10:53

Makro #8 + o poczatkach...

Moja pasja do robienia zdjęć rozpoczęła się w gimnazjum. Wtedy miałam zwykły aparat cyfrowy. Uwielbiałam "cykać" zdjęcia moim znajomym. Chodzenia na tzw. sesje były bardzo częste i traktowałam to jak zwykłą zabawę. Do dzisiaj na komputerze mam mnóstwo zdjęć znajomych. Zostawiłam je na pamiątkę żeby wiedzieć jak to się zaczęło.
Gdy poszłam do technikum mechanicznego i nabyłam swój pierwszy w życiu aparat kompaktowy to już nie miałam dużego pola do popisu. Niestety, jak to bywa, z biegiem czasu niektóre kontakty się pourywały. Dużo nauki, nowe środowisko, miejscowości położone daleko od siebie sprawiły, że nie miałam komu robić tych zdjęć a i z czasem było krucho. Po czasie chodząc na "sesje" z koleżanką (która była na miejscu) zaczęłam przy okazji fotografować naturę. I to było to, co utrzymało mnie przy tej pasji. Coraz chętniej robiłam zdjęcia i kolekcjonowałam je na komputerze. 
Pamiętam jak w trzeciej technikum po raz pierwszy (i zapewne ostatni) zgłosiłam swoje prace na konkurs. Tematem było: "Chwilo trwaj - jesteś piękna". Ku mojemu zaskoczeniu zdobyłam pierwsze miejsce. W czwartej klasie, za zdanie egzaminu zawodowego, dostałam od rodziców większą część pieniążków na nowiutkiego Canona. Nigdy nie wymuszałam na nich kupna czegokolwiek. Jestem bardzo wdzięczna rodzicom bo w dużej mierze to właśnie oni przyczynili się do spełnienia mojego marzenia.
 Wiem, że moje zdjęcia nie są doskonałe. Ba. W porównaniu do innych nawet nie są dobre ale uwielbiam się bawić aparatem i cieszy mnie to, że mam miejsce w którym mogę dzielić się tą moją pasją :) 
Zapraszam na

57 komentarzy:

  1. Naprawdę piękne makro, trzymam kciuki żebyś się dalej rozwijała ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Historia ciekawa :) Pasja właśnie powinna cieszyć. Zdjęcia śliczne. W szczególności podobają mi się grzyby ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz duży talent, robisz piękne zdjęcia, rozwijaj się dalej :)

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) masz talent
    Tez uwielbiam robic zdjecia.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swój pierwszy aparat cyfrowy dostałam na komunię i tak zaczęła się moja przygoda z fotografią. Potem w pierwszej klasie gimnazjum kupiłam lustrzankę i dzięki temu mam dużo więcej możliwości :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz bardzo ładne zdjęcia! Uwielbiam fotografować otaczającą mnie rzeczywistość i upamiętniać chwile na zdjęciach. To najlepsza pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografie to zawsze najlepsze pamiątki :)

      Usuń
  7. Masz bardzo ciekawe hobby, a zdjęcia są świetne! Rozwijaj się w tym kierunku, bo masz talent i bardzo to lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia.
    Życzę w takim razie wytrwania w swojej pasji ;)
    Pozdrawiam ;).

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, pierwsze miejsce w konkursie to naprawdę spore osiągnięcie, cieszę się, że rozwijasz swoją pasję, ponieważ robisz naprawdę dobre zdjęcia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaczynałam z fotografią podobnie jak Ty, najpierw od cyfrówki w gimnazjum, a dopiero na 18 urodziny dostałam canona, którego mam do dzisiaj... Dokupiłam tylko kilka obiektywów i uważam, że na razie mi to wystarczy. Tak najlepiej samemu stopniowo uczyć się robić zdjęcie i rozwijać, a nie od razu dostać wypasiony aparat i nawet się na tym nie znać. Nie mówię że zawsze tak jest, ale znam kilka przypadków.

    Piękne jesiennie zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się Twój blog i dodaję do obserwujących :*
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zbieram na nowe obiektywy :) Mam nadzieje, że kiedyś bedę umiała robić lepsze zdjęcia :)

      Usuń
  11. A u mnie nie zaczęło się od aparatu cyfrowego tylko od tego zwykłego zwyczajnego, gdzie jest film i gdzie musisz wywołać zdjęcia. Pamiętam, jaka byłam szczęśliwa kiedy po moich 12-tych urodzinach w końcu kupiłam sobie "cyfrówkę". Haha, a potem dorosłam, założyłam bloga i chciałam lepszego aparatu więc mam kompakt. Za tydzień będę kupować nowy, o wiele lepszy aparat. Tak więc moja historia z fotografia nadal się rozwija i jeszcze długa droga przede mną :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej zapomniałam o tym aparacie :D Jaki aparat kupujesz? :)

      Usuń
  12. Jejku, jaki ty obiektyw używasz! Świetne zdjęcia! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz śliczne zdjęcia :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy taką samą pasję :) Również interesuję się fotografią, od wtorku mam nowego Canona, mam nadzieję, że wpłynie to jakoś na jakość zdjęć na moim blogu :D Ładne zdjęcia, te z grzybami najbardziej mi się podobają :)

    http://enkinderjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam że zdjęcia wychodzą ci pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że masz coś co cię uszczęśliwia. Zdjęcia po prostu śliczne.

    Pozdrawiam kochana :* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się żebym kiedyś potrafiła robić tak piękne zdjęcia jak Ty :)
    grzybki na pierwszym zdjęciu mnie ujęły :o

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze dwa zdjęcia były najlepsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia! A co doskonałości to myślę, że żaden autor nie powie o swojej pracy, że jest doskonała i będzie widział jakieś błędy, podczas gdy inni będą widzieć doskonałość w jego pracy :)
    >FOXYDIET

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne są te zdjęcia! Masz talent :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super jest mieć jakąś pasje! Trzymaj tak dalej! Powodzenia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Cool autumn pics!! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. robisz bardzo fajne zdjęcia :) widać, że jest to Twoja pasja :)
    ja z kolei lubię być z drugiej strony obiektywu :)


    zdradzisz jakim aparatem robisz zdjęcia ?:)

    zapraszam do siebie :) https://zanzadra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia, przyznam że w życiu jeszcze nie widziałam muchomorów

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia makro nigdy mi nie wychodziły i naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jakie piękne zdjęcia ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne zdjęcia :) również interesuję się fotografią, pamiętam że bardzo dużo zdjęć robiłam już na początku podstawówki, jednak wtedy kompletnie nie zwracałam uwagi jak je robię i co na nich jest ahah poważniej zainteresowałam się jakoś w 6 klasie i do teraz rozwijam się w tej dziedzinie ;)
    jaki masz model Canona?
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwazam , ze masz talent. ja nie mam talentu do robienia zdjec .. zawsze cos wychodzi nie tak :) obserwuje i zapraszam do mnie :) :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite zdjęcia, też lubię je robić. Jest to moja mała pasja zaraz po modzie i rysowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy jakoś zaczyna ;) Z każdym zdjęciem umiesz więcej i tak dalej, aż do perfekcjonizmu. Mnie, jako przeciętnemu Kowalskiemu bardzo siępodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam fotografować i też zaczęło się od gimnazjum. Ale wybrałam sport i blog :)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękną historię swojej pasji. Po tym co przeczytałam, myślę iż jesteś wspaniałą osobą. :)
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoje zdjęcia są wspaniałe! Sama chciałabym takie robić, jednak ja nawet aparatu nie mam hahahaha

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. najważniejsze, że ta twoja "zabawa" sprawia Ci radość :) w moim odczucie Twoje zdjęcia są.... po prostu piękne ♥ bardzo, ale to bardzo mi się podobają *.* uwielbiam oglądać zdjęcia przyrody, to mnie uspokaja ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia!
    Uwielbiam makro :)
    Kocham fotografować, choć na tą chwilę nie mam dość dobrego aparatu :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. piekne zdjecia <3
    jestesmy zachwycone :)
    zapraszamy do Nas...
    www.misiaikicia.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam zdjecia typu makro, nie moge sie doczekac, az wreszcie sama uzbieram na profesjonalny aparat fotograficzny ;)
    btw przegladajac twojego bloga zauwazam, ze masz duzy talent do wykonywania zdjec- brawo!

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uważam, że są piękne! Widać różnicę pomiędzy bardzo dobrym aparatem a tym w telefonie... Czekam na portrety :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dobrze, że jednak pomimo braku czasu nie porzuciłaś swojej pasji. A postawienie na fotografowanie natury jest w Twoim przypadku niezwykle trafionym pomysłem. Nie wiem, jaki masz zarzut do swoich zdjęć. Są naprawdę piękne! Nie dziwię się, że zajęłaś I miejsce w tamtym konkursie, gdyż dzięki tym zaprezentowanym w poście fotkom można śmiało wczuć się w klimat jesieni, tak jakbyś właśnie uchwyciła pewną uroczą chwilę. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziewczyno robisz świetne zdjęcia! Masz gigantyczny talent i rozwijaj go tak żeby się nie zmarnował! :)
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niektóre zdjęcia są bardzo ładne. Ciekawa historia! Miło było dowiedziec się o tobie czegoś więcej. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Robisz bardzo ładne zdjęcia. Moja pasja do fotografowania zaczęła się jakoś rok temu :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Szczególnie pierwsze i drugie ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Super, że rozwijasz swoją pasję. Zdjęcia makro są śliczne :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne ujęcia :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wg Ciebie zdjęcia nie są doskonałe, ale jeśli sprawiają Ci radość i oglądasz je z uśmiechem czy lekką zadumą, to wiedz, że mają to coś. Również dla mnie fotografia to pasja, również i ja wciąż się uczę, wiem też że popełniam błędy, ale co z tego, ważne że sprawia mi to radość. Nie przejmuję się krytyką, jeśli jest konstruktywna, resztę olewam i idę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uważam że twoje zdjęcia są fantastyczne, najważniejsze że masz pasję i że kochasz to co robisz :) ja sama lubię robić zdjęcia, ale nigdy nie brałam tego na poważnie, raczej nie jestem w tym dobra ale liczy się fakt że sprawia mi to przyjemność :) piękne jesienne grzybki! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuję WSZYSTKIM za te miłe słowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz na prawde gust do dobrych zdj...:)
    Pozdrawiam,
    http://estilonat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger