18:46

Nigdy w życiu..

"Nigdy w życiu" - ile razy zdążyliśmy już wypowiedzieć te słowa? Jedni mniej, drudzy więcej. W naszym życiu nie zawsze układa się tak jakbyśmy chcieli tego w 100% dlatego czasami są to tylko słowa puszczone na wiatr, bo przecież ludzie się zmieniają tak jak i sytuacje. Nikt tak naprawdę nie może przewidzieć co się wydarzy w przyszłości. Z wiekiem nasze poglądy się zmieniają. To czego kiedyś byśmy nie zrobili dzisiaj może być dla nas czymś oczywistym. Decyzje, które podejmujemy mają wielki wpływ na to co będzie.
 Odkąd pamiętam nigdy nie chciałam iść na studia. Zawsze powtarzałam sobie "na co mi to". W sumie nadal tak uważam. Ale ostatnio stwierdziłam, że żyje się raz i może kiedyś (w przyszłości) na coś się to zda więc ostatnio zaczęłam przeglądać "oferty" dalszej edukacji. Jako, że lubię sobie podkładać kłody pod nogi wybrałam jeden z cięższych kierunków. Oczywiście biorę tylko pod uwagę studia zaoczne bo mam naprawdę fajną pracę i nie chciałabym z niej teraz rezygnować. Czy się dostane na ten kierunek, który chce dowiem się we wrześniu ale wiem, że jeśli mi się nie uda to płakać nie będę. 
Nigdy nie rezygnujmy z tego co daje nam życie. Jeśli mamy tylko możliwości do doskonalenia się - wykorzystajmy to! 
Czy wam się zdarzyło powiedzieć "nigdy w życiu" a później jednak wyszło inaczej? 
Bardzo proszę o oddanie głosu na jedno ze zdjęć w poprzednim poście! :) (klik)

45 komentarzy:

  1. Czasem też tak mówiłam, że "nigdy w życiu" tego nie zrobię, nie zjem, ale z czasem jednak się okazało, że spróbowałam. ;D Trzymam kciuki, żebys dostała się na studia! ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że zdecydowałaś się na studia, można wiedzieć jaki wybrałaś kierunek? Poza tym masz rację - nigdy nie mów nigdy, nigdy nie wiesz jakie życie pisze dla Ciebie scenariusze;)
    PS: Zauważyłam, że nie śledziłam Cię na GFC, także nadrobiłam tą zaległość ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanika i budowa maszyn :)

      Usuń
    2. Brzmi ciekawie, poza tym wydaje mi się, że ten kierunek może być przyszłościowy, także powodzenia! :)

      Usuń
  3. never say never ;)


    Pozdrawiam :)
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na post :) też jestem zdania, że życie samo pisze scenariusz i my go nie zmienimy.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne cytaty , ja niestety już kilka razy tak powiedziałam.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, dobrze znam te słowa :D dlatego trzeba się dobrze zastanowić, zanim się je wypowie :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miałam takiej sytuacji, żeby później wyszło inaczej, ale wiele razy mówiłam sobie, że czegoś nie zrobie "nigdy w życiu".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ciągle to powtarzam a potem i tak robię co innego :D
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja powiedziałam 'Nigdy w życiu ' nie pójdę do pewnego gimnazjum . A jednak zmieniłam zdanie co do tej szkoły , przekonałam się , że jednak nie jest w niej aż tak źle jak myślałam i zdecydowałam się , że idę do tego gimnazjum ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na każdą obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam tak zazwyczaj z ocenami XD Pozatym powodzenia na studiach ♥
    Pozdrawiam<3
    http://ivvvetteee.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  11. Zyczę powodzenia, załoze sie, ze spodoba Ci sie na studiach :)
    Pozdrawiam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmmm... w moim przypadku było tak chyba z konkursami z matmy. Zawsze mówiłam ja się nie nadaję, a w końcu nauczycielka mnie przekonała i byłam w podstawowych składach do konkursów :)
    Życzę powodzenia na studiach :)
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy w życiu miałam nie iść na studia - poszłam
    nigdy w życiu nie chciałam brać ślubu - ślub za rok
    nigdy w życiu nie chciałam mieć dzieci - chcę mieć i idę pracować do przedszkola

    jeśli chyba mówimy "nigdy w życiu", to ta rzecz stanie się tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na studiach :)
    Bardzo mądre cytaty
    Pozdrawiam

    Mój blog<---klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, mi wiele razy zdarzyło się powiedzieć "nigdy w życiu" a później po jakimś czasie zmieniłam zdanie. Wydaje mi się, że to właśnie z perspektywy czasu zmienia się nasze podejście do niektórych spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pamiętam kiedyś mówiłam, że nigdy w życiu nie nałożę butów na wysokim obcasie, a teraz mam ich kilka par :)
    Ps. Dodałam komentarz w poprzednim poście i o dziwo się nie pojawił, dlaczego?
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest :) Komentarze publikuje wtedy gdy wchodzę na dany blog i czytam notkę :)

      Usuń
  17. Ja chyba nie miałam takiej sytuacji że mówię 'nigdy nie zrobię..' albo raczej nie mogę sobie teraz przypomnieć co bardzo prawdopodobne :D oczywiście na pewno wiele razy wypowiedzialam te słowa ale raczej nie w takim sensie że przez długi okres czasu się przy tym upierałam :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, to może i ja jednak za te 4 lata pójdę a studia :D Też ciągle mówię wszystkim, że na żadne studia się nie wybieram - ciekawe jak to będzie w moim przypadku :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja, czasami wydaje nam się, że za nic w świecie czegoś nie zrobimy, jednak z czasem nasze życie obraca się kompletnie do góry nogami i robimy rzeczy, których zupełnie nie zamierzaliśmy zrobić. :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. This is so inspiring! I love the post:)
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się tak nie mówić, bo wszystko jest możliwe i różne rzeczy mogą się wydarzyć. Ale kilka razy zdarzyło mi się tak powiedzieć :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie miałam takiej sytuacji gdy powiedziałam ,,Nigdy,, :D
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post :)
    Ja mówiłam, że nigdy w życiu nie nauczę się jeździć na rolkach, że nie założę butów na wysokim obcasie, nie schudnę... Cóż, było inaczej :D
    Zapraszam do siebie :)
    llifeisworthliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Racja, nigdy nie warto mówić nigdy. Bo nie wiemy co się wydarzy.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :) Pozdrawiam ;)
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja raczej jestem optymistycznie nastawiona i chyba oddaję się losowi. Wiem, że życie to nie czysty przypadek, wybory też mają istotny związek z przyszłością. Nie ukrywam, nie raz powiedziałam, że "nigdy tego nie zrobię", a potem było inaczej, ale jakoś nigdy specjalnie nad tym rozmyślałam.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  27. Z biegiem czasu jest coraz więcej takich rzeczy, których uważałam, że nigdy nie zrobię, a jednak. Zycie pisze najlepsze scenariusz :D
    anne-cucito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku! Świetny post! Pięknie to napisałaś :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/
    ODPOWIADAM NA OBSERWACJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku! Świetny post! Pięknie to napisałaś :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/
    ODPOWIADAM NA OBSERWACJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele razy mówiłam, że nigdy w życiu coś się nie wydarzy, a jednak się działo, więc już tak nie mowię :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że jednak zdecydowałaś się pójść na studia.
    Mnie w sumie nie zdarzyło się, żebym zmieniła zdanie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie pewnie tez znalazłoby się wiele rzeczy, które kiedys były na ''nigdy'' a teraz są obecne w moim zyciu ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Opowiesz coś potem dlaczego wybrałaś mechanikę?
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam!
    As_Joko

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez mam mieszane uczucia co do studiow. Polowa osob ich nie ma, a zarabia duze pieniadze..sprawiedliwosc.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem sprawiedliwość. Ktoś kto zarabia duże pieniądze wcale nie musi mieć szkoły wyższej. Wystarczy, że ma coś w głowie i potrafi to dobrze wykorzystać :) Ciężka praca też robi swoje.

      Usuń
  35. Zgadzam się z Tobą, sama mówię "nigdy w życiu" zdecydowanie za często ;/.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie używam słów "Nigdy w życiu", bo tak jak piszesz, nigdy nic nie wiadomo, wszystko może nas spotkać. Nie lubię się mylić, więc na wszelki wypadek nie rzucam słów na wiatr :)
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET<</a>

    OdpowiedzUsuń
  37. Ludzie się zmieniają, to fakt. Też kiedyś kilka rzeczy byłoby dla mnie nie do pomyślenia, a teraz? ;)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak, zdarzyło się kiedyś, ze powiedziało się nigdy w życiu, a potem to się zrobiło. W moim przypadku to chyba założenie bloga :)
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sama powiedziałam, że nigdy w życiu nie dotknę pająka czy też węża i co? Pająki dotykam, a w wężach się zakochałam ! :)
    Bardzo ciekawy kierunek studiów wybrałaś ! :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
  40. Inspirujace. Ja bym w przyszlosci bardzo chciala isc na dobre studia. ;*
    Mój blog zapraszamy <3

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger