17:10

Nowa seria! Filmy #1

Seria postów w konkretnym kolorze już się zakończyła. W listopadzie mogliście zobaczyć podsumowanie. (Kto przegapił to zapraszam tutaj (klik)). Cieszę się, że była pozytywnie odbierana przez cały czas jej trwania. Dzisiaj rozpoczynam nową serię. Tym razem będziecie mogli poczytać kilka słów na temat filmów, które mi się spodobały. Posty będą pojawiać się co miesiąc lub co dwa.
Dramat
"3096 dni"
"Wiedeń, marzec 1998. Dziesięcioletnia Natascha idzie do szkoły. W pewnym momencie tuż koło niej zatrzymuje się biały samochód. Kierowca, bezrobotny inżynier Wolfgang Priklopil, wciąga ją do środka i wywozi na obrzeża miasta, do swojego domu. Nie chce okupu – chce, aby dziewczynka stała się jego wyłączną własnością na zawsze. Pod garażem jest już przygotowana piwnica o wymiarach 2 na 3 metry. W tym pomieszczeniu Natascha spędzi kolejne 8 lat swojego życia".

Film oparty na faktach. "3096 dni" oglądałam kilka razy i zawsze pozostawiał we mnie dziwne uczucie. Nie da się ocenić tego filmu. Ta historia jest prawdziwa i tak naprawdę kto nie doświadczył tego to nigdy nie zrozumie jakie to jest ciężkie i jak to potrafi zryć psychikę a nawet całe życie (ja również). Nie należy on do lekkich filmów ale zdecydowanie polecam!
Melodramat
"Wciąż ją kocham"
„Dear John” to kolejna adaptacja książki Nicholasa Sparksa. Opowiada historię 23-letniego chłopaka Johna Tyrce (Channing Tatum), który zaprzyjaźnia się z nowo poznaną dziewczyną Savannah ( Amanda Seyfried ). Wkrótce ich przyjaźń przeradza się w głębsze uczucie, jednakże na skutek napiętych relacji z ojcem, John wstępuje do armii amerykańskiej. Czy wiążące ich uczucie ma szansę przetrwać próbę czasu? „Dear John” to romantyczna opowieść o miłości, poświęceniu i przeciwnościach losu. "

"Wciąż ją kocham" to film do którego lubię wracać. Choć czytałam książkę i była naprawdę dobra to wolę jej ekranizację. Mimo, że nie jest on na najwyższym poziomie to w jakiś sposób mnie ujął. Historia, która za każdym razem pozostawia we mnie dziwne, mieszane uczucia. Co wydarzyło się później? Czy ta miłość przetrwała? Czy dali sobie szansę? Tego się niestety nie dowiem...
Akcja
"Legion samobójców."
"Tajna agencja rządowa A.R.G.U.S pod kierownictwem Amandy Waller (Viola Davis), tworzy drużynę o nazwie "Suicide Squad" składającą się z najgorszych przestępców na święcie. W skład zespołu wchodzą między innymi takie postacie jak szalona Harley Quinn (Margot Robbie), Enchantress (Cara Delevingne), Deadshot (Will Smith), Katana ( Karen Fukuhara) i szef oddziału Rick Flagg (Joel Kinnaman). Drużyna "Suicide Squad" ma wykonać niebezpieczną misje zagrażającej ich życiu, zamian za zredukowanie wyroków."

Na tym filmie byłam w kinie wraz z chłopakiem. I wszystko byłoby okey gdyby nie osoby, które przyszły sobie w to miejsce chyba tylko pogadać. No ale nie o tym. Film jest fajny. Można się momentami pośmiać. Oczywiście najbardziej spodobała mi się postać grana przez Margot Robbie. Podobno ma wyjść druga część. 
Horror 
"Obecność 2"
"Lorraine i Ed Warren udają się do północnej części Londynu, aby pomóc samotnej matce wychowującej czwórkę dzieci, której dom jest nawiedzany przez złośliwe duchy". "Scenariusz "Obecności 2" opiera się na wydarzeniach, jakie rozegrały się pod koniec lat 70. w londyńskim Enfield, gdzie rodzinę Hodgsonów nękały złośliwe duch". 

Większość horrorów jest dla mnie jak komedia. Ciężko mi dogodzić jeśli chodzi o ten gatunek. Na "Obecność 2" byłam w kinie i nie wiem czy to przez te "nasilone"efekty ale ten film zrobił na mnie duże wrażenie.  Mogę nawet stwierdzić, że druga część jest lepsza od pierwszej. 

45 komentarzy:

  1. Lubię większość adaptacji książek Sparksa. Miłosne dramaty często oglądam jako sposób na wieczorny relaks. Fajny pomysł na nową serię. ;)

    Na swoim blogu napisałam kilka słów o moim sposobie na stresujący czas, więc w wolnej chwili zapraszam.
    Pozdrawiam - amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam z tych filmów Legion Samobojców *.* Zdecydowanie najlepsza była Margot :D Bardzo fajnie ze pojawi sie taka seria. Napewno będę tu wpadać :)

    https://czesc-jestem-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo podobała mi się Obecność 2 - choć pierwsza część też była niczego sobie, bałam się na obu :) Co do pierwszego filmu, to znam historię tej dziewczyny, nie wiedziałam, że powstał o tym film,chętnie go obejrzę.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje i pomysł na wpisy. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale lubię dramaty więc pewnie skuszę się na pierwszą lub drugą propozycję.

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam tych filmów, ale "Wciąż ją kocham" chętnie bym zobaczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zainteresowałaś mnie pierwszym filmem, bo historia wygląda na ciekawą :D a jak na faktach to już wgl uwielbiam takie ekranizacje ♥
    "Wciąż ją kocham" znajduje się na mojej liście do obejrzenia, muszę się w końcu za to zabrać :P
    "Legion..." lubię, efekty, gra aktorska mi się podoba, w szczególności Jocker i Harley, ale fabuła trochę zbyt przewidywalna... mimo to jak dla mnie ten film ma mocną 7 :P
    byłam w kinie na tej części obecności....a boję się horrorow, więc gdyby nie namowa koleżanki to bym nie poszła.. umierałam!
    Ale ogólnie dobrze zrobiony :P
    seria wydaje się być ciekawa, u mnie w głowie od jakiegoś czasu siedział podobny pomysł na stworzenie serii bo uwielbiam oglądać filmy, więc zapraszam i do mnie, może z ostatniego wpisu też Ci się coś spodoba :))
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ten film, który jest na faktach będziesz uwielbiać bo co jak co ale ja byłam w szoku gdy go oglądałam :)

      Usuń
  7. Ja oglądałam obecność2 a innych filmów nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wciąż ją kocham, oglądałam :D
    Super recenzje, ja włąśnie polecam ten film.
    Pozdrawiam! ♥
    http://causeilovetodream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Horroru na pewno nie obejrzę nie lubię ich. Ale być może obejrzę "Legion Samobójców"

    Masz czas? Może wpadniesz!
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam wszystkie te filmy, ale chyba 3096 dni wywarło na mnie największe wrażenie, pamiętam, że później nawet oglądałam wywiady z tą dziewczyną :O

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy film chętnie bym zobaczyła, chociaż nie wiem czemu sama twarz aktorki ze zdjęcia bardzo mnie irytuje. Kolejne dwa jakoś mnie nie ciągną, a na Obecność 2 szykuję się od dawna i ciągle zapominam obejrzeć, pierwsza część przypadła mi do gustu, być może kolejna również ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam te filmy, podobały mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym obejrzeć 2 ostatnie filmy, bo wyglądają naprawdę ciekawie
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nowa seria zapowiada się naprawdę ciekawa, nie mogę się doczekać :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!
    Can we follow each other ? follow me and I'll follow back!I promise :)
    Bye :)

    http://sabriellee.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wciąż ją kocham jest chyba moim ukochanym filmem, uwielbiam go. O tym pierwszym słyszałam i już od dawna planuję obejrzeć, bo słyszałam dużo pozytywnych opinii.


    http://mvrcelia.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się zapowiada, z chęcią się na to wybiorę. :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale wyglądają ciekawie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie w wolnym czasie muszę obejrzeć wymienione filmy ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowały mnie dwa pierwsze filmy - muszę w wolnym czasie je zobaczyc. Fajny pomysł na serię! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię filmu 'wciąż ją kocham' ze względu na strasznie smutne zakończenie! Zupełnie się takiego nie spodziewałam! To nie jest sprawiedliwe! Czekam na dalsze części serii ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. "3096 dni" to film, który oglądałam kilka miesięcy temu, a nadal jestem przerażona tym, że jest on oparty na faktach.
    Pozdrawiam! :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie filmy, oprócz "3096 dni" oglądałam. To tego jednego się zabierałam, ale za każdym razem stwierdzałam, że dziś potrzebuję czegoś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Obecność 2" widziałam tylko do połowy bo faktycznie był mocno straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 'Wciąż ją kocham' <3 Baaardzo zainteresowałaś mnie filmem '3096 dni' :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam film Wciąż ją kocham jest cudny <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Oglądałam "Obecność 2" i naprawdę jest super! Polecam wszystkim ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam "Wciąż ją kocham"- bardzo dobry film.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słysza łam coś o tej sprawie z dziewczyną, która była więziona przez jakiegoś faceta :o Masakra, tak zrujnować życie...
    O legionie samobójców nie sposób nie usłyszeć ;)
    Pozdrawiam!
    Fan of books KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam "Wciąż ją kocham" i bardzo się wzruszyłam :) Bardzo mnie zaciekawiłaś tym pierwszym filmem :o chyba aż go sobie obejrzę :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Większość filmów znam :) Ja wolę pierwszą część obecności :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  33. "I wciąż ją kocham" to jedyny film z Twojej listy, który widziałam, ale jest cudowny!
    Zresztą moim zdaniem każdy film na podstawie książki Sparksa jest świetny <3. Wszystkie oglądałam i każdy mnie poruszył.
    U mnie konkurs świąteczny. Zapraszam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie również większość horrorów jest jak komedia. Oglądałam wyłącznie pierwszą część "Obecności" i uważam, że była dość słaba. Skoro mówisz, że druga jest lepsza, to już dodaję do listy 'chcę zobaczyć' na filmwebie. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  35. "3096 dni" oglądałam i nie podobał mi się. Rozumiem, że historia na faktach i z pewnością takie wydarzenie jest czymś okropnym, ale moim zdaniem film okropny. Podchodziłam do niego 5 razy, był tak nudny... :D
    Jeżeli chodzi o resztę pozycji, to widziałam "Wciąż ją kocham" i "Obecność 2" i oba mi się podobały :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie oglądałam żadnego z tym filmów ;O trzeba nadrobić zaległości, obejrzę jakiś z tych które polecasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie oglądałam żadnego z filmów, które przedstawiłaś. Ale na pewno dzisiaj obejrzę Wciąż ją kocham. Spodobał mi się opis ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. oglądałam 3096 dni film świetny . Jednak cała historia bardzo smutna :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Kojarzę aktora z ,,Wciąż ją kocham''. Ten facet jest taki cudowny :D
    Obecność 2 - z tego, co wiem, dobry horror, mega straszny.
    Polecam Ci serię Underworld. To jest dopiero moc. :D
    Pozdrawiam!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna seria! Z wyżej wymienionych filmów oglądam tylko Obecność 2 i 3096 dni, były naprawdę świetne! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawy pomysł na serię , z wielką chęcią czekam na więcej postów z tej serii :)
    Z tych filmów to jedynie widziałam Legion Samobójców no i obecność , ale 1.
    FAjny post
    Pozdrawiam
    My Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądałam tylko wciąż ją kocham :D Fajna seria ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobry pomysł z serią filmową. Temat akurat na długie zimowe wieczory:-)
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger