18:22

Rossmann | Haul |

Hej! 
Jak wiecie niedawno była promocja w Rossmannie. Podczas ostatnich trzech tygodni można było zakupić kosmetyki aż o 49 % taniej. Szczerze powiem, że tym razem nie miałam zamiaru nic kupować ale jako typowa kobieta w końcu się skusiłam. Jednak nie było tak jak ostatnim razem.. Wzięłam tylko to co mi się skończyło lub aktualnie potrzebowałam. Jestem z siebie dumna :D Powstrzymałam się od kupna kolejnych szminek,pomadek oraz tuszów,  które tylko by leżały i czekały na swoją kolej.
Dajcie znać czy Wy także skorzystaliście z tej promocji i czy coś szczególnie polecacie :)
Zestaw korektorów z wibo 4 in 1. Szukałam jakiegoś małego korektora, który pomoże mi w "nagłych" sytuacjach. W końcu skusiłam się na ten z wibo. Mam nadzieję, że się sprawdzi :)
Podkład z miss sporty - Perfect Stay. Do tej pory używałam kremu z BB jednak przestał mi odpowiadać i skusiłam się na coś nowego. Póki co użyłam go raz ale wszystko przede mną :D 
Bibułki matujące  z wibo. Czytałam o nich same dobre recenzje dlatego postanowiłam je zakupić. W opakowaniu jest 40 szt. Każdy płatek jest do jednorazowego użytku. Jutro będę miała okazję je porządnie przetestować :)
Konturówka do ust z miss sporty (nr 005). Jest dość twarda ale dzięki temu można dokładnie rozprowadzić ją na ustach.
Błyszczyk do ust z wibo.Wzięłam ją dlatego, że z tyłu pisze, że formuła jest długotrwała, zapewnia intensywny kolor i połysk. Pierwszy raz zawiodłam się na produkcie z tej firmy.Błyszczyku można nakładać kilka warstw a i tak jest go za mało na ustach. Dodatkowo szybko się ściera. Niech to kaczka kopnie.. 
Lakier z Lovely. Kolor jest bardziej pastelowy niż jest to pokazane na zdjęciu.
Ostatnie dwie rzeczy, które zakupiłam w rossmannie nie łapały się na obniżkę -49 % ale również były na promocji. Za gąbeczki do pudru zapłaciłam ok. 3 zł. Natomiast za te gąbki w okrągłym opakowaniu dałam tylko 5 zł. 
------------------------------------------------------------
Zapraszam na :

42 komentarze:

  1. Gąbeczki z okrągłego opakowania sprawdzają się naprawdę świetnie! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skorzystałam z tej promocji. Głównie kupiłam szminki i konturówki na które polowałam. Też słyszałam pochlebne opinie o tych bibułkach. Czekam na Twoją opinię :)
    OBSERWUJĘ :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten korektor z wibo, chyba kupiłam z dwa opakowania na zapas bo w sumie używam tylko koloru rożowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę w koszyku zagościł mój ulubieniec, czyli ta czwóreczka korektorów z Wibo. Towarzyszą mi każdego dnia przy codziennym makijażu. :)))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mój "amatorski", dopiero raczkujący blog. :)
    Amatorka ~ amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu przetestować te 4 korektory, bo dużo osób o nich mówi ;)
    Gąbeczki są niezastąpione!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bibułki matujące to sztos! Sama używam i są super nawet jeśli ktoś się nie maluje to twarz sama z siebie lubi się przetłuszczać i nie raz mnie ratowały.

    zapraszam do mnie :)
    http://iambrosioo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O też mam te gabeczki :)
    Całkiem je lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kupiłam te gąbeczki, są świetne! Na tej promocji kupiłam sobie nowy korektor oraz podkład. Ja mam akurat z eveline. Jak na razie kosmetyki sprawdzają mi się prześwietnie i mam nadzieję, że tak zostanie :)

    / Zapraszam na mój blog /

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zaopatrzyłam się w pomadki ochronne, bo ich nigdy za dużo :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety przegapiłam te promocje :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja nie miałam okazji skorzystać z tej promocji, gdyż mieszkam dość daleko od jakiegokolwiek Rossmanna, a w tym czasie nigdzie nie wyjeżdżałam.
    Ciekawe kosmetyki :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten korektor i tak średnio mi się sprawdził ;/ Jak już to używam tylko tego jasnego beżu, ale to bardzo rzadko, ponieważ myślę że na rynku są dużo fajniejsze korektory

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Też kupiłam ten korektor z Wibo. Raz go użyłam i bardzo mi podpasował. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam sobie kredkę do ust i polecam te z perfect line :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię tą promocje zawsze coś fajnego kupię
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja skorzystałam z promocji, to świetna okazja żeby uzupełnić kosmetyczne braki czy przetestować coś nowego!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne rzeczy kupiłaś na promocjach :D Słyszałam o tych bibułkach matujących z Wibo, podobno super działają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting products!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety w tym sezonie nie zdążyłam nic kupić na tej promocji dlatego że zachorowałam i ciężko było mi się wykopać z domu:/ Podkład miałam kiedyś z tego co pamiętam ma satysfakcjonujący efekt za tą cenę.
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great haul :)
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet o tym nie wiedziałam haha! Ale pewnie też kupiłabym bibułki matujące i może jakiś korektor :)
    Pozdrawiam xx
    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie byłam na tej promocji, bo kompletnie nie miałam czasu. Czy żałuje? Nie. Nie mam dużo kosmetyków i ich nie potrzebuję ;)
    Pozdrawiam :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w sumie nie poszalałam na zakupach w Rossmann, bo kupiłam tylko dwie pomadki w kredce :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post! Ja także kupiłam coś na promocji. U ciebie spodobały mi się: konturówka i podkład :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne kosmetyki :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie poszalałam za dużo na tegorocznej promocji. Kupiłam tylko eyeliner, paletkę cieni, matową pomadkę i to chyba tyle :) Maluję się bardzo delikatnie i robię to raczej rzadko, dlatego kosmetyki na długo mi wystarczają :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne łupy wypatrzyłaś, ja na nic sie nie skusiłam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie chodzę na promocje, ponieważ niczego nie potrzebuję, ale gąbeczki wyglądają ciekawie i w sumie może nie zaszkodziłoby je posiadać. :"D

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja mama kupiłam bibułki matujace ale nie z tej firmy, strasznie sie ździwiłam, że za takie coś chcą coś koło 8 zł!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak się złożyło, że spora część kosmetyków mi się kończyła, więc pozwoliłam sobie tym razem zaszaleć. ;) Ale ważne, że z umiarem! Korektor z Wibo posiadam, jednak zdecydowanie bardziej polecam ten z Catrice. Lepiej kryje. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Również skusiłam się na parę rzeczy podczas promocji i powiem Ci, że mam ten sam błyszczyk z Wibo, co niby miał być długotrwały. Jak dla mnie za bardzo się lepi i dość szybko się "zjada" na ustach, aczkolwiek za cenę około 5zł to warto było go przetestować (niż wydać normalne 11-12zł) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zakupy! :) Bardzo zainteresowały mnie bibułki matujące, będę musiała je wypróbować :D

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie powstrzymałam się od zakupu kolejnych konturówek i pomadki ;P Z moich zakupów jestem zadowolona, nie udało mi się kupić tylko 2 rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja wyjątkowo nie skorzystałam z tej promocji :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  36. O, miałam ten zestaw korektorów, ale teraz kupiłam podobny z wibo i jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Co ja gadam, przecież ten jest z wibo! Z innej firmy, tylko nie pamiętam jakiej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne zdobycze, ja też poszalałam ;)
    zapraszam do mnie i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tA kiedy gabeczki w kółku muszę sobie kupić do malowania paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam okazji wypróbować rzeczy, które sobie kupiłaś. Najbardziej ciekawi mnie ten lakier ile będzie się trzymał.
    Pozdrawiam,
    zapraszam:

    https://millie-milllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie testowąłam zadnego z zakupionych przez Ciebie produktów, jednak zastanawia mnie ten korektor ...
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger