17:27

Wspomnienia + nowy adres bloga!

*Kochani! Ostatnio zmieniałam adres bloga z "Anonimoowax.blogspot.com", "Anks-blog-blogspot.com". Jeśli macie mnie w obserwowanych a posty nie wyświetlają się na waszej liście czytelniczej to miło by mi było gdybyście ponownie zaobserwowali bloga. Założyłam na FB stronę. Będę tam na bieżąco dodawać wpisy i informacje, więc serdecznie zapraszam :) (na pasku bocznym znajduje się skrót) *

Każdy z nas na pewno przeżył kilka pięknych chwil w swoim życiu. I chociaż one nigdy nie wrócą to pozostają nam wspomnienia, które towarzyszą nam całe życie. Pamiątki, zdjęcia lub inne rzeczy przypominające nam o tych wspaniałych momentach są chwilowe. W każdym momencie możemy je stracić jednak w naszej pamięci pozostaną one na zawsze.
Mimo, że wspomnienia nie są tylko dobre, bo najczęściej te gorsze sytuacje zapamiętujemy, to warto szukać w nich czegoś pozytywnego. Czasami jest tak, że nie doceniamy lub nie zauważamy tych małych chwil, które mogą dać nam dużo szczęścia. Później stają się one nieosiągalne. Po czasie zarzucamy sobie, że nie wykorzystaliśmy sytuacji/czasu, nie zawalczyliśmy o coś co było na wyciągnięcie ręki.
Przeszłości nie zmienimy ale możemy postarać się aby to wszystko co nadejdzie będzie można dopisać do wykorzystanych , miłych wspomnień, które będą z nami do końca życia :)

Znajdziesz mnie na:
Facebook | Instagram | Weheartit
(możecie podawać swoje tzw. media społecznościowe) :)

30 komentarzy:

  1. Na szczęście u mnie wyświetlają się Twoje posty normalnie. Sama myślałam o zmianie nazwy, jednak boję się właśnie tego, że nagle znikną wszyscy czytelnicy ;/
    O! I to jest kolejna rzecz, której się teraz boję, a w przyszłości pewnie będę sobie zarzucać to, że nie wykorzystałam szansy i odpowiedniego momentu na zmianę, haha. Jednak zawsze wszystko trzeba sto razy przemyśleć :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o zmianę adresu... Jest jakiś sposób na to żeby zostać na liście czytelniczej. Uważam, że adres lepiej zmienić wcześniej niż zdecydować się na to później (ja żałuję, że dopiero teraz to zrobiłam) :)

      Usuń
  2. Ja staram się wracać tylko do dobrych wspomnień :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zgadzam się z Twoim postem - powinniśmy celebrować te "małe chwile", ponieważ później okazuje się, że właśnie one dały nam najwięcej szczęścia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądrze napisane.
    Super pomysł z tą stroną na fb.
    Obserwuje.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wspominać :) Też uważam, że te złe chwile są w pewnym stopniu dla nas dobre i nas uczą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się przestraszyłam, że usunęłaś bloga, ale dotarłam tu i cieszę się z tego! Powinniśmy doceniac każdą chwile i z każdej wyciągac coś pozytywnego. ;)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekierowanie ze starego adresu nie do końca mi wyszło :D

      Usuń
  7. Zapraszam do mnie na instagram @melodylaniella :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze zapamiętuję ''złe'', niecodzienne rzeczy!
    Mój blog - kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nic nie dzieje sie bez przyczyny i nasza przeszlosc (zarowno dobre momenty jak i te zle) maja wplyw na nasze dzis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak. Żyjmy tak, żeby później było co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze wszystkie wspomnienia, nawet przykre, traktuję jak lekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze powiedziane, dlatego ja staram sie cieszyc kazda, nawet najmniejsza chwila ;))
    co powiesz na wspolna obserwacje? jesli tak, daj znac u mnie :D
    pozdrawiam cieplutko ;)
    http://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham róznego rodzaju cytaty, super wpis! ♥


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te "cytaty" to tylko dodatek do moich słów.

      Usuń
  14. Ja się staram szukać zawsze tych pozytywnych wspomnień, chociaż dużo jest bolesnych, własnie, o których bardziej pamiętamy eh.
    Wgl lubię wspominać :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne cytaty;) bardzo lubie stronke temysli;)
    pozdrawiam;)/
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wieczoru, Aniu :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałam odłączyć od obserwowanych i zaobserwować ponownie no twoje posty nie pokazywały się mi na liście ;) ale myślę że już będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspomnienia w są w życiu każdego człowieka. To coś jak stare fotografię, do których czasem chętnie wracamy, a czasem z łzami w oczach. Tak jest właśnie z wspomnieniami, choć fotografie są częścią wspomnień. Taką bardzo artystyczną. Według mnie właśnie takie wspomnienia powinny zostawać gdzieś głęboko w naszej głowie, aby tam wracać od czasu do czasu. W końcu to jest piękne, nasz własny, prywatny album do którego możemy zaglądać tylko my.
    Pozdrawiam gorąco, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze napisałaś. Zwykle nie doceniamy tych małych pozytywnych chwil, skupiamy się za to na tych złych. Często tak mam, że nie doceniam czegoś małego, co aktualnie posiadam, dopiero gdy to stracę, zaczynam to doceniać.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze staram patrzeć się pozytywnie na swoje negatywne przeżycia i w głębi duszy myślę, że to wszystko ma sens. Może z czasem, ale karma wraca.
    Pozdrawiam i zapraszam :) paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień to widzę dobry okres żeby sobie powspominać parę rzeczy. Ja uwielbiam wyciągać albumy, przeglądać zdjęcia i przypominać sobie jak było kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie wspomnienia zostaną na zawsze, często one bolą, jeśli "wspomnienie" skończyło się zbyt szybko... :/ karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspomnienia są niezwykle cenne. Te dobre bo to źródło dobrej energii i te złe.. bo one z kolei są źródłem nauki. Jednak niezwykle ważne jest, by się we wspomnieniach nie zatracić, bo to nas zahamuje i nie ruszymy do przodu. :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    Draqilka.. miłość, pasja i muzykka

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger