18:43

Paczka ZAFUL

Hej. Na początku przepraszam, że wczoraj nie pojawił się żaden post. Do tej pory systematyczność była moją mocną stroną. Niestety wczoraj gdy chciałam przygotować posta nie mogłam się skupić. Choroba mnie rozłożyła i jedyne o czym myślałam to o moim ciepłym łóżku.  Ale dzisiaj o czymś innym. Jak niektórzy z Was wiedzą ok. miesiąc temu dostałam propozycję współpracy z Zaful. Dla wielu blogerek jest to bardzo dobrze znany sklep internetowy. Zanim zdecydowałam się podjąć z nimi współpracę poczytałam trochę opinii oraz przeglądnęłam ich asortyment. Długo zastanawiałam się co wybrać, gdyż na tej stronie jest mnóstwo rzeczy, które przypadły mi do gustu. 
Ale od początku. Przesyłka była podzielona na dwie paczki. Jedna szła do mnie 3 tygodnie natomiast druga tylko 2. Wszystkie rzeczy były w osobnych "woreczkach" a dodatkowo owinięto je w folię bąbelkową. Wielkim plusem było to, że przesyłki (mimo, że darmowe) miały swój numer nadania dzięki czemu mogłam śledzić ich podróż. 
 Co więc znalazło się w moim zamówieniu? 
Bordowy sweterek był moim pierwszym wyborem. Bardzo mi się spodobał  i postanowiłam go zamówić. Mimo, że ma bardzo przyjemny materiał to nie założę go gdyż niestety ale okazało się, że jest on coś w stylu "crop top". Oczywiście wina leży po mojej stronie. Wymiary się zgadzają. A więc dlaczego tak wyszło? Ponieważ jestem geniuszem i często miewam zaćmienia mózgu czyli po prostu źle zmierzyłam swój tułów :D Jeśli ktoś by chciał ten sweterek chętnie go wyślę za darmo!
Torebka. Kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie moja. Pewnie tego nie wiecie ale jestem zakochana w Anglii a dokładnie w Londynie. Wzór wprost stworzony dla mnie. Mam nadzieję, że długo mi posłuży bo wygląda na dobrze wykonaną a brakowało mi torebki do której będę mogła wsadzić tylko telefon, chusteczki i portfel. 
Kolejnym moim wyborem były pędzle do których dodatkowo dostawało się Beauty Blender i Brush Egg. Pierwsze moje wrażenie jest pozytywne. Włosie pędzelków jest delikatne i przyjemne w dotyku. Beauty Blender już miałam tylko, że w kształcie gruszki i byłam bardzo zadowolona. Ten jest większy, bardziej mięciutki i lepiej się go trzyma.
Zegarek zamówiłam z myślą o siostrze. Na początku bałam się, że nie dojdzie przed świętami jednak nie potrzebnie gdyż czekałam na niego ok 2 tyg. Chciałam żeby był w miarę klasyczny i nie miał wymyślnych wzorków. Zegarek przyszedł identyczny jak na zdjęciu. Wiem, że za taką cenę nie ma co się spodziewać cudów jednak mam nadzieję, że jakiś czas wytrzyma. Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze :)

Bardzo proszę o kliknięcia. 
Osoby, które podadzą 4 ceny zostaną polecone w następnych dwóch postach :)

38 komentarzy:

  1. Mam wiele rzeczy od tej firmy. Bardzo ją lubię :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przygarnęła pędzelki xd
    Cieplutko pozdrawiam!
    mój blog- M A V S E L I N A

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłaś baardzo ładne rzeczy, więc niech się dobrze sprawują! Ceny: $41.99 $ 21.99 $8.21 $3.67

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten sweterek. 41,99$, 21,99$, 12,69$, 16,99$, poklikałam, mam nadzieje, że pomogłam. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja paczka została wysłana 2 grudnia i z tego, co widziałam już jest w Czechach, więc mam nadzieję, że przed świętami dojdzie :)
    Świetne rzeczy wybrałaś! Szkoda, że sweterek okazał się za mały :/
    Torebka rzeczywiście piękna!
    Poklikałam we wszystkie linki:)
    14,99 $, 8,21 $, 3,67 $, 41, 99 $, 21,99$, 12,69 $, 16,99 $ :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio coś właśnie wszyscy chorują. Ja teraz też siedzę w domu chora, z tym że czuję się nieco lepiej i mam chwilę właśnie na bloga :P
    Śliczny sweterek ;3

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Zaful to naprawde swietny sklep a ich jakosc jest naprawde bardzo dobra! <3 Oj to zdrowiej kochana bo jak wiadomo zdrowko jest najwazniejsze!
    Poklikalam <3
    buciki - 41.99$
    koc syrenka - 21.99$
    koronkowy kombinezonik - 12.69$
    Sweter choker (ktory osobiscie posiadam i mega polecam <3) - 16.99$
    Pozdrawiam <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy!
    Poklikałam - $14.99, link do torebki przeniósł mnie do ogólnej strony z torebkami, $8.21, $3.67 :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co słyszałam, to strona jest ostatnio bardzo chwalona! Świetne zamówienie! poklikane
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ten sweterek nie jest na Ciebie dobry, bo jest naprawdę śliczny, tak jak pozostałe rzeczy. :) Poklikane, ceny nie po kolei: 14.99$ 8.21$ 3.67$ 41.99$ 21.99$ 12.69$ 16.99$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter jest prześliczny! Szkoda że ci nie pasuje :/

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście, pomagam-klikając :)
    Lubię produkty firmy Zaful, jak dla mnie są dobre jakościowo.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham bordowy <3 Mogłabym ci ukraść ten śliczny sweterek ;D Hehe.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny sweterek, kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja aktualnie czekam na jedne chińskie pędzelki, opinia o nich na pewno pojawi się na blogu. Brush Egg to genialny wynalazek i muszę w końcu go zakupić, bo mycie pędzli to jakaś tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zamówienie! Uwielbiam kolor bordowy, więc sweterek strasznie mi się podoba, szkoda, że nie jest na Ciebie dobry :/ Jeżeli chodzi o nie mierzenie rzeczy, to mam tak samo! :D
    Poklikałam :) 41,99$, 21,99$, 12,69$, 16,99$, 8,21$ i 3,67$
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny sweterek :) Uwielbiam takie kolory! :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweterek jest cudowny! Chętnie bym go przygarnęła, jak dla mnie jest świetny, do tego ten kolor :D Zegarek również bardzo ładny :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam takie pytanie
    Czy mogłabyś napisać jak sprawdzają się te pędzle po dłuższym używaniu?
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Napiszę jak tylko trochę ich poużywam :)

      Usuń
  20. Słyszałam już o tym pędzelkach i kolejna osoba je już poleca. Może się na nie skuszę.

    Pozdrawiam kochana :*
    glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. $8.21 $3.67 $21.99 $12.69

    Świetne rzeczy wybrałaś :) Najlepszy jest zegarek ;) ^^

    http://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi, I follow you :) happy days

    http://gozdeninevinden.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się czaje na takie pędzelki:D wiecznie mi ich barkuje:) jajeczko do mycia też muszę kupić tylko ceny u nas są zabójcze;/ Bardzo ładny kolor sweterka i super zegarek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sweterek, może go jednak założysz ;) poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane, ceny: buciki - $41.99; kocyk syrena - $21.99; kombinezon - $12.69; sweterek z chokerem - $16.99.
    Pędzle *-* Ich nigdy za dużo ;) Do mnie też już leci kolejny zestaw ;) Co do BeautyBlendera to mam jego odpowiednik z Donegal i na razie zostanę mu wierna ;)
    Zegarek bardzo elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek piękny! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te chinskie strony maja własnie bardzo fajne niektóre pędzelki! :)

    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy :)
    Poklikałam! 14.99 8.21 3.67 41.99
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super sweterek, a zwłaszcza kolor i ciekawa torebka :)
    $12.69
    $21.99
    $16.99
    $41.99

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawe rzeczy. Ostatnio zamówiłam pędzle z chińskiej stronki i naprawdę dają radę. Nie warto przepłacać. PS. Śliczny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek ma prześliczny kolor i szkoda, że jednak w nim nie pochodzisz :( Zegarek też bardzo mi się podoba, bo jest klasyczny. Zamówiłam podobne pędzle, ale za bardzo z nich nie korzystam, chyba nie umiem się nimi obsługiwać :D
    41,99$, 12,69 $ (prześliczny kombinezon), 16,99$, 8,21$.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Najbardziej spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie pogardziłabym zestawem pędzli. Takie akcesoria zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger