19:16

Rutyna?

Rutyna pojawia się w życiu każdego z nas (zdanie jak w jakiejś reklamie :D). Domyślam się, że mało ludzi ją lubi bo większość potrafi bardzo na nią narzekać. Na dłuższą metę jest ona bardzo uciążliwa. Codzienne czynności, które wykonujemy w kółko tak samo i o podobnych porach dnia mogą być bardzo denerwujące. Nie chce nam się wtedy praktycznie nic. Opadamy z sił, tracimy motywację do spełnienia swoich celów a także nie mamy chęci do zmian. I tu tkwi problem bo aby pokonać tą rutynę trzeba ruszyć cztery litery, spiąć się i zacząć działać. 
Już niedługo część z nas wróci do szkolnych obowiązków przez co rutyna będzie mocno odczuwalna. Nie należy jednak się jej poddawać i wykonywać tylko przymusowe obowiązki. Wystarczy wprowadzić codziennie jakąś dodatkową czynność, która urozmaici nasz wolny czas. I nie. Nie chodzi tu o spędzanie czasu przy telewizji czy komputerze.  

To wszystko tyczy się również ludzi, którzy chodzą do pracy. Przez 8 godzin wykonuje się praktycznie ciągle to samo. Pozostały czas można wykorzystać o wiele lepiej o ile znajdziemy trochę sił. Więc zamiast narzekać na rutynę lepiej małymi krokami zacząć to zmieniać :)
 
Zdjęcia pobrane z internetu. 
Ostatnie dni na zgłoszenie się do konkursu!! :)

43 komentarze:

  1. zdarza mi się popadać w rutynę, ale czasem to lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja każdego dnia staram się walczyć z rutyną i nie dopuszczam do tego, by zawładnęła moim życiem :) Wtedy byłoby nudno i szaro!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę wpadać w rutynę, jest niezwykle męcząca. Za wszelką cenę staram się jej unikać. Poza tym rutyna jest często gubiąca. ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj rutyna niestety często dopada każdego z nas :< ale najważniejsze jest dokładnie to co napisałaś trzeba ruszyć cztery litery i zacząć działać!
    Obserwuję :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo tak, myślę, że rutyna dopada każdego! A mało osób cokolwiek z tym robi, super wpis! :) Obserwuje kochana :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozbawiłaś mnie memami . :) Co do rutyny to wcale nie musi być zła, zwłaszcza jeśli okazuje się nią stała czynność sprawiająca nam radość lub sens życia ;) nie dla wszystkich praca czy szkoła to monotonia i obowiązek, jeśli widzimy w tym przyjemność, albo cel :)

    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ja znalazłam pracę, która mnie zadowala i lubię ją wykonywać :)

      Usuń
  7. Dziwię się, że niektórym odpowiada taka codzienna rutyna :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację. Chyba nikt nie lubi rutyny i jest ona uciążliwa, ale można sobie urozmaicić ten czas. Ja na przykład niedługo zapisuję się na zajęcia teatralno aktorskie, bo chcę wiązać moją przyszłość z aktorstwem :)
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z postem...w stu procentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post:) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem rutyna jest potrzebna :D

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nie lubię rutyny. Ciężko jest z nią walczyć.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatny post :) Potrzebowałam przeczytać czegoś co da mi możliwość przemyślenia :D
    https://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czsem rutyna nie jest tak zła... z pracą gorzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie zgadzam się. Jeśli mamy pracę, która lubimy i która sprawia nam przyjemność to jest super :)

      Usuń
  15. Rutyna prędzej czy później nas dopada, nawet o tak na przykładzie pracy albo szkoły ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba jakoś z tym walczyć ale czasem to trudne. Zwłaszcza gdy np. w szkole/pracy mamy sporo obowiązków i nie możemy sb pozwolić na chwilę odpuszczenia ;x Świetny post!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, rutyna sama od siebie nie zniknie, trzeba jej w tym pomóc ;) A jeśli nic się nie robi w tym kierunku tylko narzeka, to bez sensu, takim sposobem nie zniknie ;)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie ;)
    Trzeba pokonać rutynę :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dajmy się rutynie :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Grunt to znaleźć sobie jakieś urozmaicenie :D

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja coś wiem na temat rutyny. Chociaż próbuję ją przełamać, ale coś z marnym skutkiem :D

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Czasem rutyna wkrada się w moje życie, wtedy zazwyczaj staram się jej jak najszybciej pozbyć :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiem Ci, że ja też powoli staram się przełamać rutynę, która ostatnio i mnie dopada, mam wrażenie, że każdy dzień jest podobny.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nienawidzę gdy zaczyna się rok szkolny, a wszystkie dni zaczynają zlewać się w jedno :/

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. codziennie sobie jakoś dzień urozmaicać i rutyna nie grozi :) trudniej to zrobić gdy ma się masę obowiązków i pracę, ale wszystko da się zrobić :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie, rutyna czyni z nas automaty, mądre słowa. Dlatego ja teraz za wszelką cenę staram się złamać tą moją rutynę i sprawić, by każdy dzień był inny i niesamowity :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo życiowy wpis!
    Nie powiem, że mnie nie dopada rutyna.. bo niestety dopada. Dom, praca, dom, praca.. i bywa to uciążliwe. Jednak staram się z nią walczyć na wszystkie możliwe sposoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. to prawda, trzeba ruszyć cztery litery, trochę się zmotywować ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Tu się muszę zgodzić. Rutyna jest okropna, ale trzeba ją pokonać. To nigdy nie jest proste, no bo co jest? Ale odwaga na to zawsze się znajdzie. Trzeba po prostu trochę wiary a wszystko może się udać :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    LemONWMP

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatne i mądre rady :) Niestety rutyna może dopaść nas w każdej czynności jaką wykonujemy i nawet to co nas cieszy i co lubimy, z czasem może zacząć nas nudzić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że każdego prędzej, czy później dopada rutyna. Szkolne obowiązki sprawiają, że nawet nie chce nam się robić nic dodatkowego. Przez pierwsze dni właśnie takiej rutyny nie narzekam- nawet pomaga mi się lepiej zorganizować. Ale potem mam jej dość, chodzę zdenerwowana i zmęczona. W tym roku muszę coś z tym zrobić!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  32. Rutyna spotyka nas często. Szkoła, praca itd.. Ale można dokładać nowe zajęcia i hobby, aby rutyna nie była całkowitą rutyną. :)
    Mój blog - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że wystarczy nawet jeden krok, a z rutyn powstanie fajny, kolorowy dzień! :)

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja od jakiegoś czasu żyję rutyną ale próbuję to zmienić :D
    Obserwuje :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam ten post dwa razy i dalej nie wiem jak się do tego odnieść. Świetnie napisane.
    Pozdrawiam i zapraszam xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. W czasie roku szkolnego rutyna jest mi naprawdę potrzebna, bo bez niej nie umiem się zorganizować :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja niestety spędzam w pracy 9h, wracam do domu po plecak i biegnę na siłownie, następnie muszę ugotować sobie obiad na kolejny dzień, kładę się do łóżka, oglądam 'Seks w wielkim mieście' i idę spać. Na szczęście moja praca jest na tyle 'lekka', że mogę sobie pozwolić na czytanie gazety, prowadzenie bloga lub pochłanianie książki w trakcie 'pracowania'.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  38. Najtrudniej jest się przełamać z rutyny, sama o tym dobrze wiem. Kiedyś moje życie (kiedyś to duże słowo, jeszcze rok temu) wyglądało jak obrazki, które dodałaś. Wstawałam rano, szłam na uczelnię, wracałam i szłam spać. I tak w kółko. Zero znajomych, zero sportu, zero aktywności i przyjemności. Aż pewnego dnia po prostu stanęłam w lustrze i się zdenerwowałam. Wyglądałam okropnie, nienawidziła siebie za lenistwo, czy leżenie całe dnie w łóżku.

    Obecnie pracuję za granicą ze znajomymi, zaczęłam podróżować, w Polsce pracuje dodatkowo w sieciówce. Zaczęłam prowadzić bloga, wychodzić na imprezy. Kupiłam karnet na siłownię i tableta, by czytać książki nie tylko te papierowe. Chcieć to móc, ale czasem jest nam potrzebny ostry kop w dupę. Po powrocie do Polski zabieram się za planowanie wyjazdu do USA, rozwijać dalej bloga oraz zacząć spełniać moje największe marzenie- projektowanie.

    Pozdrawiam i dziękuję za taki post. Przypomniał mi o smutnym czasie w moim życiu, ale jednak jest to największa motywacja jaką mam. Buziaki, theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatni obrazek najlepiej oddaje rutynę w rzeczywistości :)
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  40. Dla mnie rutyna jest dobra. Lubię schematy i poukładane życie. wszystko zależy od osobowości
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mimo, że codziennie robię podobne rzeczy to nie czuję się zła i nieszczęśliwa, bo zawsze staram się aby mój dzień był inny, niż poprzedni. Świetne są te obrazki. :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2016/08/jak-zaczac-od-poczatku.html

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger