18:49

Moje male uzależnienie ...

*Uwaga! Zmiana adresu bloga!*
Jesienne wieczory najlepiej spędza się pod kocem z herbatą i dobrą książką. Jednak mi do pełni szczęścia dodatkowo są potrzebne piękne zapachy, które otulają swoim aromatem. 
Moja przygoda z woskami i świeczkami zaczęła się rok temu. Na początku miałam tylko jedną tartę ale po tym jak na święta dostałam trzy nowe zapachy zaczęłam regularnie szukać innych perełek. Woski kupuje głównie z firmy Yankee Candle. Już mały kawałek sprawia, że po moim pokoju unosi intensywny zapach. Próbowałam również mini wosków z firmy "Polskie Świece" ale po niektórych bolała mnie głowa.
Po pewnym czasie stwierdziłam, że skoro woski dają tak piękne zapachy to co dopiero świece? Skusiłam się na kilka (oczywiście w różnych odstępach czasu) ale powiem szczerze, że są mniej intensywne niż palone tarty. W sumie nie powinnam się spodziewać cudów za 6/7 zł. Jedne zapachy są lepsze a inne gorsze. To się tyczy zarówno wosków jak i świeczek. Ja jestem zdecydowanie fanką słodkich aromatów. 
 Co prawda moja kolekcja jest trochę większa ale nie chciałam pokazywać rozwalonych mini tart, które nie prezentują się zbyt dobrze. 
Macie jakieś swoje małe uzależnienie ? :)
*Post nie jest sponsorowany i nie jest reklamą.
Zapraszam na mojego FB. Jeśli Ty też masz stronę to daj znać! :)

54 komentarze:

  1. Jak tego dużo O.o super kolekcja.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam świeczki! :)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe a szczególnie takie egzotyczne zapachy :D
    Zapraszam
    http://irracjonalnie-blog.blogspot.com/2016/10/jak-sie-zrelaksowac.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki. Kupiłam sobie nawet kominek do świeczek! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku! Raj na Ziemi - uwielbiam jak zapach z kominka krąży po moim pokoju :D

    Witam tu Paulina

    OdpowiedzUsuń
  6. A to masz bardzo miłe uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kolekcja, ja świeczki uwielbiam. Szczególnie jesienią dają ten cudowny klimat :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie masz bardzo pokazna kolekcje! Ja mam wielki problem bo po wielu zapachach boli mnie glowa tak jak w twoim przypadku! <3
    W sumie mam kilka uzaleznien na przyklad za kazdym razem jak jestem w sklepie kupuje jakies plastry mam jakas taka schize ze zawsze wydaje mi sie ze mam ich za malo haha ale u mnie schowa w tepie ekspresowym bo jestem taka niezdara ze.. no tak XD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, głowa mnie boli od tych co są za bardzo intensywne dlatego celuje w te delikatniejsze :) Przynajmniej plastry masz zawsze pod ręką :D

      Usuń
  9. Uwielbiam świece, a najbardziej te do masażu ;D :P

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam zapachy!!! ciągle musi mi wszędzie pachnieć :D teraz mam fazę na zapachy do prądu : )

    OdpowiedzUsuń
  11. oj również uwielbiam woski i świece :)moja przygoda z tymi pachnącymi rzeczami zaczęła się dużo wcześniej niż u ciebie ;)
    głównie moim uzależnieniem są kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, super post oraz blog. Obserwuję kochana! Super są te świeczki!
    A u mnie nowy post http://ascardisis.blogspot.com/2016/10/daily-makeup-routine.html
    Jesli chcesz to wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spora kolekcja, ja w swojej mam tylko jedną świecę ;) Jakoś nie przepadam za nimi, zawsze się boję, że zapomnę o nich i podpalę cały dom :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D W sumie ja już nie raz dostałam ochrzan za to że zapalam i wychodzę :D

      Usuń
  14. spora kolekcja! ja też lubię zapachowe świeczki właśnie w ten jesienny i zimowy czas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam zapachowe świeczki, aczkolwiek czasami zapach jest zbyt przytłaczający, lub - tak jak Ciebie - boli mnie głowa po nich. Trudno znaleźć dobre świeczki, niestety... Nie uważam, żeby były one moim uzależnieniem, chociaż muszę przyznać, że moja mama je naprawdę uwielbia.

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupuję zazwyczaj świeczki w Ikei. Sprawdzają się dobrze, ładnie pachną i fajnie się spalają :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale niezła kolekcja. Pewnie bardzo ładnie pachną , mam nadzieje że kiedyś się skusze na nie.
    Obserwuje :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny blog <3
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna obserwacja? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak tylko nazbieram trochę pieniędzy to chcę kupić woski z yankee candle, słyszałam, że są bardzo dobre, a inne świeczki słabo pachną ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski z Yankee naprawde się opłaca kupić a co do świeczek to są różne opinie :)

      Usuń
  20. Ale dużo zapachów :D ja zawsze kupuje swiece zapachowe w Niemczech. Mają mocniejsze zapachy niż te które kupuje na miejscu.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się Twoje posty nie wyświetlają :( Nie wiem czemu :/
    Fajnie jest mieć takie uzależnienie :) Sama uwielbiam zapachy świeczek, ale raczej ich nie skupuję. U Ciebie to faktycznie jest nałóg, tak patrzę na te zdjęcia i myślę sobie ,,O rany, ile Ty tego masz" :D Ja jak na razie nie mam uzależnienia, chociaż kiedyś skupowałam masę kredek, ale po co to już sama nie wiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w zeszłym roku dostałam na święta chyba dwa woski z Yankee Candle i do tej pory są nieużywane, gdyż ciągle brakuje mi kominka! Ale mam pełno innych świeczek i zdecydowanie o tej porze roku uwielbiam je zapalać :)

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominki nie są drogie. W Brico można kupić ładne i tanie :)

      Usuń
  23. Uwielbiam świeczki zapachowe, zimą, leżąc pod kocem z kakaem i dobrą książką, takie zapachy naprawdę umilają czas. Moje małe uzależnienie hm...myślę, że mimo wszystko muzyka :)

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moimi ulubionymi zapachami jest: mleko z miodem, wanilia i lilia - jakoś najbardziej trafiają w moje gusta i takie najczęściej kupuję...a uzależnieniem moim małym jest własnie kupowanie balsamów i innych różnych kremów w tych oto zapachach. ;3
    I tak na marginesie bardzo estetycznie prowadzony blog - PODOBA MI SIĘ!(ᵔᴥᵔ)
    Pozdrawiam.

    http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!
    Mamy wspólną pasję;) Uwielbiam Yankee Candle! W swoim zbiorze mam póki co tylko woski:) Jak dla mnie to najlepsza opcja dla ludzi, którzy często lubią zmieniać zapachy, tak ja Ja;ppp
    Pink Sands, Mango Peach Salsa, Black Cherry...mmm, ubóstwiam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z yankee również mam same woski bo na świece trochę mi szkoda aż tyle pieniążków a czytałam różne opinie :)

      Usuń
    2. Ja również słyszałam wiele opinii na temat świec, ale wszystkie były bardzo pozytywne! Podobno najbardziej się opłaca kupować te duże. Cena to 109 zł, ale patrząc na wagę i na czas palenia (do 150 h )można się skusić. Słyszałam, ze takiej świecy starcza na ok. 4-5 miesięcy, więc ten wydatek nie jest aż tak wielki:)))

      Usuń
  26. Widzę, że zakres zapachów jest bardzo duży, chętnie wypróbuję którąś z tych świec :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim uzależnieniem było kupowanie kolorowych kredek do oczu. Ale już mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wooow sporo tego masz!
    Wiadomo nie ma co oczekiwać cudów po świeczkach/woskach które kosztują kilka złoty, ale najważniejsze by zapach się nam podobał :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski pięknie pachną ale świeczki już po prostu mniej intensywnie :)

      Usuń
  29. Jeszcze nigdy tego nie próbowałam. Co do uzależnień to oprócz czekolady nic mnie tak nie kusi :) Ale lubię tworzyć wiele rzeczy, z tym, że w różnych tamatykach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero zaczynam przygodę z nimi :) teraz używam Mandarin cranberry :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zapachy !! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię woski YC choć dawno już żadnych nie paliłam :)
    Pozdrawiam,
    bizarre-case :)

    OdpowiedzUsuń
  34. MOje ulubione zapachy to raczej te delikatne, czekoladowe lub zapach cynamonu- uwielbiam ♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam woski/świece z Yankee Candle. Mają przepiękne zapachy i duży wybór. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Sama uwielbiam otulać się ich zapachem. To także jest moje małe uzależnienie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Wybór zapachów jest bardzo duży :)

      Usuń
  36. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam wszelkiego rodzaju pachnidełka
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń

  38. Jestem uzależniona od książek.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam świeczki !
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam zapach niektórych świec <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ciekawa tych świec :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam świeczki ♥ niezależnie od pory roku zawsze są świetne :)
    Najlepsze są te w słoiczkach ♥
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. No ja zdecydowanie jestem maniakiem świeczek przez okres jesieni i zimy :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger