19:42

Prezenty dla NIEJ i dla NIEGO #2

Święta są już coraz bliżej dlatego chciałabym aby posty były związane właśnie z nimi. Zostało dokładnie 16 dni a ja z prezentami jestem daleko w lesie. Niby wiem co komu kupić ale muszę czekać na wypłatę ^^ Dzisiaj przychodzę do Was z drugim i ostatnim postem, który będzie zawierał pomysły na prezenty. Pamiętajcie, że to tylko propozycje. Wszystko zależy od gustu drugiej osoby. To, że nam się coś nie podoba nie znaczy, że komuś innemu by to nie przypadło do gustu. 

Dla niej:

1. Świeczki / woski - jedne z najlepszych umilaczy zimowych wieczorów. Potrafią nadać niesamowity klimat. Na pewno nie jedna osoba byłaby zadowolona z takiego prezentu. (źródła zdj: goodies: tu i tu)
2. Biżuteria - kobiety uwielbiają dodatki. Ładna bransoletka z zawieszką lub delikatny łańcuszek idealnie spełni się w roli podarunku. Można nawet wygrawerować coś specjalnego. (źródła zdj: lilou: tu, tu i tu)
3. Kuferek / szkatułka - przyda się jako organizer nie tylko na biżuterię ale także na wszystkie akcesoria kosmetyczne. (źródła zdj: ladymakeup tu oraz tchibo tu)
4.Kosmetyki - ja nie jestem przekonana do tego prezentu gdyż zawsze można nie trafić kolorem lub po prostu wybrać produkt, którego dana osoba nie lubi ale przeglądając inne blogi zauważyłam, że wiele osób ucieszyłoby się np. z paletek. (źródła zdj: rossmann: tu, tu i tu)
5. Kubki - ostatnio były zwykłe więc czemu by pominąć te termiczne. Idealnie sprawdzi się gdy w zimny dzień trzeba czekać na autobus lub iść do szkoły. (źródło zdj: empik tu i home&you tu)

Dla niego :
  
1. Płyty - jeśli wiesz jaki gust muzyczny ma osoba, którą chcesz obdarować i czyim jest fanem to warto zakupić ten oto prezent. (źródło zdj:empik tu, tu i tu)
2. Ciuchy - najczęściej kupowane prezenty dla mężczyzn. Koszule, bluzy, swetry ich nigdy za wiele! (źródło zdj:risardi tu oraz dstreet tu)
3. Bon - ekstremalny skok, lot szybowcem, degustacja win/piw albo "wycieczka" po escape room? Może raz na jakiś czas warto postawić na taki podarunek, który z pewnością sprawi dużo frajdy i zostanie w pamięci.  (źródło zdj: prezentmarzeń tu i tu)
4. Maszynki elektryczne - zdecydowanie są lepsze od zwykłych jednorazowych maszynek.  (źródło zdj: avans tu oraz ceneo tu)
Zdjęcia nie są moje dlatego podaje ich źródła.  

64 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje :-)
    Pozdrawiam i zapraszam również na mojego bloga
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te kuferki to bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że dziewczynom jest o wiele łatwiej coś dać z facetami zawsze problem więc pod tym względem pomocny post :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Great selection dear

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ma problem co kupić facetowi, nie ważne czy to tato wujek kuzyn itp. Choćby nie wiem jak byli mi bliscy mogę stać przed półką z milionem fajnych prezentów i nie będę potrafiła zdecydować, co ich ucieszy...

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły , na pewno skorzystam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pomysły, ja chyba lubię najbardziej dostawać bony upominkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły, chyba się zainspiruję. Pozdrawiam cieplutko<3

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły ;) ja już pomału zamawiam prezenty ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły :) ja mojemu chyba kupie maszynkę elektryczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na prezentach dla mężczyzn się nie znam, ale przysięgam z ręką na sercu, że każda dziewczyna będzie zachwycona jakąś prostą bransoletką czy łańcuszkiem :)

    Może wpadniesz na chwilkę dzieciństwa? :) Disney on Ice

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze jest ten problem z prezentami 'dla niego', a kubki termicze... uwielbiam, najlepszy wynalazek :)

    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty "dla niej" zdecydowanie trafne, takie klasyki :) Z tymi mężczyznami za to trudnej bywa :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla taty nie mam pojęcia co kupić, jedną część mam już kupioną, ale chce jeszcze coś zrobic :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już zaczęłam się oglądać za prezentami dla bliskich, ale jeszcze nic ciekawego nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje Kochana, obserwuję- świetny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkatułka to byłby najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post, like it :)

    http://mensfashionobsession.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świeczki, woski - O tak:) biżuetria, kuferek, kosmetyki:D Cudowne prezenty:) No i kubeczki i ciuszki:D Nie można dostać nic lepszego:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uważam, że kosmetyki nie są najlepszym pomysłem na prezenty :) Lepiej dać komuś bon do sklepu kosmetycznego.
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jesteś jedyna, ja jeszcze sama nie mam prezentów dla bliskich. Fajne propozycje.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobre pomysły, najbardziej mi się spodobał ten z Escape Room'em. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Swojemu musze kupic maszynkę elektryczna :) a ja zawsze sie ciesze z kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post, szczególnie podobają mi się kubki termiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetne pomysły! Bardzo przydatny post!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga dzisiaj dodałam przepis na zdrowe pierniczki, liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe rady. Myślę, że z czegoś skorzystam. Zwłaszcza z rad dla niego ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pomysły na prezenty! Do tego dodałabym jeszcze książki;-)
    xoxo,
    Proszę o pomoc w klikaniu w linki:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/12/beautiful-lady-autumn-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne propozycje ! Z chęcią skorzystam z podpowiedzi, bo nigdy nie wiem co kupić bliskim :p
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post, naprawdę :) ja nadal z prezentami w lesie :/
    Zapraszam na mój blog http://cattleyapaulina.blogspot.com/?m=1
    Może obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ponownie cudowne pomysły! :) Dzisiejszym moim faworytem jest kuferek, sama chciałabym taki dostać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja do zdecydowanie mogłabym od każdego dostać świeczki ♥
    Biżuteria jest świetną sprawą. Zazwyczaj kobietą właśnie funduje coś z błyskotek. :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły na prezenty :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię czytać takie posty, ładnie zrobiony ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Z kosmetyków czy kubka termicznego ucieszyłabym się najbardziej :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj marzy mi się taki kuferek na biżuterię. Zostawiam obserwatora, będę zaglądać tu częściej.
    Pozdrawiam,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo fajne propozycje przydadzą się bo jeszcze nie mam wszystkich prezentów :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne inspiracje !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiem dlaczego ale zawsze jest mi trudno kupić coś chłopakowi lub jakiemukolwiek facetowi! Nigdy nie mam na taki prezent pomysłu

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie wiem co kupić na święta
    Największy problem mam zawsze, żeby kupić dobry prezent za 20 zł.do szkoły dla koleżanki czy kolegi. Twoje pomysły są oryginalne dzięki

    http://owszystkimslowkillka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe pomysły na prezent. :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wychodzi na to, że bardziej wychodzę jako mężczyzna XD
    bardziej byłabym zadowolona z płyty, zamiast swieczki, ale to oczywiste ze każdy ma swój gust i upodabania. Najważniejsze abyśmy dobierali prezent dla danej osoby pod nią, tak aby jak najbardziej trafić w 10 :)

    pozdrowionka, wesołych!
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście płyty dla kobiet też są dobrym pomysłem ale jak wiadomo facetowi trudniej coś wybrać więc umieściłam to przy nich :D

      Usuń
  42. Fajne pomysły, dostałam kuferek rok temu tyle że na urodziny, bo również mam w grudniu. Myślę nad prezentem dla chłopaka więc skaczę po różnych stronach w poszukiwaniu inspiracji. Chciałabym kupić sweter, ale jestem wybredna i nie znalazłam nic odpowiedniego.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysły, ja to bym mogła same świeczki dostać haha :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cóż za pożyteczny post! Ja lubię dostawać kosmetyki kąpielowe, są różne fajne zestawy. Niby wg Savoir Vivre dać komuś "mydło" to nietakt ale w dzisiejszych czasach, zestaw składający się np z żelu pod prysznic, peelingu, mydełka i np ręczniczka do twarzy - jest moim zdaniem najlepszym prezentem dla kobiety!^^ Obserwuję!^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojojoj, takie posty to niedługo zawładną blogosferą. Nie jestem fanką świąt ani niczego co z tym związane. Uważam też, że obyłoby się bez prezentów. ;p

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  46. ja ostatnio miałam urodziny i dostałam właśnie taki kubek termiczny, fajna sprawa :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam obdarowywać moich bliskich prezentami, ale co roku mam dylemat jaka rzecz sprawi im przyjemność i z której będą się cieszyć. Dlatego bardzo fajny pomysł z tymi propozycjami. Osobiście lubię dawać coś co zrobię własnymi rękami lub sama ułoże jak na przykład ramka ze zdjęciami. :)

    W wolnej chwili zapraszam na mój blog, który teraz jest już w świątecznym klimacie. :D
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świeczki bym chętnie przygarnęła <3

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne pomysły, szczególnie z tymi pomysłowymi bonami - osobiście również nie miałabym nic przeciwko voucherowi na escape room, tak jak napisałaś - wspomnienia z takiego wypadu są gwarantowane :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Dostałam od mamy i taty płytę swojego ulubionego zespołu hahah
    Świetne pomysły, sama byłabym zadowolona jak bym dostała świeczkę bo je uwielbiam
    http://znak-interpunkcyjny.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kosmetyki i biżuteria to zdecydowanie coś co lubię ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne pomysły na prezent.Jednak ja zawsze staram sie dać coś wyjątkowego coś od serca.Może nie własnoręcznie robione ale naprawdę sie staram by prezent był co roku inny.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  53. Great post!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Pędze mi sie bardzo podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe propozycje :) Te kubki termiczne wciąż mnie kuszą i chyba sobie taki kupię. Mam już prezent dla chłopaka, ale chcę mu kupić coś jeszcze i wziąć szukam inspiracji na ten prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja bym chciała taki kuferek :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów - przeglądając kilkanaście postów, widzę, że warto <3

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger