17:18

Extra Lasting Lovely

 
Na stronie Lovely makeup możemy przeczytać:
Napełniony po brzegi kolorem, błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne jest 6 kolorów: od lekkiego różu, przyciągającej czerwieni aż po pastelowe brązy. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikacje błyszczyka, a nowoczesna formuła long-lasting zapewnia makijaż na wiele godzin.

W tamtym roku skuszona promocją -49% zakupiłam dwie pomadki z Lovely. Wybór był dość ograniczony bo w rossamnnie są tylko trzy odcienie. Zdecydowałam się na kolor z nr 3 (intensywna czerwień)  oraz z nr 1 (róż wpadający w odcień nude). Matowe błyszczyki zrobiły na mnie wrażenie. Dlaczego? Po nałożeniu na usta szybko zastygają a przy tym nie brudzą zębów. Dzięki wygodnej aplikacji można równomiernie rozprowadzić produkt na ustach. Kolory są wyraziste i długotrwałe. Cena za taki matowy błyszczyk wynosi ok. 10zł. Czyli bardzo mało bo wydajność jest dobra. Jednak tak jak kiedyś pisałam wszystko ma jakieś wady (nawet najlepsze produkty).  Te błyszczyki, po pewnym czasie, lekko wysuszają usta i podkreślają skórki. Mimo, że bez problemu przetrwają posiłek to już przy piciu mogą pozostawić minimalne ślady na szklance/kubku/filiżance. 
*Ten post nie jest sponsorowany. To jest tylko i wyłącznie moja opinia na temat tego produktu. 
 Plusy:
*trwałość *wydajność *cena
*wygodna aplikacja *intensywne kolory
*piękny mat
Minusy: 
*lekko wysuszają usta *podkreślają "skórki" 

Dziękuję za kliknięcia w poprzednim poście :) 
Zapraszam na blogi: 
*my-place-to-relax | *sarowly  | *little-world-olimpia | *sensiblees |*singo-blog | *crafty-zone | *mis-marli  | *przewrotowiec | *moja-czarna-sukienka | *cuupping | *vivi-vivii | *wredna-z-wyboru | *rzetelne recenzje | *czesc-jestem-magda |

48 komentarzy:

  1. Mam dwa błyszczyki z tej serii i zgadzam się, że wysuszają usta. Mimo to bardzo je lubię! Nie wiedziałam, że jest więcej odcieni niż te trzy, które zawsze widuję w rossmannie.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesowały mnie te błyszczyki od dawna! Chyba na kolejnej promocji w Rossmannie sprawię je sobie! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory świetne! szkoda tylko,że podkreslają skórki, bo w okresie zimowym, gdy usta suche, niestety sa bardziej widoczne ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadki. Bardzo długo trzymają się na ustach :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może skuszę się na ten nr 1. Nie wiem jak na żywo ale na zdjęciach wygląda bardzo ładnie.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, do tego plusy przeważają ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio poszukuje dobrych matowych produktow do ust dlatego mysle ze jesli bede miala okazje to z checia sie na nie skusze! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je 😊 już niedługo ich recenzja 😊ogólnie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo ciekawie :) Sama chciałam sobie kupić tą czerwoną, jednak jakoś nie było okazji :) Szkoda, że wysuszają usta...

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z najtrwalszych pomadek jakie posiadam! Mimo tych minusów bardzo je wszystkim polecam ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam jeszcze, teraz zima wole pomadki ochronne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te odcienie:-)Fajna, zwięzła recenzja :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwień nie jest w moim stylu ale pomadkę w odcieniu różu sama bym sobie z chęcią sprawiła! Wygląda cudownie!Szkoda, że (Pani) nie pokazała(ś) jak wyglądają na ustach.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna "Pani". Anka jestem :) Następnym razem już pokażę :)

      Usuń
  14. Ale świetne, nr. 1 cudo <3.

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie pokazałaś, jak wyglądają na ustach. Strasznie podoba mi się ta czerwona!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. these two shades are so pretty! I've never come across this brand before though... great post x

    http://only4feet9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Błyszczyk bardzo w dobrej cenie i na dodatek jest trwały.
    Niestety, nie podobają mi się odcienie.
    Pozdrawiam!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze wysuszają i suche skórki podkreślają a tak to całkiem niezłe produkty

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe, z opisu wydają się spoko :D
    Może wypróbuję bo właśnie ostatnio zamiaruję kupić właśnie matową pomadkę, a cena jest kusząca :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, minusem większości matowych produktów jest podkreślanie suchych skórek :) Muszę skusić się na te pomadki, bo słyszałam o nich wiele dobrych opinii.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie cena jest niezła za taki produkt ;) myślę, że warto zaryzykować i kupić :)
    tym bardziej, że wad nie ma zbyt wiele :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że nie zrobiłaś swatche :) chętnie bym zobaczyła jak się prezentują na ustach lub ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. brakuje mi zdjęć jak wyglądają na ustach :P chyba na któryś kolorek się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się matowe pomadki :) Moimi ulubionymi są kredki z GR :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli niestety nie nadają się na moje suche usta :/
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Błyszczyki są małe, ale jak są wydajne to świetna sprawa:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba muszę przejść się do Rossmanna, albo popatrzyć na internecie, bo od jakiegoś czasu szukam właśnie jakiegoś dobrego, matowego błyszyku, a te są całkiem niedrogie.
    Mój blog: Recenzje filmów. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo je lubię. Mam wszystkie kolorki. Chętnie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerwony nie zbyt w moim stylu, ale za to różowy śliczny. Chyba muszę wybrać się do rossmanna.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten nr 1 mi się bardzo podoba, słyszałam dużo dobrego o tych błyszczykach ale wolę jednak matowe pomadki :D Dzięki za polecenie bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze kiedy mam już kupić takie pomadki to myślę o tym, że mogą wysuszyć mi usta i jednak się powstrzymuję. Jednak chyba muszę się w końcu przełamać i przetestować je :D


    Pozdrawiam, Peensieve

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam tych pomadek, dobrze wiedzieć, że ogólnie są warte zakupu :) Wybrałaś świetne kolory, bardzo podoba mi się drugi kolor :)
    A co do pytania to otrzymałam paczkę od Zaful po niecałych 2 tygodniach, także naprawdę szybko.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. tych nie miałam, ale chyba się skuszę na jedną :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. So interesting post) Thanks for sharing)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie wlasnie bardzo wysuszało :( ale bardzo lubie je :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam dużo dobrego na ich temat. Zastanawiałam się nawet nad nr 1, ale wiecznie nie było do w szafach :D Ostatecznie zrezygnowałam, bo mam korespondujący kolor konturówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem tych pomadek, ale nigdy nie zostałam wystarczająco zachęcona. Dzięki Twojej recenzji wiem, że nie mam wyjścia i muszę je kupić! Ta w kolorze brudnego różu podbiła moje serce <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja uwielbiam wszystkie matowe szminki i błyszczyki, nie jestem jakimś wielkim fanem połysku, dlatego pewnie skuszę się, jak kiedyś mi się przewiną przez ręce :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Te błyszczyki są ostatnio bardzo chwalone :) Możliwe, że zakupię jakiś na wypróbowanie.
    Jednak u mnie trochę byłby ten problem ze skórkami :D

    OdpowiedzUsuń
  40. mam czerwony błyszczyk z tej seri i jest bardzo fajny i tani lecz nie ma ładnego zapachu i faktycznie podkreśla skórki, fajny post
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam kolor 01, poprawiły się - 2 lata temu gdy się na nią skusiłam nie polubiłam jej. Jestem w szoku że mają więcej kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne kolorki, Lovely mnie zaskakuje ostatnio :) Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne pomadki w dobrej cenie;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger