku na rok zaczęłam wszystko doceniać o wiele bardziej. Obecność bliskich, wspólnie spędzany czas, chwile których nikt mi nie zabierze bo pozostaną w pamięci. Życie pisze różne scenariusze. Zabiera nam ludzi, których kochamy i stawia na naszej drodze mnóstwo przeszkód. Dlatego warto na ten czas odłożyć wszystko na bok i pobyć z najbliższymi. Kto wie co będzie za rok?
 Korzystając z okazji. Chciałabym życzyć WSZYSTKIM zdrowych, szczęśliwych świąt w gronie najbliższych osób. Zero smutków a wiele radości. Aby wszystkie wasze marzenia spełniły się w nadchodzącym roku. Życzę Wam także dużo wiary w samych siebie i mam nadzieję, że nigdy się nie poddacie w dążeniu do wyznaczonych celów. 
Wesołych świąt :) :*

Zaglądnij do:

76 komentarzy:

  1. Piękne życzenia. Osobiście lubię święta, natomiast nie lubię prezentów. Jak dla mnie to zbędny dodatek. Spełnienia marzeń!
    Cieplutko pozdrawiam, Mavselina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis i pomysł na podanie linków do blogów! Chętnie je odwiedzę. :-)

    Spokojnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane,też uważam,że Święta powinny być czasem spędzonym w rodzinnym gronie a nie przepełnione sztuczności i tak jak napisałaś nikt nie wie co przyniesie los. Pozdrawiam cieplutko i życzę wesołych, pogodnych oraz spędzonych w gronie rodzinnym Świąt.

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis , ja osobiście właśnie należę do osób , ktore średnio przepadają za świetami , ponieważ jak Ty widzę w tym duzo sztuczności i nie rozumiem zmiany zachowania ludzi o 180 stopni przez kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt kochana :* :) nawzajem :*
    Wszystkiego co dobre <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie lubię okresu przedświątecznego, jak jesteśmy zasypywani masą kiczowatej dekoracji i reklam. Ale za to uwielbiam czas, jak spotykamy się całą rodziną i spożywamy wspólny posiłek.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię Święta, w tym roku prawdziwą radośc sprawia mi obdarowywanie innych. :) Wesołych Świąt tobie również!
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również życzę Wesołych Świąt spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie umiem pojąć tego czemu niektórzy ludzie dopiero w tym okresie postanawiają być mili, lecz to chyba dobrze, że chociaż w tym czasie tacy są haha Wesołych Świąt kochana!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje - zycie pisze rozne scenariusze-rok temu nie myslalam, ze te swieta spedze bez bliskiej mi osoby. Te i przyszle...
    Wesolych swiat! ❤
    https://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety .. tak już jest.
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Ja uwielbiam ten okres w ciągu roku. Doceniłam go jeszcze bardziej podczas jednych Świąt, które wraz z siostrą spędziłam między lotniskami z powodu zbyt zimowej pogody ....
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu to nic fajnego spędzić święta miedzy lotniskami...
      Dziękuję :)

      Usuń
  12. Podoba mi się ta świąteczna magia chociaż faktycznie denerwujące jest to, że niektórzy na te trzy dni stają się nieprzyzwoicie mili, a później jest jak jest.
    Tobie również życzę wesołych świąt spędzonych w miłej atmosferze ;D
    Pozdrawiam :)
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze we Wigilię dopada mnie myśl, jaka to byłam podekscytowana tym rokiem i jak się w sumie zawiodłam xD I z roku na rok moja lista życzeń się nieziemsko zmniejsza.
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co? Miałam dokładnie to samo... dla mnie święta były czymś mega sztucznym i wręcz niepotrzebnym, a teraz nie wyobrażam sobie żeby ich nie było! Uwielbiam spotkać się z rodziną, fajnie jest poczuć zapach choinki i zjeść te wszystkie pyszności ;)
    Ja życzę Ci dużo zdrowia, ciepła, samych sukcesów i wytrwałości w blogowaniu ♥
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie- talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak.. Myślę, że z wiekiem to podejście się zmienia :)
      Dziękuję!

      Usuń
  16. Świene magiczne zdjęcia, pomiem szczerze nie przepadam za tą całą gorączką świąteczną, najlepsze co jest w świętach to tylko dekoracje, może jeszcze nie jest mój czas na to by je doceni :D
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak z roku na rok ktoś odchodzi. Od dwóch lat kiedy nie ma z nami babci stawiamy jej zdjęcie i talerzyk obok.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi :( Ja się boje, że w końcu zabraknie moich dziadków :(

      Usuń
  18. bardzo ładne zdjęcia i Wesołych Świąt :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!!
    Piękne zdjęcia! Bardzo świąteczne :) Ja również zaczęłam doceniać święta. W dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy zapracowani nie mamy na nic czasu, przychodzą święta i możemy czas spędzić z najbliższymi. Ja czekam cały rok na te kilka wyjątkowe dni :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/12/w-ten-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia i klimatycznie <3
    Wesołych Świąt :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/merry-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega zdjęcia :) Ja też życzę Ci wszystkiego najjj i super prezentów :))
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie również wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne fotki i fajne przemyślenia na temat świąt! U mnie stopniowo również ulegają one zmianie! Wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za piękne życzenia. Masz rację, trzeba te Święta przeżyć wewnętrznie i się z nich cieszyć. Nie wiadomo co się kiedyś zdarzy. Także życzę wesołych Świąt i spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym roku ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    W najnowszym poście relacja ze spotkania blogerek :)
    spiked-soul.blogspot.com

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje za życzenia, również życzę Ci Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych wśród najbliższych! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też nie pojmuję dlaczego niektórzy są sztucznie mili w okresie świąt, a później już nie.
    W każdym razie, uwielbiam ten czas i klimat.
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia! Wesołych Swiąt ;)

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ważne, że chociaż raz do roku starają się być milsi niż, gdyby nie robili tego wcale. Choć wiadomo, że najlepiej by było, gdyby ludzie kochali się na co dzień... Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze to ujęłaś! Trzeba wykorzystać każdą chwilę na bycie z bliskimi, bo nigdy nie wiadomo co będzie jutro. Życzę Ci spokojnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w miłym gronie! ;)

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych świąt i udanego sylwka!:D
    Śliczne zdjęcia *-*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz rację. Z roku na rok wielu się zmienia, a bliscy odchodzą. Nie zawsze ten czas będzie spędzany w takim samym składzie. Tak naprawdę należy doceniać każdy dzień, a nie tylko te świąteczne.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  33. Mnóstwa prezentów pod zieloną choinką,
    pyszności na wigilijnym stole,
    wspaniałej rodzinnej atmosfery,
    wypełnionej melodią staropolskich kolęd,
    a także wystrzałowego, bąbelkowego Sylwestra
    i spełnienia marzeń w Nowym Roku!
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja jakos z roku na rok nie czuję tych Swiąt.. Ale mimo wszystko staram się cieszyć każdą chwilą spędzoną z bliskimi ;) Uwielbiam ubierać choinkę, dekorować dom, ale to nie tylko na tym polega magia Swiąt, to również czas dla rodziny, czas spokoju i radosci :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dlatego cieszmy się sobą, nie tylko w święta, ale każdego dnia :)
    Wesołych Świąt ! :*
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wesołych Świąt <3 '
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam, jest nawet takie angielskie powiedzenie: "Nothing will be the same in a year/ Nic nie będzie takie samo za rok". Coś w tym jest. Wesołych Świąt, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. super zdjęcia, piękne połączenia kolorów;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zawsze cieszyłam się ze świąt, jednak w tym roku jakoś ich nie czuję... Dobrze, że w pokoju stoi choinka, bo nawet nie zorientowałabym się, że już są :P
    Wesołych Świąt!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow!! Soo beautiful!!I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Merry christmas XOXO
    Kisses!!!
    Blog: www.newoutfit.blog
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit
    Instagram: www.instagram.com/milanewoutfit

    OdpowiedzUsuń
  41. WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANA! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Już po świętach, stety czy niestety, ale mam nadzieję, ze były szczęśliwe i udane :)
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam nadzieję, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy <3
    Dużo u mnie się będzie działo :P Mam nadzieję, że wszystkie zmiany będą pozytywne ^^

    games-of-form.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger