09:42

Ulubieńcy #4

Hej! 
Dzisiaj przychodzę do was z moimi ulubieńcami ostatniego czasu. Ale zanim do tego przejdę to chciałabym bardzo podziękować Monice za to, że poświęciła swój czas i zrobiła mi kilka wersji nagłówka. Idealnie trafiła w mój gust. Jeden z nich już można oglądać wyżej :)  Monika dopiero zaczyna blogować ale idzie jej naprawdę dobrze więc zapraszam na jej bloga (klik). Co do mojego "zakątka" to planuję jeszcze kilka małych zmian.  A teraz przejdźmy do głównego tematu :)
Małe srebrne kolczyki.
Nie przepadam za biżuterią ale takie delikatne bardzo mi się spodobały. Dostałam je ponad rok temu od chłopaka i od tej pory rzadko kiedy je ściągam. Długich z pewnością bym nie ubrała więc wielki plus za to, że te kolczyki są przyuszne. Czy wy też macie wielki sentyment do czegoś, co dostaliście od ważnej wam osoby? 
Żel łagodzący z Ziaji.
Pod koniec czerwca nieźle przesadziłam i się spaliłam. Ten żel przynajmniej na chwilę przynosi ulgę. Łagodzi i delikatnie chłodzi naszą skórę. Ziaję bardzo lubię i nigdy jeszcze się nie zawiodłam na ich produktach. 
Bio-Oil.
Ten olejek używam na blizny, które mam na plecach. Nie używam go jakoś bardzo długo ale dobrze sobie radzi. Sprawia, że blizny z koloru czerwonego przechodzą w naturalny. Podobno olejek działa łagodząco po opalaniu ale tego jeszcze nie sprawdzałam.
 

Woski z Yankee Candle.
Są to nowe zapachy w mojej, ciągle powiększającej się, kolekcji. Pineapple Cilantro to słodki, owocowy i lekki zapach. Natomiast Honey Blossom pachnie dla mnie bardzo miodowo. Uwielbiam wszystko co słodkie więc nawet, nawet wpisują się w mój gust. 


Książka pt. "List w butelce". 
Zdecydowanie zasłużyła by być w ulubieńcach. Przeczytałam ją w dwa dni. Piękna historii mimo, że nie kończy się zbyt dobrze. Pod koniec miałam łzy w oczach i byłam trochę zła, że tak to się skończyło. Oglądałam również film ale nie polecam. Dużo rzeczy zostało pominiętych i przekształconych..
 -----------------------------------------------------------------------
Jakich macie swoich ulubieńców? 
Jak mijają wam wakacje? :)

74 komentarze:

  1. Strasznie zainteresował mnie ten olejek na blizny bo przyznam, że mam ich kilka :(
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny żel po opalaniu :)
    Ładne kolczyki!
    Właśnie sobie zdałam sprawę, że w mojej kosmetyczce jest z tuzin kolczyków, których kompletnie nie noszę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki bardzo mi się podobają ostatnio ciągle nosiłabym srebro, Bio-Oil planuję kupić już od dawna na rozstępy tylko jego cena trochę mnie przeraża. Woski również chciałam kupić tylko nie za bardzo wiem gdzie ich szukać stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rossmannie kosztuje ok. 30zł ale jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  4. Polecam książkę Virginii Cleo Andrews pt. "Kwiaty na poddaszu" jak i Kathrin Lange pt."Serce ze szkła" :) Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję na pewno się skuszę :)

      Usuń
  5. Warto kupić te woski? :) Zastanawiam się nad kupnem ale to dopiero na jesień haha :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to warto. Oczywiście trzeba trafić w swoje gusta żeby się spodobały :)

      Usuń
  6. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również bardzo uwielbiam produkty z Ziaji! Nigdy się na nich nie zawiodłam :) Co do reszty dopiero muszę przetestować :D Pozdrawiam! :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twórczość Sparksa i przeczytałam wiele jego książek, ale tej nie miałam okacji :( trzeba nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te woski :D
    Pisałaś u mnie, że nie masz instagrama, a chciałabyś wziąć udział w konkursie fotograficznym. Nie jest to przeszkodą, ponieważ jeżeli dana osoba nie ma ig, to pomijamy jej ten punkt :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak długo wytrzymują Tobie te woski? Nagłówek masz niesamowity! Oczywiście odwiedzę Monikę na blogu :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Ci nie powiem bo palę je małymi kawałkami. Na stronach pisze, że czas palenia całego wosku to 8h. U mnie Zdecydowanie wyjdzie dłużej o jakieś 2/3h. Trzeba pamiętać, że po zgaszeniu niektóre zapachy utrzymują się jeszcze do kilku godzin :)

      Usuń
  11. Też posiadam ten wosk z Yankee Candle "honey blossom" i szczerze go uwielbiam! ♥
    blog

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę w końcu wypróbować te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolczyki :) Lubię takie delikatne
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nagłówek jest naprawdę ładny ^^ Jestem bardzo ciekawa tych wosków ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten zielony wosk, zapach jest nieziemski <3 Ja całe wakacje siedzę w domu :(

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ulubieńcy ! właśnie zastanawiałam się nad zakupem wosków z Yankee Candle :)
    zapraszam do siebie: http://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam takie kolczyki, też takie małe, które dostałam dawno od mamy. No i pasują mi do wszystkiego, bardzo często mam je w uszach :) O tak! Ziaja jest super! Mam mnóstwo produktów tej firmy, też polecam!
    Oho, chyba mam kolejną książkę na liście do przeczytania :p
    Wakacje mijają mi bardzo dobrze, mam nadzieję że i tobie! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Od kilku dni planuję sobie kupić woski Yankee Candle, bo dowiedziałam się, że niedaleko mnie są dostępne. Na pewno zwrócę uwagę na ten ananasowy ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetni ulubieńcy:) Muszę przeczytać tę książkę;)
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki Ziaja, tak jak i książki Sparksa ;) Od dawna zastanawiam się też nad kupnem olejku z Bio-Oil, słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post a książkę muszę przeczytać . Uwielbiam czytać więc mam nadzieję że mi się spodoba ;) Pozdrawiam ;)

    http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajni ulubioeńcy, coś innego, coś z czym sie spotykam pierwszy raz jak m.in z olejkiem Bio-oil, chyba będę się musiała na niego skusić.
    Pozdrawiam :D http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Woski z YANKEE są najlepsze, zdecydowanie! muszę wypróbować te zapachy!
    POZDRAWIAM :)
    ZAPRASZAM DO MNIE;
    dominikamarciniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro miałaś łzy w oczach, to to musi być dobra książka ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez bardzo lubie delikatną biżuterię a te kolczyli sliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bio-oil też bardzo lubię :)
    Z tego co pamiętam to list w butelce jest też w wersji filmowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem. Wspomniałam o tym pod koniec wpisu. Film mnie nie zauroczył :(

      Usuń
  27. Naglowek przecudowny oczarowal mnie ten kot w koszyku! :D Mam wielki sentyment do rzeczy ktore dostaje od bliskich dlatego mega rozumiem dlaczego jestes przywiazana do kolczykow i sa mega urocze! Rowniez nie przepadam za jakimis wielkimi wymyslnymi wiszacymi kolczykami raczej stawiam na takie male proste slodkie! Aktualnie nosze srebrne plaskie jablka ktore dostalam od taty! :D
    Rowniez nigdy nie zawiodlam sie na firmie Ziaja to chyba jedna z lepszych firm <3 Wlasnie poczta idzie do mnie krem do twarzy z Ziaja Kozie Mleko zobaczymy jak bedzie sie spisywal!:D
    Bio Oil sama stosuje i powiem ze jest genialny na prawie wszystko i warty swojej ceny bo nie wiem jak w Polsce ale u mnie jest on naprawde strasznie drogi!
    Na ksiazke sie nie skusze od pewnego czasu zdecydowanie stawiam na kryminaly gdzie czlowiek nie bedzie plakal bo ja jestem jak dziecko bede ryczec jak bobr! hahhaa!
    Buziaki! A ja moje wakacje spedzam w domu! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek Bio-oil w Polsce można kupić za ok. 30/35zł. Pojemność 60 ml :)

      Usuń
  28. Piękny nowy nagłówek :) Olejek z bio-oil bardzo lubię choć słyszałam o nim nie najlepsze opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajni ulubieńcy :) Ja mam jeden wosk z YC.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny nagłówek :3 ciekawa jestem następnych zmian :)
    uwielbiam takie drobne kolczyki-wkrętki,bo są urocze i mega uniwersalne :)
    bio oil jeszcze nie miałam ale muszę się zastanowić nad zakupem..może i na moje blizny potrądzikowe na plecach by coś pomogło o.O
    ostatnio na blogosferze ciągle trafiam na książki tego autora :D lektura wydaje się być fajna, choć zazwyczaj czytam fantastykę to jednak czasem chętnie robię przerwę na coś bardziej przyziemnego i romantycznego ;)
    iii... aż nie wierzę, bo zaglądam do ciebie co jakiś czas, a dopiero dziś spostrzegłam, że jeszcze cię nie obserwowałam :O ale, ale! już nadrobiłam :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobają mi się te srebrne kolczyki <3
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny nagłówek. Woski ponoć świetne, muszę w końcu sobie kupić :)
    Świetny post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Bo - Oil takie coś by mi się przydało, bo niestety, ale trochę blizn mam ;/



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetni ulubieńcy! Niczego nie używałam, oprócz przeczytania książki, która niesamowicie mnie wzruszyła i dostarczyła tyle emocji, na pewno na długi czas jej nie zapomnę. :) Co do nagłówka to naprawdę świetny, a Monikę z miłą chęcią odwiedzę ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zastanawiałam się ostatnio, co mogłabym przeczytać, więc prawdopodobnie sięgnę po "List w butelce". Mam nadzieję, że mi się spodoba, ponieważ odkąd dokończyłam "Każdego dnia" wszystkie książki zostawiają po sobie dziwne uczucie rozczarowania. :/

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachęciłaś mnie do kupienia i przeczytania tej książki :)
    Pozdrawiam cieplutko! ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Woski miałam i są świetne :) Książki nie czytałam, ale może kiedyś to zrobię :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne kolczyki. Tych wosków jeszcze nie testowałam , ale chyba czas, to nadrobić.:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Już od tak masakrycznie długiego czasu zbieram się do kupna tych wosków i czas najwyższy...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo mi miło, że wspomniałaś o mnie w poście :) Cieszę się, że nagłówek się podoba :)
    Kolczyki są śliczne :) A ja... ciągle zabieram się za kupno wosków! Oby w końcu się udało :D
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Musiałabym sobie kupić ten olejek Bio-Oil bo rówżnież mam blizne na plecach od roku i właśnie szukam czegoś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. już od dawna kupuję woski z yankee, są naprawde super;) mają bardzo duzy wybor jestli chodzi o zapachy, i jeszcze nie trafilam na taki, ktory by mi sie nie podobal:)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam woski z Yankee Candle :) W planach mam zamiar kupić sobie kolejne :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  44. List w butelce to cudowna książka♥ śliczne kolczyki!*.*

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Również bardzo lubię romanse od Nicola Sparksa, także chętnie bym przeczytała tą książkę. Poza tym słyszałam o Bio Oilu, dobrze wiedzieć, że faktycznie działają :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. No nagłówek jest śliczny ♥ A kolczyki są bardzo ładne :D Tak, ja mam ogromny sentyment i właściwie każdy "prezent" mi się podoba ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo dużo osatatnio o tych woskach, chyba się na nie skuszę :D

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam świecę honey blossom i wymiata :) Świetny post, super zdjęcia. :)

    Zapraszam do siebie sszuminska - klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam woski YC, planuję sobie zakupić większą świecę i nie mogę się zdecydować na zapach :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam te woski, na długo czuć że były palone w moim pokoju. Są warte swojej ceny :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wiele razy słyszałam dobre opinie o tych woskach :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze zastanawiam się nad kupnem tych wosków, może na tą jesień się zdecyduję.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę zaopatrzyć się w ten żel łagodzący przed moim wyjazdem nad morze :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetni ulubieńcy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam wszystkie książki Nicholasa Sparksa. Mistrz słowa! :)

    Zostaję na dłużej, obserwuję i zapraszam do siebie:
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne kolczyki ;) Oglądałam film "List w butelce", ale nie miałam okazji przeczytać książki, a słyszałam same dobre opinie, więc może kiedyś ją przeczytam!
    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten olejek z BIO OLI jest cudowny! Używam od niedawna, ale jestem bardzo zadowolona! ;)
    Super blog <3
    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Bio Oil jest idealny na blizny, uwielbiam go!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. O tych woskach już dużo razy słyszałam podobno są cudowne *-*
    Świetni ulubieńcy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad tym Bio-Oil, czy rzeczywiście jest taki dobry.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Super nagłówek i śliczne kolczyki <3
    Mam nadzieję, że kiedyś przeczytam tą książkę :)
    Pozdrawiam

    (za wszystkie obserwacje się z chęcią odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetni ulubieńcy! Świetny olejek Bio- oil na blizny i te woski. Maja one jakiś zapach?

    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne kolczyki! :)
    Jeżeli chodzi o woski, to już kilka razy chciałam je kupić, ale zawsze nie wychodziło... Teraz zrobię to na pewno :)

    https://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Kolczyki bardzo fajne, lubię taką minimalistyczną biżuterię :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne maleństwa <3 Kocham takie mini mini kolczyki :) Najbardziej cieszą oko chyba.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  66. Jeszcze nigdy nie widziałam tego żelu z Ziaji, a przy mojej jasnej karnacji na pewno mi się przyda. Przy Twojej opinii będę musiała go wypróbować ;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. Jestem ciekawa produktów Bio Oil :)

    OdpowiedzUsuń

*Wszystkie komentarze czytam i na każdy blog wchodzę! :)
*Zaobserwuj jeśli blog Ci się spodobał :)
*Nie toleruję spamu.
*Nie uznaję obserwacji za obserwację.
*Samo "Super blog","Fajny post, zapraszam" - uważam za spam :)

Copyright © 2016 Anks_blog , Blogger