19:51

Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym!

 
Od producenta: 
Odżywka w spray'u bez spłukiwania intensywnie pielęgnuje włosy i ułatwia stylizować fryzurę. Specjalnie opracowana dwufazowa formuła działa zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jak i pomaga regenerować włosy od wewnątrz. Niezwykle lekka konsystencja, która natychmiast wnika we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów bez ich obciążania. 

Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert. Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów:  
- przywraca piękny połysk
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
- ułatwia rozczesywanie i układanie
- wzmacnia i nawilża
- nadaje miękkość i elastyczność
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zapobiega puszeniu się włosów
 
Od bardzo dawna potrzebowałam czegoś co przywróci "blask" moim włosom i pomoże w ich rozczesywaniu. Do tej pory były one suche i często się puszyły.  Nie ukrywam, że przy mojej długości włosów (do pasa) bardzo się męczyłam i jedyne co było słychać to moje narzekanie. Tą odżywkę znalazłam przypadkowo. Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Pamiętam, że stojąc przy półce pomyślałam: "7 efektów - ta jasne..". Ale ze względu na to, że nie była droga postanowiłam ją wypróbować. 

Odżywka znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce z wygodnym atomizerem. Płyn jest dwufazowy więc przed użyciem należy porządnie wstrząsnąć, żeby warstwy się połączyły. Odżywkę możemy stosować na mokre, wilgotne lub suche włosy. Jakie było moje zaskoczenie gdy już po pierwszych użyciach zobaczyłam efekt! Włosy było mi o wiele łatwiej rozczesać i ułożyć. Odżywka faktycznie przywraca połysk, nawilża, nadaje miękkość i zapobiega puszeniu się. Może nie daje takie efektu komputerowego jaki możemy zobaczyć w reklamach ale jest naprawdę zadowalający. Co do tego, że regeneruje włosy nie mogę się wypowiedzieć gdyż z moich obserwacji nic się nie zmieniło.
Plusy:                                                            Minusy:                      
   *przywraca połysk *nawilża i wygładza                   *nie widzę tej regeneracji włosów od wew.
   *ułatwia rozczesywanie i układanie 
   *nadaje miękkość *zapobiega puszeniu 
    się włosów *cena (ok. 8zł za 120ml) 
   *wydajność *zapach *dostępność 
   * bez spłukiwania 

Znacie? Jaka jest wasza opinia na temat tego produktu? 
Przypominam o konkursie (klik) :)
                           

46 komentarzy:

  1. Jeszcze tego nie testowałam, ale chyba się skuszę :)
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja opinia do tego broduktu jest taka, że ogólnie olejki arganowe mi nie działają na końcówki tylko pogarszają sprawę x'ddd. Kiedyś lubiłam ten olejek z marionu arganowy, ale niestety już mi nie działa na włosy :c i w sumie nie jest taki drogi. Dla mnie plusem tej sytuacji z tym olejkiem jest taki, że ładnie pachną po nim włosy i dodaje blasku. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga jeśli chcesz! :D
    http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam jej nigdy ale muszę ją nabyć!
    Zapraszam do mnie :)
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/08/shein-przeglad-sklepu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zamiar kupić taką odżywkę, więc z całego serca dziękuję za tą recenzję :) Naprawdę przydatna, szczególnie w moim przypadku
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie się prezentuje! Ja używam mgiełek z Gliss Kur i też są super :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej odżywce. Może skuszę się na jej zakup, aby ją wypróbować ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ułatwia rozczesywanie to by mi się stanowczo przydało ;)


    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta odżywka jest świetna :)
    agnieska-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa ta odżywka. :) Również wolę, gdy coś jest bez spłukiwania.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również używam, ale stanu włosów nie poprawia mi jakoś za specjalnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli Ci pomogła to z chęcią wypróbuję :D
    Nie znałam tej odżywki :)
    Mogłabyś mi napisać gdzie ją kupiłaś ? ^-^ byłoby mi łatwiej


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie nie ma tych kosmetykó nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejku arganowego musi być mało w tej buteleczce, skoro kosztuje 8 zł za 120 ml. Buteleczki samego olejku 20 ml są po kilkanaście złotych, więc... Ja na razie zastanawiam się nad zakupem samego olejku, bo podobno działa fantastycznie na porost włosów.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc pisze że "....odżywka Z olejkiem arganowym" a nie sam olejek :)

      Usuń
  14. nigdy nie używałam, ale chyba wypróbuję ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę sobie zakupić tą odżywkę :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo często używam odżywek i olejków Marion i jestem zadowolona :D
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałoby się.. Moje włosy mają tendencję do elektryzowania się ;D
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś serum z tej serii ;) że jest mgiełka to nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie używałam tego produktu ale chyba spróbuję bo zapowiada się nieźle

    mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wydaje się naprawdę ciekawy. Muszę go wypróbować :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ciekawie. Warto wypróbować, bo też mam problem z puszacymi się włosami i nie mogę ich ułożyć. Dobra cena, wiec czemu nie :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że odżywka bardzo przypadła ci do gustu. Fajnie, że znalazłaś coś co ma tak dużo pozytywów :) chętnie sama ją przetestuje.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    Zapraszam również do przeczytania blogów moich znajomych: recenzumkomiksiarza.blogspot.com
    dear-victoriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam odżywki bez spłukiwania, ta mnie zaciekawiła. Chetnie kupię i spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam zwykły olejek arganowy z Marion i bardzo dobrze się u mnie sprawdzał. Tego produktu nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że masz ten "rozpylany" ja używam tego z pompką i jest świetny!
    zapraszam na NOWY POST i do obserwacji! <3 locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta odzywka wydaje się być dobra. Może zainwestuje w nią parę groszy. :)
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Musi być na prawdę świetna, bo posiadam olejek arganowy z tej firmy. Polecam :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałam niezbyt dobre opinie na temat tego produktu..ale u każdego działa inaczej ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdym produktem jest tak, że znajdzie zarówno swojego przeciwnika jak i zwolennika. U niektórych może dobrze działać a juz u kogoś innego nie :)

      Usuń
  29. Great post dear!

    I just opened my blog, hope you like it
    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią wypróbuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sporo plusów, więc chyba zdecyduję się na jej kupno :D

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Od dawna szukam jakiejś odżywki która nada moim włosom blask, bo niestety są jak siano, ta jest dość tania może się skuszę ;)
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią spróbuję tej odżywki, ponieważ mam duży problem z rozczesywaniem i puszeniem się włosów. Zapraszamy na naszego bloga: http://fashiongirls69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Może spróbuje? :)
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. mam i polecam!:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. TAAAAAK UWIELBIAM OLEJEK ARGANOWY! używałam przez jakiś czas i fakt, włosy miękkie i lśniące! zdecydowanie warto kupic!

    oddaje obserwacje:)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham ten olejek <3 Muszę go znowu zakupić, bo idealnie się sprawdził dla moich włosów ;)

    Zapraszam do mnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Używałam, kiedyś ten olejek, a kiedy powiedziałam o nim mojej koleżance, ona kupiła na raz 3 opakowania, co musi coś znaczyć.

    Pozdrawiam! :D
    Zuzia z

    https://bookanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Używałam kiedyś olejku z tej samej serii i sprawdził mi się świetnie :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger