20:06

07092016

Milion pomysłów na sekundę. Nowe tematy napływają mi do głowy szybciej niż mogę to wszystko zapisać. Ale co z tego skoro gdy zaczynam klepać w klawiaturę wena natychmiast mnie opuszcza? Może nie tak dokładnie ale przez te wszystkie pomysły nie mogę skupić się na jednym, konkretnym.Ta bezsilność, która teraz mi towarzyszy jest przybijająca. Jednak nie dam za wygraną. Wszystko mam zamiar zrealizować na spokojnie.

Czasami zastanawiam się czemu niektórzy piszą na siłę? By nie zawieźć czytelników, czy może po to by utrzymać statystyki? Każdemu może się zdarzyć chwila załamania i ma on prawo do odpoczynku. Najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby się nie poddawać i znaleźć w sobie siłę. Oczywiście w takich chwilach warto też przemyśleć nad tym czy to co się robi ma sens i coś znaczy. Czy chcemy dalej to wszystko ciągnąć.
Przyznam, że to właśnie taki stan (w którym aktualnie jestem) uświadamia mi, że blogowanie to moja pasja. Może i daleko mi do większości ale nie zamierzam rezygnować z czegoś co sprawia mi przyjemność. I wam też radzę.. jeśli blog jest wasza pasją to z niego nie rezygnujcie bo później będzie wam z tym źle i będziecie żałować. Ja już raz popełniłam ten błąd. Drugi raz tego nie zrobię :)
 Rezygnowaliście kiedyś już z blogowania? 
Oddaj głos na kolejny kolor na pasku bocznym :)

39 komentarzy:

  1. Jasne,że każdy ma prawo do chwili załamania i myślę,że większość to rozumie. Oczywiście nie raz rezygnowąłam, ale potem wracałam - i ciesze się!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rezygnowałam z blogowania jeszcze, aczkolwiek miałam słabsze chwile. Ogólnie nie polecam robić przerw ani nic takiego, nie ze względu na statystyki, ale ze względu na czytelników. Wielu z nich rezygnuje z czytania bloga na którym wpisy pojawiają się raz na 2 miesiące. Czasem kiedy nie mam weny na posty to robię np. post z inpiracjami - wrzucam tylko kilka ładnych zdjęć z danej tematyki - post bardzo miły dla oka i uwierz bądź nie, ale inspiruje innych :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie świetne zdjęcia!!!
    http://herewegomotivation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam kilka miesięcy przerwy kiedyś od bloga, ale powróciłam do tego bo poczułam pewną pustkę w moim życiu. Brakowało mi pisania :)
    Cudowne zdjęcia <3
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że każdemu blogerowi zdarza się chwila zwątpienia, a recepta, żeby jej się pozbyć jest łatwa: trzeba zrobić sobie parę dni bez bloga, zainspirować się na nowo i wrócić z głową pomysłów :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Glos oddany mam nadzieje ze wybrany przeze mnie kolor wygra, haha! :D
    Kilka razu juz rezygnowalam z bloga i za kazdym razem wrecz z placzem do niego wracalam dlatego szczerze nie polecam tego uczucia kiedy jest takie O DODALABYM TO NA BLOGA! .. A NIE CZEKAJ PRZESTALAM BLOGOWAC!
    Pomimo tego ze weny czasami nie mam to i tak lubie tworzyc moje bez tresci posty! <3
    Piekne zdjecia *-*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bloga od ponad roku i nie wyobrażam sobie, że miałabym z niego zrezygnować. Kocham swojego bloga i kocham pisać. Ale jeżeli faktycznie zdarza się taki kryzys, że nie wiem co napisać, dawno nic nie wstawiałam, to po prostu nie robię nic na siłę. Czekam na przypływ sił i weny twórczej. Każdy ma prawo do tego, że chce mieć czas dla siebie. To nasze dzieło i my je tworzymy, więc nie powinniśmy sztywno trzymać się jakiegoś schematu i na siłę udowadniać sobie, że "dziś jest środa to muszę wrzucić post". Tylko jaki? Bez wartości oraz wkładu nas samych... A to przecież bez sensu. Nie rezygnuj z bloga, jeżeli to dla ciebie pasja. Każdy z nas miał taki moment :) Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nazwałabym tego rezygnacją, ale zdarzały mi się przerwy, które myślę, że są naturalne. Blogerzy to też ludzie, a nie roboty :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację każdemu czasem należy się przerwa :) Moja pasja też jest blogowanie ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie zawsze mam za dużo pomysłów a nie za mało. Tylko czasem tego dnia nie mam humoru do pisania i pisze zaplanowany post dzień później ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dopiero niedawno zaczęłam prowadzić bloga, ale mogę już śmiało powiedzieć, że stało się to dla mnie bardzo ważne, więc rozumiem co masz na myśli :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety, ale tak, musiałam zrezygnować. :c Super wpis i ładne zdjęcia. :)
    Obserwuję i będę wpadać częściej. ;)

    https://nasze-z-zycia-wziete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy chciałam zrezygnować z prowadzenia bloga,na szczęście po jakimś czasie uświadomiłam sobie że jest to moja prawdziwa pasja :) nie warto prowadzić go na siłę

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś zrezygnowałam, ale powróciłam z większymi chęciami i zapałem.
    Oczywiście mam swoje dni bez weny, jak właśnie teraz, ale staram się odpocząć wtedy i myśleć o nowych postach ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobnie mnóstwo pomysłów, ale żaden konkretny.
    Jak dla mnie nie ma sensu pisać na siłę, lepiej odczekać i może wtedy jakiś pomysł przyjdzie do głowy :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia. Na prawdę są niesamowtie. Aż chciałabym tam być. Co do blogowania masz absolutną rację- nawet jak nie chce się blogować, albo nie ma się weny, lepiej zostawić blog i do niego wrócić - może za rok, może za dwa. Usuwać naszą pracę to jest najgorsze co może być! Nie załamuj się. Co prawda jestem tu pierwszy raz,ale bloga masz na prawdę na poziomie. XD daję obserwację, żeby sobie usiąść wygodnie na kanapie i poczytać twoje wszystkie posty. I nie traktuj mojego komentarza jako spam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorgeous photos

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia *,*

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś zaczęłam pisać i przestałam - brak czasu, mało motywacji - ale teraz robię to na nowo i jest super ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia są Twojego autorstw, prawda? Pytam, bo wykonane są bardzo profesjonalnie, jak nigdzie indziej ;) Pierwsze po prostu skradło moje serce!

    Ja nigdy nie zrezygnowałam, chociaż miałam kilka razy te chwile załamania, o których piszesz. Ale jakoś dałam radę i małymi kroczkami idę do przodu ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia są zrobione przeze mnie :) Bardzo dziękuję za tak miłe słowa!

      Usuń
  22. Każdemu zdarzy się mieć kryzys, ale ważne jest żeby się nie poddawać. Ładne zdjęcie w szczególności pierwsze mi się podoba.
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nam jakis czas temu zdarzyło się przestać blogowac na rok ;/ ale wróciliśmy bo to kochamy ;* Obserwuję ;* zapraszamy http://velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację. Pisanie na siłę to tak naprawdę nie jest pisanie. To tylko jakieś klepanie w klawiaturę, totalnie bez sensu. Sama uważam, że lepiej dodawać coś rzadziej, ale napisać to dobrze, a przede wszystkim - przemyśleć temat. Nie liczy się ilość, a jakość. ;)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz chciłam z tego zrezygnowa ale pomyślałam, że nie nie mogę tego zrobic! teraz myślę także o kanale na yt zmoimi piosenkami! Warto marzyc!
    ---

    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, na moim koncie jest już kilka, jak nie kilkadziesiąt blogów. Nie kontynuowałam ich, ponieważ się wypalałam. Ostatniego ciągnęłam na siłę, pisałam nie mając na to ochoty. Teraz, mój obecny blog, piszę wtedy, gdy mam na to wenę, ochotę i pomysł. Nie wymyślam nic na siłę, a jedynie staram się, aby pomysłów nigdy mi nie zabrakło :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Rezygnacja ze swojej pasji to najgorsza rzecz jaką można zrobić, ponieważ tylko dzięki niej się jakoś spełniamy ^^ Raz zrezygnowałam z blogowania i czułam się fatalnie, dlatego szybko też powróciłam ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. blogowałam kiedyś (10 lat temu :D) i dopiero teraz do tego wróciłam :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy post. Ja blogowałem kiedyś trochę, zrezygnowałem i znowu się za to wziąłem. Mam nadzieję, że teraz się rozwinę ;)

    Zapraszam na kamilsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zrezygnowałam, kiedyś prowadziłam bloga i był już dosyć popularny, ale zrezygnowałam. Za szybko się poddałam przez problemy z nim.
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze zdjęcie na prawdę genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba mi się klimat Twojego bloga, będę wpadać częściej, a Ty kochana rób to co lubisz, pisz dalej!
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia przecudne.
    Czasem potrzeba odpoczynku, żeby nabrać myśli i jak powiedziałaś przemyśleć czy to ma sens. Nie miałam jeszcze takiej "załamki", jeśli mogę to tak nazwać.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kilkakrotnie rezygnowałam, zaczynałam, potem się poddawałam. Jednak czuję, że blog to moje miejsce, w którym mogę wyrazić siebie, swoje poglądy i przekazać innym pasję. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już z blogowania rezygnowałam ale długo nie wytrzymałam i powstał mój blog na nowo ,prowadzę go z przyjemnością i nie mam zamiaru przestać,wszystkich zapraszam serdecznie do obserwowania i komentowania :)
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kilka chwil załamania, ale aktualnie mam tyle motywacji w sobie że tak szybko się nie poddam

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger