17:58

Ulubiony wykonawca - cytaty #2

Zapewne każdy z Was ma swojego ulubionego wykonawcę/ zespół. Utwory Eminema słucham od bardzo dawna i mam do niego szacunek mimo, że niektóre jego teksty są po prostu wulgarne.. Odkąd pamiętam jego piosenki towarzyszyły mi gdy było dobrze i źle. Dlatego, jak możecie się domyślić, dzisiaj przedstawię wam kilka cytatów z jego piosenek, które najbardziej mi się podobają. Zapraszam do czytania i komentowania! :)
"Bo niektóre rzeczy po prostu się nie zmieniają. Jest lepiej, kiedy pozostają takie same."
Źródło: utwór Cold Wind Blows

"Ci ludzie myślą, że zbrodnią jest mówić, to, co się myśli… Domyślam się, że jestem przestępcą."
Źródło: utwór Criminal

"Jestem człowiekiem, obmyślę nowy plan. Czas, abym powstał, przemierzył nowe lądy… Czas, abym na serio wziął sprawy w swoje ręce. Wybierając takie życie, nigdy więcej nie spojrzę za siebie. Odchodzę, wiem, dokąd podążam. Idąc za śladami stóp, wytyczam własną i jedyną ścieżkę"
Źródło: utwór 8 Mile Road
"Możesz dokonać wszystkiego, czego tylko pragniesz, człowieku." 
Źródłó: Lose Yourself
 
"Wszystko czego się baliście powiedzieć - nie bójcie się mówić nigdy więcej." 
Źródło: Guts Over Fear

 
"I kiedy odejdę, po prostu idź dalej, nie płacz, lecz się raduj każdą chwilą."
Źródło : When I'm Gone
 "Nie boję się postawić na swoim
Niech wszyscy
Wezmą mnie za rękę
Przejdziemy tą drogę razem,
Poprzez burzę
Nieważna pogoda, zimno lub ciepło
Po prostu wiedz o tym że nie jesteś sam
Krzycz, jeśli jesteś w takiej sytuacji, jak ja."
Źródło : Not Afraid  
------------------------------------------
Napisz koniecznie swój ulubiony cytat (jeśli go masz) :) 

51 komentarzy:

  1. (...)oni są silni tylko wtedy, kiedy masz odwrócone plecy- piękny cytat! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci utwór z "Criminal" podoba mi się najbardziej. W sumie to idealnie do mnie pasuje. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, Eminem jest jednym z niewielu raperów których mogę słuchać i nie mam problemu z jego muzyką :D
    https://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Eminem to bardzo mądry człowiek a jego teksty musiały być wulgarne.Dlaczego? Ze względu na miejsce w jakim się wychował,poza tym show biznes,to nie jest kaszka z mleczkiem.Albo jesteś dobry i silny,udowadniasz to albo ciebie nie ma!
    +w tekście powinno być "Utwory Eminema" a nie "Eminema utworów" to brzmi nie gramatycznie.(przepraszam,jeśli uraziłam,po prostu klasa humanistyczna daje o sobie znać).

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem humanistką więc błędy mi się zdarzają :D Dziękuję. Już poprawiłam :)

      Usuń
  5. Nie słucham Eminema ani generalnie rapu - nie mój styl. Trochę go jednak kojarzę z dzieciństwa, dosłownie kilka piosenek, które czasem puszczali moi rodzice i były całkiem spoko :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, kochana!
    Nie musisz każdego zdjęcia wrzucać osobno! Generalnie wystarczy jeden post, że bierzesz udział, a potem już według własnego uznania :) Wrzucasz na bloga czy instagrama z hasztagiem #październikwobiektywie i tyle, a pod koniec miesiąca zgłoszę się do Ciebie i mi wyślesz parę zdjęć, wtedy ja robię podsumowanie z fotkami wszystkich uczestników.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twórczość Eminema nigdy nie była mi bliska, ale cytaty bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Eminem to nie moje klimaty, choć znam parę kawałków :) Ale fajny pomysł na wpis.

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat w twórczość Eminema się nie zagłębiałam... więc dobrze, że tu trafiłam:D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój chłopak również od dawna uwielbia Eminema :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja słucham totalnie odmiennej muzyki, ale kilka razy zdarzyło mi się posłuchać Eminema. Jednak nie mogę zaprzeczyć, że jego teksty coś w sobie mają :)

    Ściskam mocno i zapraszam do mnie ♥ ~Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słuchałam za dużo Eminema, ale miło było dowiedziec się, że ty go lubisz. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słucham Eminema, ale jego teksty są naprawdę mądre.
    Genialny pomysł na posta ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś uwielbiałam Eminema i jego twórczość. Teraz jest mi raczej obojętny, ale lubię wracać do tych kawałków, które kiedyś puszczałam w kółko.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słucham Eminena, ale te cytaty są niezłe, takie prawdziwe :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetne cytaty ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawił mnie twój blog, dobrze piszesz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nie słucham jego muzyki, ale chętnie dowiedziałabym się o nim czegoś więcej, myślę, że w tej kwesti mogę na Ciebie liczyć? :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe, że coś kiedyś wyskrobię :)

      Usuń
  19. czasem słucham Eminema i bardzo sobie go cenię
    teksty ma bardzo mądre i głębokie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak szczerze to ja raczej nie mam swojego ulubionego cytatu i rzadko je czytam :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądre cytaty. Też lubię słuchać Eminema :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój ulubiony cytat to słowa z piosenki Bruno Marsa "It will rain" a mianowicie:
    "If you ever leave me baby
    Leave some morphine at my door"
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również mam swoją idolkę, o której raczej z nikim nie rozmawiam, bo jestem wyśmiewana...
    Otóż moją idolką jest Niemka. I właśnie tu mam odpowiedź dlaczego się śmieją.
    Ta osoba zmieniła w moim życiu bardzo dużo, nie wyobrażam sobie życia bez jej twórczości.
    Miałam z nią Meet&Great, powiedziałam jej o tym, kobieta bardzo się ucieszyła.
    Jej piosenki towarzyszą mi gdy jestem szczęśliwa, ale i też gdy moje życie sie zapada pod ziemie.
    Cieszę się, że masz idola i wiem ile on dla ciebie znaczy.
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jakoś nigdy nie wsłuchiwałam się w jego utwory ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Eminem jest moim ulubionym raperem! Super, że napisałaś o nim post :)))
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam szukać i inspirować sie wszelkimi rodzai cytatami ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako tak wydaje mi się, że nie mam swojego ulubionego cytatu. Bardzo często tak mam, że jakiś bardzo mi się podoba i staram się go zapamiętać, po czym po kilku dniach go zapominam i tak w kółko. :D Jednak z tych, które ty tu napisałaś, bardzo podoba mi się dwa. :)

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Eminem moją miłością już od małego, kuzyni wprowadzili mnie w dobry klimat. Uwielbiam czarny rap, jak i wiele innych gatunków muzycznych, jednak Eminem ma w sobie coś, do czego zawsze chętnie wracam, mam jego całą dyskografię i często słucham, niezależnie od humoru.. Wiele piosenek znam na pamięć :) a film Ósma mila.. płakałam jak dziecko!
    z pozdrowieniami :)
    obserwuję!
    potrzebuję dobrych duszyczek-czytelniczek, mam bloga od niedawna a chcę się rozwijać :) zapraszam ! www.tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  30. Jego cytaty są bardzo mądre i przemyślane. Nie jestem jego fanką, ale cytaty znam bardzo dobrze :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę fajne cytaty.Bardzo podoba mi sie twój blog
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam "Love the way you lie", które wykonuje wspólnie z Rihanną ♥
    Pozdrawiam :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post , świetne cytaty .
    Niestety nie znam tego Wykonawcy.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie przepadam za Eminemem, ale niektóre piosenki są naprawdę fajne ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam zbytnio za tym rodzajem muzyki, jednak Eminema bardzo lubię i szanuję. Może jego teksty nie są za grzeczne, ale bądźmy szczerzy. One są tak samo wartościowe co te "grzeczne teksty"

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jestem wybitna fanka Eminema ale niektore piosenki wrecz kocham i uwielbiam! <3
    Pomimo tego ze niektore z jego tekstow sa bardzo ale to bardzo wulgarne i tak czesto z przyjemnoscia mi sie je slucha np. podczas sprzatania! haha!
    A cytaty sa godne aby oprawic je w ramke! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne teksty ma ;)

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ulubiony to "możesz dokonać wszystkiego, czego tylko pragniesz, człowieku" :)
    http://pallaisse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem Ci, że kiedyś też dość często słuchałam Eminema, tylko nie miałaś świadomości "o czym on tak naprawdę śpiewa", teraz kiedy patrzę na te cytaty to aż mam ochotę posłuchać paru jego utworów na YT :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo cenię sobie Eminema, jego utwory pozostawiają w głowie pewien ślad, który daje do myślenia. przede wszystkim jest szczery, a to najcenniejsze.
    Bardzo lubię cytaty innych, sławnych ludzi, tylko że kiedyu jest ich tak kilka podane to niestety nic nie zapamiętuje, nie wiem czy tylko ja tak mam. Dlatego jak dla mnie lepszym wyjściem jest np. do każdego posta dodawanie po jednym cytacie. Nie wiem po co to mówię, ale może Ci sie po prostu taka obserwacja przyda. Oczywiście nie chciałam Cię urazić, ponieważ takie posty z cytatami są równie ciekawe :)
    pozdrowionka! przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice post :)


    Come visit us soon
    xx
    Makeup, Style and Sugar
    https://simpliannie.wordpress.com/
    https://www.instagram.com/ankitabardhan/

    OdpowiedzUsuń
  42. dobrze jest mieć kogoś kto Cię inspiruje i pomaga zawsze :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Eminem to genialny artysta. Cytat z pierwszego zdjęcia szczególnie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Eminem jest naprawdę dobrym raperem. Słuchałam go często za czasów podstawówki, lecz z czasem zaczęłam poznawać innych wykonawców. Jego teksty rzeczywiście są wulgarne, ale potrafi szczerze pokazać to co czuje i ukazać prawdę o człowieku. A te cytaty to po prostu potwierdzają ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. oj kiedys sluchalam Eminema, uwielbialam jego teksty, gdyz nie byl to rap o niczym, tylko zawieral prawdzia historie i wiele prawd zyciowych :)
    pozdrawiam!
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu ;3

    odwdzięczam się za każdą obserwację <3 http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super post :) uwielbiam Eminema <3

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger