16:46

Makro #5 + KONKURS!


Hej! 
 Bardzo się cieszę, że ta seria tak wam się podoba. Dziękuję za wszystkie wasze komentarze. Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami, które zrobiłam w tamtym roku jeszcze starym aparatem. Nie jest ich dużo bo chciałam wszystko utrzymać w tle zieleni. A poza tym mam ogłoszenie! Pod ostatnim postem z tej serii było dużo komentarzy, że konkurs fotograficzny to dobry pomysł dlatego postanowiłam go zorganizować. Szczegóły na dole! :)

Jeśli lubisz robić zdjęcia i sprawia ci to radość - koniecznie wyślij swoje zgłoszenie.
Tematyka: "Piękno wokół nas" - interpretacja własna.
Nie musisz obserwować mojego bloga! 
Nie ważne jest jaki masz sprzęt! :)
Pamiętaj, że to tylko zabawa!  
Konkurs trwa do  27.08.2016.
Zdjęcia (max.2) wraz z nazwą bloga należy wysłać na adres e-mail: ankaraax@gmail.com . Zgłoszenia przyjmuję od 06.08.2016 do 17.08.2016 (włącznie). Ale jak to skoro konkurs trwa do 27.08.2016? Już tłumaczę.  Żeby było sprawiedliwie i nikt nie mówił, że były ładniejsze to pierwsze miejsce jest wybierane przeze mnie a drugie poprzez głosowanie, które będzie trwało od 18.08.2016 do 26.08.2016 (włącznie). 27  sierpnia zostaną podane wyniki. Jeśli osoba, która wygrała nie odpowie na e-maila w ciągu 5 dni zostanie wybrany ktoś inny. Nagrody:

42 komentarze:

  1. Bardzo piękne zdjęcia! Motylek Motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super konkursik może się skuszę :) Mam jeszcze trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne u mnie pogoda raczej taka sobie więc aż tak pięknie zielono nie ma. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie :)

    Truskaweczka (klik) Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety, nie mam talentu do fotografowania ale na pewno znajdą się osoby, które go mają :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdjęcia owadów w makro. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny konkurs! Lubię robić zdjęcia i chyba wezmę w nim udział :)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia! Cóż... chyba wezmę udział :)
    Pozdrawiam, passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te zdjęcia.
    I chyba wezmę udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka, zegarek, świeczki i co to jest do wygrania, bo mnie zastanawia? :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać tego typu zdjęcia, bo w Anglii to przez okno widze tylko cegły :D

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, powodzenia biorącym udział, ja jestem niestety beztalenciem :(
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia robisz! :)
    Super konkurs, oczywiście biorę udział! <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku jakie świetne zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia makro i ogólnie zdjęcia natury są wspaniałe! Uwielbiam taką tematykę. Twoje są przepiękne!

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na konkurs :D Zastanowię się nad wzięciem udziału :)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak mówiłam zgłoszę się na konkurs! :)
    Dzięki za info na moim blogu :)
    Świetne nagrody, kocham zegarki <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podesłałam zgłoszenie, bo czemu nie :) Tylko się pomyliłam i przypadkiem jedno wysłałam w mniejszej rozdzielczości (1200px) a drugie w oryginalnej, ale w razie czego podeśle mniejszą wersje/oryginalną wersje, także - daj znać jakby coś nie grało :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Wzięłabym udział w konkursie, ale ostatnio jakoś brak mi chęci na wyjście z domu i "weny" na dobre zdjęcia. Tak czy siak - innym życzę powodzenia!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! :)
    Z chęcią wyślę jakieś moje zdjęcia na konkurs, może akurat się uda :D

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia! :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. prowadzisz naprawdę interesującego bloga!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy konkurs, muszę pomyśleć nad zdjęciem :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są piękne, fajny pomysł z konkursem :)
    Może wezmę udział :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurczę chyba pomyślę nad jakimś zdjęciem na ten konkurs, mam nadzieję, że do 17.08 uda mi się zrobić jakieś ciekawe zdjęcie. A Ty moja droga zrobiłaś naprawdę piękne fotki, szczególnie podoba mi się pierwsze! <3

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł na konkurs i bardzo ładny blog!
    Odwiedź i nas :
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te woski naprawdę pięknie pachną! Życzę powodzenia uczestnikom ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia! Swoje konkursowe wysłałam już na e-mail :)
    Pozdrawiam

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł z tym konkursem! Ale jedna rzecz nie podobała mi się w tym poście- pająk! Boję się ich a tu nagle takie zdjęcie przede mną :D
    Pozdrawiam ;* #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie to nic. Pomyśl, że musiałam do niego blisko podejść a i tak skubany nie chciał współpracować :D
      PS. Boję się pająków i byłam lekko przerażona, że to coś na mnie wejdzie xD

      Usuń
  32. Życzę wszystkim powodzenia! Jeśli uda mi się zrobić jakieś fajne zdjęcia to się zgłoszę :D Ogólnie to mam problem z obserwacją blogów, bo gdy chcę jakiś zaobserwować wyskakuje mi komunikat, że jest to jakiś błąd i z rad innych powinnam czekać aż samo się to naprawi. Więc fajnie, że nie trzeba zaobserwować Twojego bloga, choć gdybym mogła zaobserwowałabym go.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są cudowne, naprawdę nie dziwię się, że tą serie przyjęto tak optymistycznie, bo robisz świetne fotki ♥
    Powodzenia wszystkim startującym w konkursie!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia. Są takie kolorowe i maja w sobie tyle radości.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia :) Też kiedy lubiłam takie robić, niestety ostatnio jakoś nie mam motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger