15:46

Goodbye 2016... Hello 2017!

Leżąc sobie z laptopem, pod cieplutką kołderką do mojej głowy napływa mnóstwo myśli jednocześnie. "Coś" każe mi przeanalizować cały rok 2016. Cofam się w wydarzeniach i jestem w lekkim szoku jak to szybko minęło.  W moim życiu wydarzyło się wiele chwil/momentów, które zapamiętam na bardzo długo a także zmieniło się prawie wszystko. Prawie. Bo czuję, że ja pozostałam taka sama. Może tylko stałam się bardziej śmielsza. Ale, hej! To jest akurat plus. Nigdy nie robiłam podsumowania za miniony rok ani nie spisywałam swoich postanowień gdyż zawsze starałam się wszystko na bieżąco spełniać. Jednak tym razem prawdopodobnie będzie inaczej. Ale o tym już w następnym poście.
Ten post piszę z jednodniowym wyprzedzeniem. W czwartek wyjeżdżam nad Solinę. W te dni chcę odpocząć, zebrać myśli a także spędzić miło czas z moim chłopakiem.  Nie wiem czy będę miała dostęp do internetu dlatego korzystając z okazji..
Chciałabym życzyć każdemu z osobna aby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego. Dużo zdrowia - bo to najważniejsze! Pomyślności i szczęścia w życiu. Uczniom i studentom życzę jak najlepszych wyników w nauce! Blogerom prawdziwych czytelników i kreatywności. Osobom pracującym spełnienia zawodowego i jak najlepszej płacy. A wszystkim dodatkowo mnóstwa motywacji i chęci w dążeniu do wyznaczonych celów. Pamiętajcie, że marzenia są do spełnienia wystarczy tylko chcieć! :)
Do zobaczenia w 2017 roku!! :*
Zdjęcia pochodzą m.in z weheartit, tumbrl, google i nie są moją własnością.
Kolaże robiłam sama. 

45 komentarzy:

  1. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie udany i dobrze, że w tym wszystkim pozostałaś sobą, to jest najważniejsze! Udanego Sylwestra nad Soliną, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń w tym nowym roku! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co dobre w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję , że miło spędzisz czas z chłopakiem i wypoczniesz ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na pewno jakieś postanowienia sobie zrobie ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ja zauważyłam, że zaledwie przez ostatnie miesiące bardzo się zmieniłam. Na pewno na plus :)
    Wszystko co najlepsze Kochana ! Spełnienia najskrytszych marzeń, szczęścia i zdrówka ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia *.*, Koniec grudnia i początek nowego roku zawszę składania mnie do analizowania roku. Lubię wtedy przeglądać stare zdjęcia i obmyślać nowe plany na nowy rok :) Ciekawy wpis ( jak zawsze! ^^) Szczęśliwego nowego roku! ;*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też Ci życzę prawdziwych czytelników i wszytkiego najlepszego!! :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze bedziesz sie mega dobrze bawila! <3
    Zycze ci kochana aby rok 2017 byl jeszcze lepszy samych sukcesow i zebys stala sie jeszcze smialsza i pewna siebie bo w koncu to dobre cechy! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę ci spełnienia wszystkich marzeń. Żeby blogowanie było przyjemnością. Żeby ten rok było po prostu dobry i szczęśliwy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego, oby 2017 był lepszy od 2016 ;*
    Mi także ten rok zleciał bardzo szybko...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam też nigdy nie przepadałam za podsumowaniami... i mi ten rok minął strasznie szybko... Dziękuje za życzenia, miłego wypoczynku z chłopakiem, ale też szalonego 2017 roku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzajemnie życzę Ci wszystkiego co najlepsze, jeszcze lepszego nastawienia, kreatywności, zdrówka, jeszcze więcej miłości oraz spełnienia i siły!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę świetnej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego roku!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nad Soline! Też bym chętnie pojechała. Uwielbiam to miejsce.
    Ja nigdy nie robiłam takich list lub postanowień. Rok temu stwierdziła, że mogłabym wymyślić jakieś ciekawe postanowienia. Takie poważne i śmieszne, takie wyzwanie. Spodobało mi się i w tym roku robię to samo..i może za rok też.

    Życzę miło spędzonego czasu :* i Szczęśliwego Nowego Roku <3

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I wish you a great 2017.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny mix inspiracji :))
    cieszę się, że to już koniec roku... niby wydarzyło się w nim wiele ciekawych rzeczy, ale chcę zacząć 2017 inaczej. Chciałąbym być lepszą sobą, a liczę, że uda mi się to łącznie ze zmianą daty :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również rok 2016 zleciał bardzo szybko, a szczególnie 6 ostatnich miesięcy :) Ja również Ci życzę, aby rok 2017 był lepszy od 2016, dużo szczęścia i zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego wyjazdu! Mam nadzieję, że odpoczniesz i spędzisz ten czas najlepiej jak możesz :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego Nowego Roku <3 Dużo zdrowia na nadchodzący Rok <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Śliczne są te wszystkie pastelowe kolorki! Aż chce sie czytać i miło się czyta.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    zosiaadam2305.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Robienie podsumowań jest trudne - przekonałam się o tym pisząc takowe na blogu. Powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego Nowego Roku :) Wypocznij dobrze :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tobie również życzę szczęścia, zdrowia i coraz więcej sukcesów! :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki super wpis <3
    No to szczęścia w 2017 :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Udanego wyjazdu i szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Proszę Cię o kliknięcia w linki w moim najnowszym poście. :)
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnie zdanie jak najbardziej trafne :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku, wytrwałości :)

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy od poprzedniego. Tobie też życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku. Osobiście cieszę się, że zeszły rok dobiegł końca i mam wielką nadzieję, że nowy, 2017 będzie o niebo lepszy.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet nie wiem kiedy ten rok minął. Szczęsliwego Nowego Roku! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Super to napisałaś! Miłego pobytu oraz szczęśliwego nowego roku! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za życzenia super zrobić takie podsumowanie wgl jak dla mnie to był mega słaby rok dla mnie szkoda, że zaczynając rok z pewnymi osobami to z nimi nie kończymy tego roku przykre. :(
    http://xwxeed0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dokładnie zgadzam się z Tobą. Marzenia są do spełnienia tylko trzeba tego chcieć :p Życzę miłego wypoczynku w Solinie :) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczęśliwego Nowego Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tobie też życzę wszystkiego dobrego!
    Warto czasem sobie postawić jakieś cele i zrobić podsumowanie roku :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz racje! Marzenia się spełniają, trzeba tylko chcieć i działać. Mam nadzieje, że udał Ci się sylwester i że dobrze się bawiłaś. Życzę Ci samych radosnych chwil w 2017 roku oraz motywacji do pisania postów! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;)

    www.moda-eny.blog.spot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Właśnie, spełniać swe marzenia to szczyt szczęścia, także i Tobie tego życzę z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger