15:46

Coś o współpracach | ZAFUL Wishlist

 Mam nadzieję, że te święta spędzacie w wesołym rodzinnym gronie. Pamiętajcie by docenić obecność naszych najbliższych a nie tylko cieszyć się z prezentów :)
Jeszcze raz zdrowych i radosnych Świąt!  
Jak możecie się domyślać dzisiaj opowiem o moim podejściu do współprac i co nieco o firmie  Od kiedy zaczęłam prowadzić bloga dostałam kilka/naście propozycji z ok. 15 stronami. Tak. Liczyłam żeby Was nie okłamać (btw nawet nie wiedziałam, że tego tyle było). Nie. Nie podęłam współpracy z każdymi. Uważam, że takie propozycje są fajnym dodatkiem oraz w pewnym rodzaju nagrodą za pracę włożoną w blogowanie. Jednak gdy decydujemy się na współpracę musimy pamiętać o tym, że kilka postów trzeba poświęcić na promowanie lub wyrażenie swojej opinii na temat produktów, które otrzymaliśmy. Nie czułam potrzeby, żeby realizować je wszystkie. Dlatego do tej pory podjęłam siedem współprac. Trzy z nich polegały na jednorazowym zareklamowaniu strony, jedna trwała kilka miesięcy. A pozostałe? Jest za wcześnie by o nich mówić. Gdyż na nie zdecydowałam się w listopadzie/grudniu. 
   KLIK                                        KLIK                                           KLIK
Na ten czas mogę powiedzieć, że udało mi się, dzięki Wam oczywiście(!), współpracować po raz drugi z firmą ZAFUL. Nie ukrywam, że się ciesze bo według mnie mają bardzo bogaty i ciekawy asortyment. Wiele rzeczy tam mi się spodobało i znalazło się na mojej liście ulubionych. Kontakt jest wzorowy. Odpowiedź otrzymujemy bardzo szybko, przeważnie w godzinach 4-8.30. Każdy krok jest dokładnie wytłumaczony. Plusem jest też to, że od 30$ mamy darmową wysyłkę i zawsze dostajemy numer nadania.  Paczuszka jest starannie zapakowana by nic się nie poniszczyło i nie idzie dłużej niż 21 dni. Spośród mojego poprzedniego zamówienia trzy rzeczy bardzo przypadły mi do gustu a sweterek niestety był za krótki ale to ja źle zmierzyłam bo był on w stylu "crop top". Jeśli chcecie zobaczyć moje perełki z Zaful to zapraszam na mój profil Z-Me (klik)
  KLIK                                               KLIK                                                KLIK

 KLIK                                            KLIK                                      KLIK

Dziękuję kochani za Waszą wcześniejszą pomoc :)
Koniecznie zajrzyjcie w zakładkę "Polecane blogi" :)

59 komentarzy:

  1. Zaful jak dla mnie jest świetną stronką, mają bogaty asortyment! :D Wesołych świąt życzę <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do tej pory miałam 6 współprac :)
    uwielbiam Zaful, mają świetne rzeczy i super jakość :)
    Wesołych świąt!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna torebka od razu przykuła moją uwagę :) i cena 27 $ nie jest zbyt wygórowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, także uważam, że spędzanie czasu w rodzinnym gronie jest ważniejsze od prezentów! Zaful to bardzo fajna stronka, zamawiałam kiedyś stamtąd i wszystko było ok ;) Obserwuję i zapraszam na mój nowy blog: http://lil-unsteady.blogspot.com/
    Wesołych świąt x

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje tylu współprac! Musiałaś wiele czasu poświęcić w bloga, skoro tyle firm zaproponowało ci współpracę. Efekty widać w postach :)
    Życzę Ci, aby i w nowym roku będziesz dostawac kolejne, coraz to korzystniejsze oferty od firm, powodzonka!
    pozdrowionka, poklikałam w kilka linków
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z współpracą:)
    https://evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka rzeczy z tego sklepu i okazały się całkiem fajne. Tylko raz przydarzyła się wtopa, bo zdjęcie produktu nie odzwierciedlało wzoru faktycznego. Obecnie czekam na kolejną przesyłkę. Mam nadzieję, że szybko dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zaful mają fajne sweterki, mam kilka i naprawdę są dobrej jakości ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładne rzeczy ! *.*
    życzę wesołych Świąt :D
    obserwuję i pozdrawiam^^
    pinkberry01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się zaful ma cudowny asortyment i raczej każdy znajdzie coś dla siebie:) Co do paczek to również nie da się narzekać bo wszystko jest starannie zapakowane i nigdy nie ma z nimi problemów.
    Pozdrawiam.

    Millie Matyska, mój blog zapraszam! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ciekawy wpis! Współpraca jest to fajna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Współpracuję z nimi :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ze współpracami miałam podobnie. Dostałam kilkanaście propozycji (od dwóch firm nawet się podwoiły), ale podjęłam łącznie 8 (3 jednorazowe). Nie warto współpracować z 10 firmami naraz, bo nasz blog będzie wtedy praktycznie stroną z reklamami, a nie o to chodzi :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając inne posty dość często widzę rzeczy z Zaful i uważam, że są prześliczne! Już klikam !
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszalam o współpracy z ZAFUL, życzę Ci powodzenia :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podobają mi się te torby :D
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy. Wesołych Świąt x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy i gratuluję nawiązanych współprac! :)

    Viena

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne torby, poklikane! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaful ma bardzo fajne warunki współpracy i faktycznie ekstra kontakt. Czekam już na 4 paczkę ;) Zapraszam do siebie na recenzje ich produktów ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również dostałam kilka rzeczy od Zaful i jestem bardzo z nich zadowolona :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję współpracy!
    Wpadnę na tą stronkę ;)

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I.. szczęśliwego nowego roku Kochana !!!
    Buziaki wysyłam serdeczne ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - propozycje sylwestrowe;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ciagle dostaje propozycje jakichs wspolprac ale mysle ze na razie to nawet nie jest moj czas aby sie w to bawic. Odkladam sobie to w czasie, moze kiedys moj blog bedzie mogl dobrze poradzic sobie ze wspolpracami. Pozdrawiam i zycze wystrzalowego sylwestra

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzecia bluzka jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy wybrałaś :) Wszystkie trzy bluzki/sweterki są świetne :)
    Poklikałam :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście współprace to taki gratis do naszego bloga i docenienie naszych starań, lecz owszem nie na wszystko powinniśmy się pisać tylko przejrzeć na spokojnie oferty, opinie i porozmawiać z naszym "opiekunem".
    Ja natomiast nadal czekam na paczuszkę od ZAFUL i mam nadzieję, że na dniach dojdzie.
    Poklikałam we wszystko szczerze:) Cieszę się, że współpraca jest owocna :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie się zgadzam, że nie warto przyjmować każdą propozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze body i sweterek są mega! :) Już od dawna takie mi się marzą, ale nigdzie ich nie widziałam w sklepach :(
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, 15 to niezła liczba! :)
    Ja niedawno też nawiązałam współpracę z Zaful, czekam właśnie na paczkę, mam nadzieję, że i mi uda się nawiązać stałą współpracę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się, że zdecydowałaś się podjąć współpracę z tym sklepem, ponieważ ma naprawdę fajne rzeczy, też byłam zadowolona z paczki od nich :) Co do Twoich "łupów" to bardzo podoba mi się Twoja torebka z Londynem w tle ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. mam podobne podejście do współprac :) są fajnym dodatkiem ;)
    również lubię sklep Zaful :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie pędzle oraz bordowy sweterek skradły moje serce. Być może to przez moje zamiłowanie do makijażu ostatnimi czasy. A kolor bordowy zawsze kojarzył mi się ze świętami i zimowym czasem. To mój ulubiony kolor zaraz po fiolecie.

    Anita.
    http://niutta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo się cieszę, że kolejny raz Ci się udało współpracować z Zaful! Sama też mam przyjemność z nimi współpracować i ze wszystkim się zgadzam! Naprawdę rewelacja! :)
    Oczywiście chętnie poklikałam :* 13.99$ 15.49$ 16.99$ 27.49$ 39.99$ 27.49$ 2.73$ 12.99$ 6.49$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie że otwarcie mówisz o współpracy no i że nie zgadzasz się na wszystkie propozycje. To sie ceni! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie jestem pewna, ale czy zmieniałaś coś w estetyce bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas staram się coś zmieniać :)

      Usuń
  39. Ten szary sweterek jest boski. Chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Pędzelki mają super trzonki! Mi jednak, jak zwykle zresztą, najbardziej wpadły w oko torebki... a szczególnie ta jedna - duża czarna. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Ja też ostatnio wprowadzam się w świat współprac i rozpoczynam z firmą Zaful, obecnie czekam na swoją paczkę. Właśnie ja też dopiero po chwili zwróciłam uwagę na tabelkę rozmiarów, gdzie podane są wymiary ubrań! Taki szczegół, ale jednak ważny :)



    Pozdrawiam cieplutko ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    U mnie na blogu trwa rozdanie, zapraszam do udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję współpracy :) Poklikałam
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Poklikałam. ♡♡♡ Fajnie, że masz współprace, ja muszę jeszcze poczekać. Ładny blog. Obserwuje.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo przydatny post! Mogłabyś kiedyś napisać jakiś o innych współpracach? Oczywiście ubrania przepiękne :)Zapraszam do siebie:
    http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę jeśli podejmę jakąś dłuższą współpracę :)

      Usuń
  46. Bardzo fajne rzeczy :D Może się na coś skuszę Przy okazji zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam i z chęcią poznałabym jakieś opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Spodobał mi się trzecie sweterek <3 - 16,99
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne są te torebki ^^ Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ^^
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Spodobała mi się trzecia bluzka i plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Współpracę traktuje jako nagrodę i wyróżnienie :)
    Wcześniej jako początkująca blogerka zgadzałam się na większość współprac, teraz, gdy do tego dojrzałam wybieram te najlepsze oferty :D
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Sweterki i body - przepiękne ♥

    XOXO
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne te sweterki:) no i oczywiście torebki i plecak. No i te pędzle... ahhh:) cudo:)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger