20:16

Piekne miejsce - Kraków

Ostatnio, wraz z chłopakiem wybraliśmy się do Krakowa. Nasza wycieczka nie była długa bo trwała tylko jeden dzień. Głównie pojechałam tam po to by zobaczyć się z moją siostrą a mój chłopak chciał zjeść wietnama (no dobra ja też ale koniec końców wylądowaliśmy w pizza hut). Kraków to miasto do którego uwielbiam wracać. Już same budynki potrafią mnie zachwycić. Zdjęć nie ma dużo gdyż nie było na to czasu ale mam nadzieję, że i tak wam się spodobają.
Ostatnie przypomnienie :) * Niedawno zmieniałam adres bloga z "anonimoowax.blogspot.com" na "anks-blog-blogspot.com". Jeśli macie mnie w obserwowanych a posty nie wyświetlają się na waszej liście czytelniczej to miło by mi było gdybyście ponownie zaobserwowali bloga. Założyłam na FB stronę. Będę tam na bieżąco dodawać wpisy i informacje, więc serdecznie zapraszam :) (na pasku bocznym znajduje się skrót) *
Znajdziesz mnie na:
(możecie podawać swoje tzw. media społecznościowe) :)

46 komentarzy:

  1. Kraków to piękne miasto, mam okazję tam pojechac i rzecz jasna, że skorzystam:)

    Skąd ta zmiana nazwy bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zmiany są potrzebne. Stwierdziłam, że coś takiego jak nowy adres powinien odbyć się jak najwcześniej (jeśli jest to w planach). Wybrałam w miarę uniwersalną nazwę i wiem, że przy niej już zostanę aż do końca mojego blogowania :)

      Usuń
  2. Akurat jestem z Krakowa i też kocham to miasto :) Świetne zdjęcia :D donneczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego weekendu! :)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Krakowie, ale w przyszłości na pewno to się zmieni :) Polubiłam stronę na Fb. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama próbuję wybrać się do Krakowa, już od dobrych kilku lat ale nigdy nie ma czasu. Rozmawiałam już na ten temat z rodzicami i w najbliższym czasie mamy się wybrać :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to miasto, nie mam do niego daleko i czasem jeżdżę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, tak, to zdecydowanie miejsce warte odwiedzenia! Byłam tam już wiele razy i nie wyobrażam sobie, że ktoś mógłby nigdy nie zobaczyć takiego pięknego miasta ;) Post napisany świetnie, bardzo dobrze napisany i rozplanowany ;) Przyjemnie się czytało! Oby tak dalej, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację Kraków jest piękny! Ja tak samo uwielbiam Wrocław ❤
    W sumie dawno nie byłam w Krakowie, bo okolo ty cztery lata temu haha Ale muszę się jakos niedługo wybrać, chociaż na weekend.
    http://veronikakarolina.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraków zawsze był dla mnie piękny, niezależnie od tego ile razu tam jestem/. Architektura jest przepiękna, masz racje :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo.. już nie pamiętam, kiedy byłam w Krakowie. Chyba na studiach.. piękne miasto, choć mnie Warszawiance z krwi i kości chyba nie wypada tego pisać. :D

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków - moje miasto ! Mam to szczęście, że już drugi rok mieszkam i studiuję w Krakowie. I nie popadłam jeszcze w rutynę - każdego dnia zachwycam się jego pięknem na nowo :)
    Świetne zdjęcia ! Aż narobiłaś mi ochoty, żeby się wybrać na spacer do miejsc, które tutaj przedstawiłaś ;)

    Serdecznie zapraszam do siebie - http://blondmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków to faktycznie piękne miejsce. Byłam tam tylko raz niestety. Byłam w dodatku mała i za wiele teraz nie pamiętam. Zdjęcia super wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Kraków, to piękne miasto z duszą ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam zamiar wybrać się do Krakowa niebawem, bo moi rodzice wybierają się już kilka lat haha Ale teraz mamy już zaplanowany wyjazd ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję być w Krakowie stosunkowo niedawno. Jest to naprawdę piękne miasto ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcie tego faceta ze skrzydłami jest super! Śliczne zdjęcia. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Kraków, wracam tam w listopadzie na koncert Justina Biebera :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w Krakowie 3 lata temu, nawet mi się podobało jednakże wolę Opole :D
    http://pallaisse.blogspot.com/2016/10/samotnosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że postawiłaś na zmiany :)

    W Krakowie nie byłam , ale jest pięknie :)


    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nigdy nie byłam w Krakowie :(
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków taki piękny <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Kraków... uwielbiam tak jeździć, niestety zdarza mi się to coraz rzadziej teraz..
    najdalszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  24. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  25. Kraków jest piękny!
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne zdjęcia! Upewniłaś mnie, że Kraków to piękne miasto! :D
    Pozdrawiam i obserwuję! ^^
    http://swiat-baldura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam raz w Krakowie i bardzo mi się tam podobało - choć niestety nie byłam tam zbyt długo. Śliczne zdjęcia!

    Pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow jakie ładne zdjęcia!
    Nie byłam tam, ale widziałam wiele pięknych zdjęć, więc musi być super w tym mieście.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia. Niestety nigdy nie byłam w Krakowie z moim aparatem i nie miałam okazji porobić zdjęć.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Jeśli zamierzasz kiedyś przejść na profesjonalne blogowanie i potrzebował byś adres pod firmę to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie możesz prowadzić własną działalność pod naszym adresem. Obczaj i jak się spodoba dołącz do nas:

    www.wirtualnebiuroklaster.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze słyszałam od ludzi, którzy odwiedzili Kraków,że to najpiękniejsze miasto Polski
    pozdrawiam cieplutko xx

    i zapraszam rowniez do mnie:)

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/10/jesienny-tag-autumn-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że za niedługo ponownie tam zawitam! Byłam tam lata temu, zupełnie nie pamiętam tego piękna! :<

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny Kraków, i bardzo klimatyczny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, próbuje dostosować do aktualnej pory roku :)

      Usuń
  34. Ja też byłam w Krakowie na jeden dzień w sierpniu, ale udało mi się zobaczyć rynek, Wawel i zoo, więc to i tak dobrze jak na jeden dzień :D
    Mój blog 👩

    OdpowiedzUsuń
  35. nie mam aż tak daleko do Krakowa, a byłam tam tylko raz jako dziecko ;p trzeba nadrobic!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne miasto:)) Cieszę się, że tutaj mieszkam:))
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cieszę się, że napisałaś o Krakowie, ponieważ sama w nim mieszkam i kocham to miasto <3 jeden dzień to zdecydowanie za mało na dokładne zapoznanie się z jego pięknem, więc przyjedź jeszcze kiedyś :>

    AG
    (niebieskiebanany.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowie byłam już kilka razy bo moja siostra tam studiuje :) Więc dwa / trzy razy do roku tam bywam :)

      Usuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger