18:21

Zestawy #5

Hej! Jak wam mijają wakacje? 
W poprzednim tygodniu miałam kilka spraw do załatwienia. Mogę powiedzieć, że moje wakacje oficjalnie się skończyły. Od dzisiaj zaczęłam pracę, z czego bardzo się cieszę bo dziewczynie nie tak łatwo znaleźć coś w zawodzie mechanika lotniczego (przynajmniej w moim miasteczku). Dzięki temu, że weekendy mam wolne moge wyjechać na zaplanowaną już wcześniej wycieczkę do Szczawnicy i na Słowację. Na pewno pojawi się mini fotorelacja na blogu. Co do mojego pytania o konkurs. Cieszę się, że tak dużo osób jest pozytywnie do tego nastawiona. Tematykę zdjęć już wymyśliłam ale to zdradzę wam przy następnym poście z serii "Makro". Zauważyłam, że już trzy miesiące nie było postu inspiracyjnego z zestawami. Postanowiłam to nadrobić i poszperałam trochę w internetowych grafikach. Zapraszam do oglądnięcia i skomentowania.

(zdjęcia pobrane z internetu)
Jak spędzacie wakacje? 
Który zestaw wam się najbardziej podoba?

76 komentarzy:

  1. Ten zestaw sukienki jest mega <3 Zresztą wszystkie są piękne ;p mechanik lotniczy? o matko to musi być ciężki temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był ciężki ale dałam radę :D To dobry profil, który przygotowuje na studia np. związane z mechaniką. Ze znalezieniem pracy trochę ciężej ale zależy gdzie :)

      Usuń
  2. Niestety w domku :/ I ten trzeci zestaw jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zestawy są prześliczne *.*
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 5,9 i przed ostatni :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zestawy z ogrodniczkami !

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful sets!
    Would you like to follow each other? Follow me and I follow you too))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tej pracy w takim razie! O, Szczawnica to niedaleko mnie. :D Udanej wycieczki i czekam na fotorelacje. ;) Świetne inspiracje, mnie najbardziej podoba się ten zestaw z koszulą w kwiaty. ;p Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zestawy wybrałaś :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci udanej wycieczki! Wybrałaś świetne zestawy, nie potrafię wybrać który podoba mi się najbardziej, ponieważ wszystkie są genialne!
    Ja póki co wakacje spędzam w domu, ostatnio była u mnie przyjaciółka na tydzień, byłyśmy w kinie no i w sierpniu ja jadę do niej i zabiera mnie ze sobą do Sopotu! Już nie mogę się doczekać! :)

    Genialny post!
    Pozdrawiam,
    https://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciężko mi się zdecydować :D bo wszystko w moim typie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zestawy są mega :D Ja za to nudzę się w domu, ale za miesiąc wyjeżdżam nad morze :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobał mi się zestaw nr 3 i 8! ;D
    Mi wakacje mijają niesamowicie szybko, a szkoda, bo są cudowne ;)
    Pozdrawiam! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie inspiracje! Ósmy i piętnasty zestaw - najlepsze. (Ze względu na moją miłość do ogrodniczek). <33
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooow tee zestawy są meegaa *o*
    Mi najbardziej podoba się zestaw : Bluzka i czapka z kosmitą, szorty, lenonki i superstary ♥ Ps. Uwielbiam twój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Kochana! Przede wszystkim - gratuluję znalezienia pracy, to naprawdę ogromny sukces, mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona. Poza tym wybrałaś świetne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta z pasiastą sukienką ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Na razie bardzo mi się podoba w pracy :)

      Usuń
  16. Najbardziej podoba mi się zestaw z pudrowo-różowym kombinezonem. Cudo! :)
    Byłam w Szczawnicy i bardzo polecam. Baw się dobrze!

    Buziaki!
    Sandra-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. These are beautiful outfit ideas😁 for summer ofcourse. Love all of them. New follower here.
    Have a good day
    https://softcutie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O jacie,ale dużo tych stylizacji, a większość w moim guście - przepiękne. Ale tak najbardziej to chyba w tym drugim kolażu, w drugim rzędzie, ostatnie zdjęcie. Świetny, iinspirujący post!

    ♡ maryjozwiak.blogspot.com ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega inspieracje! <3 Mi wakacje minęły bardzoo szybko, miałam tylko dwa tygodnie urlopu a teraz praktyka.. ale każdy czas wolny staram się wykorzystać jak najlepiej :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje :) Świetnie, że udało ci się znaleźć pracę, z której jesteś zadowolona :)
    Wakacje mijają mi fajnie. Byłam nad morzem z rodzicami, a jutro jadę do prababci na wieś.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w Szczawnicy niedawno :-D :-D. I na wycieczce do Slowackiego Raju i na baseny siarkowe w Vrbovie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko, mam ochotę przygarnąć wszystkie te ciuchy do mojej szafy! Zwłaszcza tę białą bluzkę ze sznurkiem na dekolcie. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej, która zmieściłaby moje 'uwarunkowania fizyczne' i przy tym dobrze wyglądała :) Gratuluję podjęcia pracy i czekam na zdjęcia z wycieczki!
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje wakacje już się skończyły niestety :) ale jeszcze coś kombinuje by gdzieś jeszcze pojechać :)
    Gratuluję znalezienia pracy :) Teraz tylko do przodu ... :)
    PS. Ciekawe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, że znalazłaś pracę :).
    Najbardziej podoba mi się zestaw trzeci od końca, bo zawiera stanik, w którym się zakochałam <3.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy i drugi zestaw najbardziej przypadły mi do gustu :) Czekam na fotorelację z wycieczki!

    Kawałek lata. Może wpadniesz? :) SUMMER | tag + inspirations

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybralas ciekawy zawód :D
    A zestawy bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne inspiracje :) Najbardziej podoba mi się trzeci kolarz :)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  28. Byałam rok temu w Szczawnicy i na Słowacji i bardzo mi się podobało! Udanej wycieczki! ♥
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy zestaw jest świetny :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy wybor zawodu :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe zestawy ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wakacje mijają zdecydowanie za szybko :/ Pierwszy zestaw przykuł moją uwagę ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zestawy ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wieczorku, Aniu!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne zestawy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety szybko mijają :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne i inspirujące zestawy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/07/jak-aktywnie-spedzic-wakacje.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham takie posty. Zestawy wszystkie sa w moim guscie i jest w nich dużo ciekawych inspiracji! Ja przeplatam teraz prace z odpoczynkiem i czekam na wyjazd do Chorwacji, buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego zestawy mają w sobie to coś jednak najbardziej przypadł mi do gustu drugi w zestawie drugim (ogrodniczni z koszula)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  40. Praca mechanika lotniczego? Podziwiam i życzę powodzenia w pracy :) A co do zestawów - mamy taki sam gust, bo wszystko mi się tu podoba :D nie umiałabym wybrać najładniejszej stylizacji. Pozdrawiam :* Charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zestawy :) Bardzo mi się podobają :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne inspiracje:)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku, jakie piękne stylizacje! Najbardziej podoba mi się czwarta<3
    A co do moich wakacji to w pojutrze w końcu wyjeżdżam do Chorwacji:)

    Zapraszam KLIK<3

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne zestawy :) Myślę, że skorzystam z tych inspiracji :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mechanik lotniczy? Czym się dokładnie zajmujesz?
    Niektóre stylizacje fajne! A grunt to wygoda i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdałam egzamin który potwierdza moją kwalifikację, która brzmi: "Obsługa liniowa statków powietrznych". Aktualnie mniej więcej siedzę w zawodzie bo pracuje jako kontroler jakości. Sprawdzam i mierzę części lotnicze oraz uczę się uzupełniać dokumentacje :)

      Usuń
  46. Powodzenia w pracy :)
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękne zestawienia ! Super super super :))


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. każdy zestaw ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkie zestawy coś w sobie mają. :D Idealne na lato!

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Przecudowne zestawy! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    [MÓJ BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  51. Takie inspiracyjne stylizacje zdecydowanie lubię :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  52. Najlepszy moim zdaniem jest zestaw 1 i 6. Wakacje? Dobrze, lecą trochę za szybko. Gratuluję znalezienia pracy!
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  53. o kurcze cięzko wybrać jeden, wszystkie są genialne!:D ale chyba 2 i 16 <3
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja wakacje spędzam nad jeziorem, wcześniej byłam na obozie i bardzo możliwe że wyjadą nad morze :) Mnie urzekl 3 zestaw, jest taki wakacyjny ♡ pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietne zestawy i trudno wybrac jeden, bo wiekszosc z nich jest w moim stylu :) Zwrocilam tez uwage na zdjecia w Twoim poprzednim poscie, sa cudowne! Rowniez uwielbiam zachody slonca, maja swoj niesamowity urok.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie mi się podobają ze względu na kolorki- czerń, biel- klasyka :>


    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Partnerzy w zbrodni to od razu mi się kojarzy z serialem Dexter! Nie wiem, czy oglądałaś, ale szczerze polecam, był super :)
    best education service

    OdpowiedzUsuń
  58. FIRST OF ALL YOUR BLOG ITS SO GREAT AND GOOD POST THANKS FOR THIS SHARE IT HAVE A NICE DAY

    best education service
    FREE SOFTWARE HAT

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger