17:50

Złoty - inspiracje!

Sierpień.. kolejny miesiąc i kolejny post z inspiracjami w danym kolorze! Tym razem poprzez głosowanie czytelników wygrał złoty! Daje słowo, że bardzo trudno było mi znaleźć zdjęcia w których przeważa ten kolor. Może i na internecie jest ich dużo ale nie wybieram byle których. Chciałam żeby jakoś do siebie pasowały a i tak jestem średnio zadowolona. Ale to nic. Następnym razem będzie lepiej. Obiecuję :D  Zapraszam do oglądania i proszę o wybranie następnego koloru, który pojawi się już we wrześniu (na pasku bocznym można oddać głos).
 A już niedługo konkurs fotograficzny!

55 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :) Mega mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam złoty, to taki cudowny kolor:D
    Kojarzy mi się z elegancją ;p
    Zagłosowałam:)

    Mój blog - KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam złoty! Śliczne są te rzeczy. Poduchy są świetne a toaletka - marzenie. Też muszę dopracować swoją, by wyglądała tak jak na tym zdjęciu :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście uwielbiam metaliczne kolory, także bardzo podoba mi się, że w tym miesiącu padło akurat na złoty, wybrałaś świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta cekinowa, ostatnia sukienka (lub bluzka) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznaję się bez bicia, że wolę srebrne dodatki ; )
    szminki cudowne!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie narzekaj zdjęcia są bardzo ładne! Uwielbiam złoto i ten kolor :) Zegarek jest obowiązkowy hihi :P Obserwuję :)
    Panna K

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne inspiracje :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie mój kolor + czerwień/bordo. Dolny zestaw wygrywa :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam złote zegarki i rozświetlacze w złotych tonach <3

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kolor złoty :) Wybralas naprawdę super zdjęcia. Super, że nie bierzesz byle jakich, bo w końcu nie o to chodzi. Nie mogę się doczekać konkursu :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Te inspiracje bardzo mi się spodobały ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Złoty, taki piękny kolor *.* Najbardziej z tych rzeczy chciałabym okulary, sa przepięknie <3


    http://problemymugoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. looks great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Co ty gadasz, inspiracje świetnie do siebie pasują! Te poduszki, zegarek i kosmetyki - najlepsze ;) Zaraz idę oddać głos na kolejny kolor inspiracji :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Złoty rządzi, ale w rozsądnej ilości ; ) może naprawdę wyglądać elegancko i kobieco ; ) Ta złota sukienka jest boska i poduszki ;)

    aanna-aanna.blogspot.com ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi osobiście bardzo podobają się te zdjęcia :) już oddałam swój głos na kolejny kolor :)

    http://gzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wieczorku ;)
    PS: Oddałam swój głos na kolor srebrny, ponoć to będzie najmodniejszy kolor tej jesieni ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się twoje inspiracje podobają :) Najbardziej ten ostatni ,,zestaw'' :)
    Ciekawy pomysł na bloga :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie to wygląda :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoty! Uwielbiam ten kolor, razem z fioletowym stanowią moje najbardziej ulubione :) Cieszę się, że on wygrał. Świetne obrazki. Oddałam też głos na następny kolor.
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham rozświetlacze, ten opalizujący bronzer na górze jest wprost CUDOWNY!
    Bardzo fajne inspiracje, przyjemnie się ogląda ^^
    Pozdrawiam,
    Szalona Perfekcjonistka

    OdpowiedzUsuń
  23. Te złote rzeczy są cudowne *-*
    Pierścionek, okulary, motyle, zegarek.. *-*
    Już oddałam głos na kolejny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozświetlacz serduszko jest boski ! :) Polecam
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie :)
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na takie kolorowe inspiracje. Cudne zdjęcia.
    Zagłosowałam. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobają mi się takie poduszki z napisami ;) Są świetne !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. Złoty kolor jest taki piękny, królewski :3
    Te motylki i zegarek są cudowne!
    Oddałam głos na następny kolor:)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne inspiracje! widać, że się napracowałaś szukając zdjęć :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne inspiracje :) Lubię złoty kolor :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne inspiracje, uwielbiam kolor złoty! Zapraszam:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Byłabym bardzo wdzięczna jakbyś następnym razem nie wkleja spamu u mnie na blogu bo wyraźnie jest napisane, że nie chce czegoś takiego u siebie :) Rozumiem, że chciałaś zareklamować swój konkurs ale szanujmy się...

      Usuń
  32. Przyznam,że pierwszy raz znalazłam się na twoim blogu i pierwszy raz widzę post tego typu, ciekawy pomysł, obserwuję,żeby już nic więcej nie przegapić! :D

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo wszystko udało Ci się fajnie zestawić te wszystkie zdjęcia ze sobą i bardzo mi się to podoba. :)
    Następny pastelowy róż.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko wyszło świetnie, zdjęcia pasują do siebie :)
    A może teraz post, jak zestawić coś złotego jeśli chodzi o strój czy biżuterie?

    http://hidenly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne inspiracje! a ta brokatowa paletka, wow <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspiracje <3 Zagłosowałam na kolejny kolorek! Ps. Mam podobne zdanie co do wklejania tej informacji z konkursem... Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Superowe :3 sama w ostatnim czasie kupiłam multum gadżetów w tym kolorze <3
    Pozdrawiam - MG :)
    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. W sierpniu również u mnie wygrało złoto. Teraz jak tak patrzę dostrzegam go w większości rzeczy, które mi towarzyszyły ;) Zdjęcia są naprawdę dobre,więc się nie przejmuj!
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne inspiracje ♥ Uwielbiam złote akcenty w ubiorze lub w wystroju wnętrz:)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Złoty to ewidentnie nie mój kolor, z niecierpliwością czekam na brąz :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogólnie nie przepadam za kolorem złotym, mam to chyba po mamie, że zdecydowanie wolę srebro. Ale jakoś tak ostatnio zaczęły mi się podobać niektóre złote rzeczy! Chociażby ten zegarek z Twojego posta.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne inspiracje, wpadły w mój gust:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ojeju jakie inspiracje ♥ piękne

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jejku wszystko takie piękne <3 Bomba. Jestem zachwycona tymi inspiracjami. Chciałabym kiedyś nauczyć się robić takie piękne foty na mój Instagram :D nawet jak się staram wychodzi nadal jakoś kiczowato :D hehehe

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę bloga , jest cudowny !

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładny ten kolorek :D
    zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Bardzo ładny wygląd oraz zdjęcia. Zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam tak dobrane inspiracje :) SUPER TO WYGLĄDA <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger