16:37

Pierwsze urodziny bloga!

Tak, to właśnie dzisiaj... 
Dokładnie 17 października...
Mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny...
Po tym jak zrezygnowałam z prowadzenia bloga gdzieś w drugiej klasie technikum nie przypuszczałam, że jeszcze tu wrócę. Ale stało się i nie żałuję tej decyzji. Myślę, że przez te ostatnie 365 dni bardzo dużo się zmieniło. Nie tylko w sferze blogowania ale także w moim życiu. To dzięki Wam , czytelnikom, jestem tu dzisiaj i naprawdę zawdzięczam Wam bardzo dużo. Bez Was mnie by tu nie było i tego bloga też :)
Dwa/trzy posty temu mogliście zadawać mi pytania. Dziś postanowiłam na nie odpowiedzieć :)

1. Chciałabym przeczytać kilka słów o Tobie, czyli jakie są Twoje zainteresowania, hobby, pasje?
Mam dwie największe pasje. Pierwsza to fotografia. I choć nie mam na nią dużo czasu to sprawia mi ona bardzo dużo radości. A druga to oczywiście blogowanie. Gdy zaczynałam cztery lata temu nie wiedziałam, że tak bardzo mi się to spodoba. I mimo, że na jakiś czas zniknęłam z  blogosfery to ta pasja nie odeszła. Moim takim mniejszym zainteresowaniem jest jeszcze malowanie długopisem. Pozwala mi to oderwać się od tej codziennej rutyny :)

2. Co daje Ci blogowanie i jak je widzisz w przyszłości?
Blogowanie pozwala mi rozwijać swoje pasje. Jest to taki mój mały kącik w którym mogę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami, zdjęciami, pomysłami i tym co mnie inspiruje. Jak je widzę w przyszłości? Z biegem czasu wszystko się zmienia. Nie wiem jak to będzie w dalekiej przyszłości ale na ten moment mogę powiedzieć tyle, że dopóki Wy będziecie ze mną, ja będę z Wami :)

3. Jaki jest dla Ciebie najbardziej kontrowersyjny temat tabu i dlaczego?
Jeśli mam wybierać to chyba temat aborcji. Ostatnio w związku z tym tematem jest wiele nieporozumień. Na forach już po jednym słowie wybucha "burza". Denerwuję mnie gdy ktoś na siłę próbuje narzucić innym swoje przekonania a w  tym temacie tak jest na każdym kroku.

4. Co jest według Ciebie najtrudniejszego w blogowaniu?
Systematyczność. Myślę, że każdy kiedyś zaczynając miał z nią problemy. A ogólnie mówiąc to myślę, że najtrudniejsze w blogowaniu są początki. Wiele osób już na starcie się poddaje a w blogosferze potrzeba czasu, cierpliwości i zaangażowania.

5.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
To było jakieś 4 lata temu. Pamiętam, że wpadłam na pomysł aby założyć coś, gdzie będę mogła dzielić się inspiracjami. Potem poszło już z górki.

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
6.1. Ulubiony czarny charakter z filmu/książki/serialu?
Ulubionych filmów mam bardzo dużo m.in: "I wciąż ją kocham", "3096 dni", "Listy do Julii". O pozostałych dowiecie sie w nowej serii, którą szykuję. A jeśli chodzi o czarny charakter to chyba nie mam swojego ulubionego :)

7.Czy masz jakąś ulubioną blogerkę/blogera? Jak tak to jak się nazywa?
7.1. Jakie posty najbardziej lubisz czytać?
Mam wiele ulubionych blogów. Głównie są to te, które mam w obserwowanych (a jest ich dużo i gdybym miała wypisywać to zeszłoby pół dnia). A jeśli chodzi o posty to ja lubię różnorodność. Z przyjemnością oglądam stylizacje, inspiracje, czytam przemyślenia i notki z życia codziennego.
Dziękuje za wszystkie komentarze, odwiedziny i obserwacje <3

89 komentarzy:

  1. Fajny post :) Uwierz, że też mam dzisiaj urodziny bloga <3 Ale się złożyło
    donneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh to życzę dużo motywacji do dalszego blogowania :)

      Usuń
  2. Gratulacje! Blogowanie to świetna sprawa, sama robię to już od wielu lat i nie wyobrażam sobie przestać, oby więcej takich urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, fajnie widzieć odpowiedzi na nurtujące pytania, które Ci zadałam :)
    Pasja (jeżeli jest czymś prawdziwym) to tak łatwo nie odejdzie. Dobrze, że zostałaś tutaj i wróciłaś do blogowania. Nie dość że sprawia to radość, to jeszcze kształci!
    Zgadzam się z Tobą - systematyczność to czasami zmora, gdy musimy uporać się ze szkołą, pracą, obowiązkami w domu, życiem towarzyskim i jeszcze znaleźć czas na swoje pasje.

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zadanie mi pytań! Co do systematyczności to ja już nie mam z nią problemu. Cały rok udało mi się wytrwać i na dodatek nic nie robiłam na siłę :)

      Usuń
  4. Sto lat Sto lat! Super post! Obserwuję!
    U mnie na blogu nowy post o LipKit od Kylie :)
    http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/kylie-lip-kit.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat dla Twojego bloga, Kochana! Poza tym fajnie było czegoś się o Tobie dowiedzieć - też uważam, że systematyczność jest dość problematyczna jeżeli chodzi o blogowanie, ale fakt, że dzięki tej aktywności można poznać tylu wspaniałych ludzi (w tym i Ciebie) wynagradza wszystkie "niedogodności" :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie minęły 3 lata blogowania niedawno :) Życzę sukcesów :)

    ____________
    Lubisz alternatywne klimaty? W takim razie to blog idealny dla Ciebie!
    Zapraszam, Black Bitch :)

    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo, bardzo gratuluję aż tylu dni w blogosferze! Życzę Ci przede wszystkim wytrwałości ;)
    Muszę obejrzeć te filmy, o których wspomniałaś w odpowiedzi.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No to wszystkiego najlepszego :D sto lat sto lat oby tyle lat postu :D
    Ciekawy post z tymi pytaniami :) Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To życzę dalszych blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje, mój blog 17 października obchodził 3 urodziny :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że 17 październik to szczęśliwy dzień dla wielu osób :)

      Usuń
  11. Gratuluję! Trzymaj tak dalej :) Życzę dużo czasu na rozwijanie swoich pasji!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! :) Życzę dalszej wytrwałości.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję urodzin bloga! Dopiero " odkrylam" twojego bloga ale zostanę tu na dłużej.
    Zapraszam do mnie:
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga. Trzymam mocno kciuki za dalsze sukcesy i stały napływ fanów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. To wszystkiego najlepszego, dużo weny i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga! :)
    Masz rację, że początki często są ciężkie, mój był, ale sama się cieszę, że wytrwałam, bo im mój blog się bardziej rozwija, tym bardziej blogowanie sprawia mi radość. I wciąż ją kocham kiedyś oglądałam, pamiętam, że podobał mi się ten film, 3096 dni wydaje się dość straszny sądząc po opisie. Zgodzę się z tym, że aborcja to ciężki temat.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Co do tego filmu "3096 dni".. nie należy on do tych "łatwych" w oglądaniu gdyż historia jest prawdziwa :)

      Usuń
  16. wszystkiego dobrego :) Życzę powidzenia i dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! U mnie to trochę problem, bo u mnie w grudniu też będzie rok, a tylko 5 obserwatorów mam :/
    Zapraszam: twojulubionyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo ładnego bloga i mam nadzieję, że szybko zdobędziesz czytelników :)

      Usuń
  18. Pierwsze urodziny zawsze są dla nas ważne. Życzę Ci aby to nie były ostatnie urodziny! Jeśli chodzi o listy do Julii też też ten film bardzo lubię :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje i zycze 100 nastepnych :D
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pierwszych urodzin bloga! :)
    Bardzo miło mi się czytało Twoje odpowiedzi na pytania i muszę przyznać, że na kilka odpowiedziałabym tak samo :)

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę więcej sukcesów w blogowaniu i systematyczności, ja też mam czasem z tym problem :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mam problemu z systematycznością :)

      Usuń
  22. Bardzo fajne odpowiedzi ;* Super, gratuluję roku prowadzenia bloga!!! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jakim kierunku jesteś w technikum? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie jestem bo w tym roku skończyłam szkołę :) A jeśli chodzi o profil to był to technik mechanik lotniczy :)

      Usuń
  24. Moze zrob post o aborcji

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym ale chyba wolę nie. Nie chcę wywoływać burzy :)

      Usuń
  25. Świetne i ciekawe odpowiedzi! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję! I życzę kolejnych wielu lat :)
    A systematyczność to naprawdę kłopot ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się co do systematyczności, sama mam z nią cholerny problem...
    buziaki
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście nie mam z nią problemu :)

      Usuń
  28. Mój blog w listopadzie obchodzi 1 urodzinki nie mogę się doczekać :)
    Zdjęcia tych słodkości mnaim :D ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Udanego wieczoru :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Super! Gratulacje i życzę kolejnych takich rocznic, pisanie bloga to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo gratulacje :)! Powodzenia i wytrwałości w dalszej działalności :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje i życzę kolejnego owocnego roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. STO lat :) zycze duzo sukceow i wiecej uplywajacych lat :)

    AALLEEKKSS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Pozostaje mi życzyć wytrwałości w blogowaniu :) Ja niedługo będę obchodzić drugie urodziny. Ps film '3096 dni' - to po prostu było straszne, osiem lat w takiej niewoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do filmu to zgadzam się..

      Usuń
  35. Beautiful post x

    ♥♥♥
    Follower # 486
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. O gratuluje roku prowadzenia bloga :D
    Bardzo ciekawe odpowiedzi na pytania :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiele się o tobie dowiedziałam i jeśli chodzi o blogowanie to jesteśmy podobne :) Obserwuję i pozdrawiam :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego najlepszego z okazji roku bloga. Życzę sukcesów i wytrwałości. Trochę spóźnione, ale jest :D Super odpowiedziałaś na pytania ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł na ten Tag :)
    Gratuluję roku bloga i życzę następnych lat :)


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pytanie o tabu, to jak przyczytałam to o tym samym pomyślałam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger