20:54

Ulubieńcy #5


Pierwszym ulubieńcem jest wosk z Yankee Candle - Strawberry Buttercream. Jeden z moich ulubionych zapachów. Delikatny, słodkawy ale nie mdły. Byłam tak nim zachwycona, że kupiłam drugi na zapas.

 Woda perfumowana Katy Perry - Killer Queen. Jeden z piękniejszych zapachów jaki miałam okazję mieć. Wyrazisty, przyjemny i w 100% kobiecy :)
 Kolejni ulubieńcy... Coś do włosów czyli gumka (która zapewne jest dobrze wszystkim znana) i wypełniacz do koka.
 Portfel w kolorze fuksji. Niestety światło nie chciało ze mną współpracować i wyszedł różowy. Dostałam go na imieniny i od razu się z nim polubiłam. Dzięki mojej mamie odkryłam nową firmę z fajnymi i porządnymi portfelami.
 Kolejnym i przedostatnim już, moim ulubieńcem, jest słoiczek. A raczej słój bo jest naprawdę duży, mimo to wygodnie się go "użytkuje". Woda + mnóstwo różnorodnych owoców.. czego chcieć więcej?
Tak dobrze widzicie.. Moimi ostatnimi (i w sumie stałym) ulubieńcami są długopisy. Ale nie takie zwykłe. W wolnych chwilach maluje. Nie kredkami, mazakami, ołówkami czy farbami... tylko właśnie "żelowymi" długopisami. Rysunki wychodzą jakby były wydrukowane a dodatkowo ciekawie wyglądają.
----------------------------------------------------------
Dla wszystkich, którzy dbają o urodę i szukają porad polecam kobieceporady.pl

38 komentarzy:

  1. woda perfumowana od Katty Perry jest cudnowa <3 Również ją posiadam i ma taki piękny i słodki zapach, aww ;3 Świeczki z yankee candle również cudowne!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Yankee Candle! Uwielbiam świeczki do nich, tak ładnie pachną. I również posiadam słoiczek do picia. Uwielbiam go Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie słoiczki <3
    Zapraszam do mnie: Joko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubie ten słoik. Dobrze mi sie z niego pije. Słyszałam już o tych perfumach i podobno mają śliczny zapach.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszej pracy.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy. Dzisiaj także kupiłam ten słoiczek! :) Mam nadzieję, że także mi się sprawdzi! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten perfum ale nie wąchałam go :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/red-grey.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama muszę zaopatrzyć się w podobny słoik bądź butelkę, są absolutnym hitem a na zdjęciach wyglądają wspaniale!

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten wosk YC był zdecydowanie za słodki, wolę kwiatowe, albo mniej słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te słoiki są urocze ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz, odpowiadam na obserwację xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten wosk pachnie cudownie :3

    A słoiczek jest moim ulubieńcem już od poprzedniego roku ♥

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest też mój ulubiony zapach z Yankee Candle :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten portfel, no i mój ulubiony słoik <3

    Zapraszam[KLIK] rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetni ulubieńcy :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny portfelik, bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo lubię ten zapach od Katy Perry - masz rację: jest wyrazisty, aczkolwiek bardzo ładny :) A co do rysowania żelowymi długopisami to jestem ciekawa Twoich rysunków, moja droga ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze koniecznie zainwestować w kominek i woski! Idealny na jesienne wieczory :)
    Pozdrawiam velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy, jeśli chodzi o tą gumkę do włosów to jak raz ją założyłam to później miałam problem ściągnąć haha :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam kiedyś zakupić świeczkę yankee ale jednak cena mnie trochę przeraża :) wosk jest chyba sporo tańszy i skoro go polecasz to może zainwestuję :)

    personallittletalks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajni ulubieńcy!
    Z podobnego słoiczka ciągle piłam w wakacje :D
    Jestem ciekawa zapachu wosku :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam sporo ulubieńców ostatnio :) szczególnie produkty nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawi ulubieńcy, zafascynował mnie ten słoik.
    Pozdrawiam,
    Zagubiona w Świecie.

    OdpowiedzUsuń
  23. ten zapach yankee też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Yankee Candle! Zawsze chciałam mieć ten wosk, jednak muszę zadowolić się olejkami.Chciałbym taki słój, jednak gdy były takie duże to nie zdążyłam :/ Świetni ulubieńcy! :)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfumy Killer Quine są genialne! Mam już drugie opakowanie:)!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo dobrego słyszałam już o tych woskach, muszę w końcu wypróbować! :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo słyszałam o tych woskach, a ja dalej się w nie nie zaopatrzyłam.
    Fajni ulubieńcy.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Od roku zbieram się na kupno jakiegoś wosku ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. super słoiczek, muszę się w taki zaopatrzyć :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam woski i świecie z Yankee! najlepsze i genialne zapachy <3

    www.casperfashion.com zapraszam do komentowania i obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Woda Katy - przecudowna! <3

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Inspirujący słoiczek :) https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger