17:09

Jesień..

Już za kilka dni powitamy kalendarzową jesień. Pogoda za oknem robi się paskudna. Nie lubię jesieni i nie widzę w niej nic pozytywnego oprócz kolorowych liści (co i tak nie trwa długo). Zawsze jak nadchodzi ta pora roku to mój humor diametralnie się zmienia.. chyba niektórzy wiedzą o czym mówię. Jesienna "depresja" lubi przychodzić nawet wtedy kiedy jest dobrze. Aby poprawić trochę nastrój i nie wpadać od razu w doła to przygotowałam trochę inspiracji na tą rozpoczętą, nową porę roku...


Lubicie jesień? :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania bloga (jeśli wam się tu podoba) :)

59 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje ;)
    Ja w jesieni lubię tylko to, że czasem jest piękna : liście, kolorowe drzewa - idealna pora na sesje ;). Ale ogólnie nie znoszę tego, że jest zimno, co raz zimniej..
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię jesień, ale tą prawdziwą, "złotą, polską jesień", która ma swój urok, szczególnie kiedy mam okazję doświadczać jej w lesie bądź w parku. Mam nadzieję, że humor Ci się polepszy i Twoja chandra zniknie, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja widzę w jesieni cos pięknmego i uwielbiam ten klimat.
    Szkoda tylko, że już mnie coś bierze :/
    Bardzo ładne obrazki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać inspiracje, ale inspiracje jesienne są jednymi z moich ulubionych. Jesień jest prześliczna! :) Uwielbiam ten klimat świeczek, sweterki, golfy, koce. I tak, lubię jesień :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie szczerze mówiąc nienawidzę jesieni. Dla mnie to czas zimna, depresji i chorób. Jedyną pozytywną rzeczą jest dla mnie zaczynający się wtedy sezon świecowy, a świece akurat ubóstwiam ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jesienne inspiracje :)
    Ja w sumie całkiem lubię jesień :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię jesień ale na zdjęciach bo wygląda cudownie :) a w rzeczywistości wieje wiatr i jest zimno

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie lubię jesień ale tak jak mówisz ten początek kiedy jeszcze jest dużo kolorowych liści itd.
    Ja właśnie na czwartek planuje zrobić Tag Kocham jesień i szczerze mówiąc uważam że to jest bardzo fajny Tag i zachęcam do zrobienia fo 😉😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego wieczoru, Kochana :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful photos

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne inspiracje. Jesień jest chyba moją ulubioną porą roku, więc wszystko co z nią związane jest przeze mnie mile widziane:)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne fotografie, niestety jesień najczęściej najpiękniej wygląda na zdjęciach, w rzeczywistości to chłód i ciapa. Uważam że jak każda pora roku ma swój urok, ale jestem zakochana w lecie i zdania nie zmienię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku wyjątkowo czekałam na jesień i jestem zadowolona, że w końcu nadeszła. Potrzebowałam tego chłodu, deszczu, rześkiego powietrza, umęczyło mnie to lato okropnie. No i.. czekam na kolorowe liście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne inspiracje, to pierwsze zdjęcie mega mi się podoba ;) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień to moja ulubiona pora roku. Nie przepadam kiedy jest ponuro, szaro, mokro i zimno, ale lubię jak świeci słońce i na drzewach są kolorowe listki <3 Śliczne inspiracje ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham jesień!

    Zapraszam do obserwacji bloga, nowy wpis klik blog ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspiracje cudowne ! :) Ja osobiście nie lubię jesieni, bo mnie też dopada zmiana nastroju u depresja :(




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia piękne, szkoda tylko że w rzeczywistości nie ma słońca i jest zimno ;( Nie lubię takiej pogody niestety... Ciągle jest mi zimno i smutno, bez powodu. To tak jakby miało się takie PMS przez kilka dni...

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesień ma swoje wady ale tez uroki ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście uważam, że jesień to dość melancholijna i niesprzyjająca pora roku - jednak jak każda inna, posiadająca swoje uroki :)
    Ja uwielbiam barwy tej pory roku!

    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię jesieni.. za mało słońca. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. niestety, dobrze wiem o czym mówisz. Przez te ostatnie deszczowe dni złapałam jakiś przygnębiający nastrój. A i nic sie nie chce jak tak deszczowo i szaro. zdecydowanie wolę wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam jesień :)
    Kiedyś kojarzyła mi się z brakiem sił do wszystkiego bo jak to bez słońca, ale teraz umiem docenić jej uroki :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię jesień,ale taką prawdziwą,słoneczną ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/koszula-khaki.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdyby nie ten chłód to byłoby ok, ale tak...

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie inspiracje :)
    Jesień uwielbiam jest moją ulubioną porą roku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, jakim aparatem je robisz? Też uważam że jesień nie jest najlepszą porą roku. Zima, BYŁABY fajna, gdyby nie to, że w grudniu nie ma śniegu, a pojawia się dopiero w kwietniu.

    Pozdrawiam!
    porysownik.blogspot.com KLIK
    Zakącik Bloggerki KLIK

    P.S.: Ja już Cię obserwuję, zapraszam do obserwowania u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są inspiracje (tak jak pisze) a nie moje zdjęcia xD

      Usuń
  28. Kocham jesień! Nie mogę się doczekać, jak już będzie październik, tak, że liście będąleżeć na ziemi i będzie słonecznie (mam taką nadzieję). Pozdrawiam.

    Chciałam zaprosić Cię na mojego bloga. Dopiero zaczynam. Pierwszy post już się pojawił. Zapraszam na - susannesbourbon - mój pamiętnik

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie cierpię jesieni. Jest zimno szaro i deszczowo😒 dla mnie to najgorsza pora roku👍
    Fajny post, motywujący do przeżycia jesieni😂
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!😊
    www.liliseeu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne inspiracje! ja kocham każda porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię jesień, Ten klimat. Wiem, że często pada i pogoda bywa przygnębiająca, ale wszechobecne pożółknięte liście, kasztany i wieczory z jakąś dobrą książką i kubkiem gorącej czekolady, kiedy za oknem pada , mają swój urok :)

    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. osobiście bardziej wolę lato ;) jednak każda pora roku ma w sobie coś wyjątkowego ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nienawidziłam jesieni do ubiegłego roku. Wtedy moje podjeście znacznie się zmieniło teraz na myśl długich, książkowych wieczorów, ciepłych ubrań i herbatek aż się uśmiecham ;) Cudowne inspiracje!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne inspiracje, sprawiają,że jesień wydaje się mniej depresyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Prześliczne kolaże.Osobiście nie lubię jesieni, ale kocham jej kolory :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście bardzo lubię jesień. Uwielbiam chodzić w ciepłych bluzach i swetrach. Jesień lubię także pod tym względem, że kocham pić ciepłą, a wręcz gorącą herbatę na co upalne lato niestety mi nie pozwala. :c

    Madeline x
    www.magdascibisz.blogspot.com

    P.S. Śliczny wygląd bloga. Bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne inspiracje :3 Dużo łatwiej wejść w ten jesienny tryb, przeglądając takie zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  39. W sumie nie mam nic do jesieni, a uwielbiam zakładac swetry i otulac się kocem. Świetne inspiracje! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię jesieni. Nie lubię zimy (a kiedyś ją lubiłam). Lubię za to wiosnę i lato, kiedy to jest odpowiednia ilość promieni słonecznych!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za jesienią :(

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny wpis!



    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja tak samo nie lubie jesieni, i mój humor ulega pogorszeniu :( karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  44. A myślałam że tylko ja mam jesienną "depresje"
    Śliczne zdjęcia :)
    tylkomarzeniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja lubie jesień, ponieważ jest taka melancholijna :) Można usiąść z książką i kawą pod kołdrą i jest idealnie :)) A tym bardziej, że na początku jesieni pogoda nie jest zła i można ubierać super ubrania :D
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Z depresją się nie zmagam, ale za to z zimnej już owszem :x

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    Izabell from SYDNEY SLEEK - KLIK❤

    OdpowiedzUsuń
  48. Inspiracje cudowne, jednak ja i tak nienawidzę jesieni. Jeżeli chodzi o jesienną depresję, to ja już ją chyba mam... Ja chcę wiosnę! :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  50. Super inspiracje!
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Do jesieni podchodzę podobnie, jak ty- z ogromnym dystansem i niechęcią... Ja w nadchodzących porach roku lubię jedynie kompletowanie nowej garderoby ;)
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Piekne inspiracje. Dla mnie jesień to czas wyciszenia. herbata,, książka koc. I nic więcej do szczęścia. W koncu mam czas i ochotę posiedzieć w domu i zatopić się w lekturze.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeszcze dwa lata temu też nie przepadałam za jesienią, ale poznałam jej plusy, długie wieczory sprawiają, że człowiek ma więcej czasu dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger